|
www.l2walkerpolska.fora.pl L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BuczoPL
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:38, 24 Lut 2011 Temat postu: L2 Net Tunel Problem |
|
|
Witam... Mam problem mianowicie próbuje się połączyć przez l2 neta tworząc tunel dla l2w. Odpalam l2neta klikam IG, klikam listen (Dane serwera ok, mam czysty system i l2ini). Odpala walkera loguję sie dochodzi do wyboru serwer klikam start i w tym momencie komputer dostaje strasznego muła a na l2net w komunikatach pisze: "16:34:08 :[ERROR: crash: GameReadThread : Istniejące połączenie zostało gwałtownie zamknięte przez zdalnego hosta" Co robię źle??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:42, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
zly l2w ? tzn pod inne chronicle prawdopodobnie
przy wyborze serva w 1 pakiecie jest posylana "wersja" klienta jak jest zla
server niepozwala dalej logowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BuczoPL
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:54, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Z tym już sobie dałem radę... Miałem złą wersję l2neta. Teraz mój problem polega na tym, że w IG podczas wybierania servera dostaję dc a w oog coś takiego:
11:52:49 :[loaded saved server list
11:52:49 :[loaded saved blowfish list
11:53:01 :[Starting login Process
11:53:01 :[Connected to login server
11:53:01 :[#############################
11:53:01 :[ERROR: packet of wrong size, possible wrong server type...going to continue to attempt login
11:53:01 :[#############################
11:53:01 :[Got RSA key
11:53:01 :[lol gameguard
Czego to może być wina?? Ten error mówi coś o złym rodzaju servera i żłych rozmiarach pakietów ale nie wiem jak to rozumieć. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:22, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
mozliwe ze jakis anty
moge tylko doradzic uzycie jakiegos snifera np phx
i porownanie pakietow z serwa tego i innego nie zabezpeiczonego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BuczoPL
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:41, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że jest tak jak mówisz. Można coś zrobić w takiej sytuacji czy raczej mogę sobie o l2net, l2w pomarzyć??
Kod: | 15:44:45 :[ERROR: crash: GameReadThread : Istniejące połączenie zostało gwałtownie zamknięte przez zdalnego hosta
15:44:45 :[Welcome to the game loop
15:44:45 :[client -> bot gameserver : connected
15:44:45 :[valid protocol... forwarding to game server
15:44:45 :[ig - starting bot threads
15:44:45 :[bot -> gameserver : connected
15:44:45 :[bot -> gameserver : opening
15:44:45 :[valid protocol... waiting for game server connection
15:44:45 :[protocol version: 737
15:44:45 :[client -> bot gameserver : connected
15:44:40 :[Bartz: 0/3000
15:44:40 :[loginsend - got the server list; modifying packet and sending to client
15:44:38 :[login ok
15:44:37 :[bot -> loginserver : connected
15:44:37 :[bot -> loginserver : opening
15:44:37 :[client -> bot loginserver : connected
15:40:06 :[client -> bot gameserver : using port 7777
15:40:06 :[client -> bot gameserver : waiting
15:40:06 :[client -> bot loginserver : waiting
15:39:59 :[loaded saved enterworld packet
15:39:59 :[loaded saved blowfish list
15:39:59 :[loaded saved server list |
Tak to wygląda w całości
P.s Server na którym próbuję się połączyć to l2giants, Interlude.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BuczoPL dnia Czw 18:00, 17 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:36, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Wydaje mi się, że jest tak jak mówisz. Można coś zrobić w takiej sytuacji czy raczej mogę sobie o l2net, l2w pomarzyć?? |
zalezy czego oczekujesz
jezeli oczekujesz rozwiazania na tacy gotowego z tutkiem to jedynie co ci zostaje to czekac az ktos da takie cos publicznie
jezeli cos tam wiesz mozesz pokombinowac - na poczatek sprawdz jak wygladaja pakiety z game servera
czy sa wszystkie szyfrowane czy normalnie tylko z innym kluczem
jak to 2 to potem musisz obadac jak ten klucz wyciagnac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BuczoPL
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:58, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nietety nie moge odpalić żadnego sniffera pod ten serwer... Chyba moje możliwości się kończą na ten moment
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|