|
www.l2walkerpolska.fora.pl L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Briann1974
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:37, 19 Gru 2009 Temat postu: Jak zrobić aby postać omijała przeszkody? |
|
|
Mam mały problem z tym botem bo nie chce mi omijać przeszkód postać. Plokuje się i jest komunikat "no target". Blokowanie nastepuje w momencie jak wejdzie na skałe lub na drzewo i jest za nia mob.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inferno6
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:41, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Eh, sam bym chciał to wiedzieć, niestety nikt tu nie udziela odpowiedzi ; /. Również nie potrafie zrobić skrypta, który by karmil peta ( Sin Eatera). Nie wiem także , jak ustawić by mob atakował tylko 1 rodzaj mobów np. Monster Eye Seacher. Prosiłbym o pomoc, jeżeli sie ktoś zna na tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Briann1974
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:30, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Inferno ja szukam różnych możliwości w tym produkcie. Tu masz wszystkie możliwe informacje na temat języka scryptów do tego produktu.
[link widoczny dla zalogowanych]
to powinno Ci pomóc.
W wersji IN GAME (IG) da się uzywać peta, a jak włozysz mu jedzienie do backpacka to nie wiem jak na twoim serwie ale z tego co wiem na niektórych jest to z automatu kiedy spadnie pasek do 55%.
Co do targetowania to wszystko jest pod tym linkiem, który ci wysłałem.
Produkt świetnie nadaje się bez wyrafinowanej nauki do Expienia postaci. Nie potrzeba, żadnych plików crack, żadnych emulatorów, po prostu działa. Jeżeli jednak chcemy, aby wykonywał czynności jak MANOR, KARMIENIE PETA, i innych funkcji trzeba go oskryptować na tyle na ile produkt poznwala. Pod linkiem jest wszystko co potrzeba.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Briann1974 dnia Pon 17:43, 28 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inferno6
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:23, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dzieki wielkie, napewno mi sie to przyda. Wiesz może, dlaczego przy włączaniu wersji IG, zatrzymuje mi sie na porcie 7777? Czy musze odblokować ten port? I gdzie to zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Briann1974
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:48, 03 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
nie zatrzymuje sie tylko musisz odpalic w pierwszej zakładce l2NET
Lunch Lineage i ci się włączy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:09, 28 Sty 2010 Temat postu: Re: Jak zrobić aby postać omijała przeszkody? |
|
|
Briann1974 napisał: | Mam mały problem z tym botem bo nie chce mi omijać przeszkód postać. Plokuje się i jest komunikat "no target". Blokowanie nastepuje w momencie jak wejdzie na skałe lub na drzewo i jest za nia mob. |
bounding polygon chodz osobiscie bardziej polecam zalatwic to skryptem
co do bicia tylko odpowiednich mobkow zakladka "do not" i dodac npc id
chodz oczywisice skryptem mozna dokladnie okrescilc "warunki"
co do mozliwosci skryptowych sa owiele wieksze niz l2w z powodzeniem mozna napisac niezle "ai"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Briann1974
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:36, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ok a możesz wrzucić jakąś strone lub opisac pare skryptów?
np.
Skrypt dla spoila?
Skrypt na Manor?
Skrypt na bufoowanie, leczenie i takie tam?
Omijanie przeszkód?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Briann1974 dnia Pią 17:48, 29 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:56, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
obecnie gram na HR wiec raczej moje skrypty sie nieprzydaja
sporo przykladow jest w L2NET\Scripts\tests
i tez bardzo duzo jest na glownej strone l2neta
predzej moge pomoc poprawic skrypt jakis na "omijanie" jest wiele metod zalezy gdzie kto ustawia bota
np. w kata mozna to zalatwic range
gdzie indziej sprawdzic czy bot bije moba np.
mozna uzyc prostych metod porownywania hp, analiza czatu "out of range" wiele mozliwosci jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Briann1974
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:22, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
powiem Ci ze w katach jest super nie trzeba wiele sie zastanawiać, ale na otwartej przestrszeni to jest wielka porażka. L2walker ma cos takiego że jak natrafi na przeszkodę omija ją. Tu jest tak że po prostu staje i ani drgnie postać. To troszke irytujace bo bot ma slużyc do tego żeby nie stać koło niego i go popychac co 10-15 min.
Jeżeli stoi ci na drodze drzewo jak to ominąć?
Może lepszą opcja bybyło jeżeli nie mozesz udezyc moba w ciagu np 15 sec targetuj innego to by rozwiązaywało jakos problem, ale tu tego nie ma po prostu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Briann1974 dnia Śro 16:25, 24 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:38, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ten autofighter jest ubogi dosyc to fakt
ztym ze o jakich przestrzeniach mowisz? boty sa raczej do bardziej statycznego bicia tzn ciezko zeby np sam bot sobie bil od varki do kerta i gdzies niewpadl czy sam se latal ale puki co ten "blad" z blokowaniem sie autofightera jest znany ludzie czekaja na rozwiazanie
wiem ze mozna dodawac "sciany" na terenie w skrypcie
ztym ze to jest tak l2net w teori powstaje zeby raczej byc pod klienta czyli IG i raczej zeby uzywac zawansowanych skryptow
dlatego niejest az tak przyjazny jak l2w ktory ma w gui wiekrzosc rzeczy
wiec dla kogos kto niezna sie calkowicie na programowaniu i niechce sie znac dotego nieznajdzie potrzebnych mu skryptow, wtedy ma tylko podstawowe opcje i tego nieprzeskoczy. a ze l2netem latwiej obejsc zabezpieczenia serverow to duzo ludzi zaczyna go uzywac tak jakby "nie z wlasnej woli"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Briann1974
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:54, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Co do zabezpiecień to powiem że to jedyny bot do tej pory ktorym sie wbiłem na większosc serwerów i nie było zadnego problemu. To jest wielka zaleta tego produktu.
Próbuję rozczić jak uruchomic skryptu ale niestety nie znam się na progrmowaniu i moje skrypty niestety nie nadaja się bo nie działaja .
Staram się korzystać ze strony bo masz racje, że jest wiele informacji na głownej stronie l2neta ale nadal nie radze sobie z tym. Musiałby mnie ktoz za raczkę poprowadzić.
Może warto wziąść z jeden skrypt podstawowy i go objaśnić w prosty sposób to czegoś nauczy ludzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:54, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
jak nie znasz podstawy jak dzialaja algorytmy to wiesz
jak ktos zna podstawy pascala lub c++ lub cokolwiek
to jest mu owiele latwiej zrozumiec jak dzialaja petle ify funkcje
moge cos ala mini kursik napisac i jak dzialaja pewne instrukcje
tylko napisz co cie interesuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Briann1974
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:54, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Mnie osobiście interesują sprawy:
od czego wogole zacząć pisanie takiego skryptu, albo kilka wyjasnień jaka opcja co zmienia.
być może taki samouczek byłby wskazany
Myślę że dobrze jest wałasnie wziąść jakiś skrypt i na podstawie tego opisać co on robi. To rozjaśni ludziom spojrzenie na te scrypty, potem eventualnie dodanie kilku ficzerów które usprawniają ten scrypt i gdzie dobrze by takie usprawnienie dodac w scrypcie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Briann1974 dnia Czw 16:56, 25 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:43, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
na poczatek warto zapoznac sie z tym chodz moze sie to wydawac z poczatku zawile no ale ...
non stop bedzie sie uzywac "globali" sa to zmienne ktore sa dostepne z l2neta (nietrzeba ich tworzyc)
to sa dane takie jak hp mp cp swoje i dane celu ktory mamy akurat targetniety i inne
[link widoczny dla zalogowanych]
stary skrypt na potki
Kod: |
DEFINE_GLOBAL INT ZERO 0
DEFINE_GLOBAL INT MANAPOTS 0
DEFINE_GLOBAL INT GHP 0
DEFINE_GLOBAL INT CP 0
DEFINE_GLOBAL INT MIN_MP 0
DEFINE_GLOBAL INT MIN_CP 0
DEFINE_GLOBAL INT 500 500
DEFINE_GLOBAL INT 150 150
DEFINE_GLOBAL INT STA 0
THREAD SPAM_CP
THREAD SPAM_GHP
THREAD SPAM_MP
DO
SLEEP 2000
LOOP ZERO == ZERO
END_SCRIPT
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
FUNCTION SPAM_CP
PRINT_TEXT "SPAM_CP Started"
DO
MIN_CP = CHAR_MAX_CP - 150
IF CHAR_CUR_CP < MIN_CP
IF STA == 0
USE_ITEM 5592 //Greater CP POT
IF STA == 0
USE_ITEM 5591 //Normal CP POT
ENDIF
ENDIF
ENDIF
sleep 1050
LOOP ZERO == ZERO
RETURN VOID
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
FUNCTION SPAM_GHP
PRINT_TEXT "SPAM_GHP Started"
DO
sleep 500
IF CHAR_CUR_HP < CHAR_MAX_HP
IF STA == 0
USE_ITEM 1539 //GHP
ENDIF
SLEEP 4000
ENDIF
LOOP ZERO == ZERO
RETURN VOID
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
FUNCTION SPAM_MP
PRINT_TEXT "SPAM_MP Started"
DO
sleep 800
MIN_MP = CHAR_MAX_MP - 500
IF CHAR_CUR_MP < MIN_MP
IF STA == 0
USE_ITEM 728 //MANA POTION
ENDIF
ENDIF
LOOP ZERO == ZERO
RETURN VOID
///////////////////////////////////////////////////////////////////////// |
skrypt sie konczy w miejscu "END_SCRIPT"
ale przed tym jest nieskonczona petla
DO
SLEEP 2000
LOOP ZERO == ZERO
to oznacza ze petla bedzie tak dlugo dzialac dopuki zero bedzie zerem czyli zawsze ( w takich petlach warto dawac slepy nawet dlugie bo to i tak pusta petla ktora podtrzymuje dzialanie skryptu a bez slepa to zje nam caly procek .. )
THREAD SPAM_CP
powoduje uruchomienie funkcji SPAM_CP wktorej tez jest nieskonczona petla tyle ze dodatkowo sprawdza na globalu CHAR_CUR_CP czy aktualne cp jest mniejsze od max cp - 150 sprawdza to tym poleceniem "IF CHAR_CUR_CP < MIN_CP"
min_cp to zmienna utworzona poto zeby zapisac wniej wynik dzialania
" MIN_CP = CHAR_MAX_CP - 150"
warto tez uzywac tabulatorow poniewaz jak sie ma z 3 ify w sobie(zagniezdzone) wtedy latwo sie pogubic
latwiej i "przyjemniej" szuka sie bledow i sie ich mniej robi np zapominanie o zamknieciu ifa endifem
gdy sie ma kod z tabulatorami
przyklad: czesc z funkcji z mojego skryptu na bishopa
Kod: |
FOR Dak 0 "<PartyHP>" 1
zapas = PartyHP.Dak.MAX_HP * #d0.8
IF PartyHP.Dak.HP < zapas
DISTANCE TAR_DIST CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z PartyHP.Dak.X PartyHP.Dak.Y PartyHP.Dak.Z
IF TAR_DIST < MAX_RANGE_MASS
IF PartyHP.Dak.HP == 0
IF GM_CHECK != 1
IF TARGET_ID != PartyHP.Dak.ID
TARGET "<PartyHP>"
ENDIF
IF TARGET_ID == PartyHP.Dak.ID
USE_SKILL 1016
ENDIF
ENDIF
JUMP_TO_LABEL HEJA
ENDIF
LHP = LHP + 1
ENDIF
ENDIF
NEXT
|
to latwiej polapac co sie dzieje niz
Kod: |
FOR Dak 0 "<PartyHP>" 1
zapas = PartyHP.Dak.MAX_HP * #d0.8
IF PartyHP.Dak.HP < zapas
DISTANCE TAR_DIST CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z PartyHP.Dak.X PartyHP.Dak.Y PartyHP.Dak.Z
IF TAR_DIST < MAX_RANGE_MASS
IF PartyHP.Dak.HP == 0
IF GM_CHECK != 1
IF TARGET_ID != PartyHP.Dak.ID
TARGET "<PartyHP>"
ENDIF
IF TARGET_ID == PartyHP.Dak.ID
USE_SKILL 1016
ENDIF
ENDIF
JUMP_TO_LABEL HEJA
ENDIF
LHP = LHP + 1
ENDIF
ENDIF
NEXT
|
troszke kodowanie na www zrypalo kod no ale to jako przykald bylo
ogulnie ciezko tak cos na sucho tlumaczyc bylo by lepiej zadac pytanie w styl co ta "asdasdjoasjdoiasd" linia robi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|