Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna www.l2walkerpolska.fora.pl
L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

L2net sprzedawanie owoców (potrzebny skrypt).
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
inferno6




Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:36, 05 Kwi 2010    Temat postu: L2net sprzedawanie owoców (potrzebny skrypt).

Witam, tak jak w temacie. Potrzebuje skrypta, ktory sprzedawalby bardzo szybko owoce manorowi. Np. Gold coba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:06, 06 Kwi 2010    Temat postu:

niewiem czy istnieje na glownym forum l2neta taki skrypt
to dosyc skomplikowane zadanie najprosciej by bylo puki co zlapac pakiet sprzedawania
i injectem to zalatwic

bo napisanie calego skryptu pod wszystkie zamki troche zajmnie o ile ktos sie weznie zato ... ;d
i miec tylko nadzieje ze pakiety pod manora sie niezmieniaja co nowe chronicle bo wtedy masakra to napisac Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
inferno6




Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:09, 06 Kwi 2010    Temat postu:

Tylko nie bardzo wiem o co chodzi z tym Injectem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:23, 06 Kwi 2010    Temat postu:

polecenie "inject" w l2net znaczy ze wysylamy poprostu zpreparowany pakiet

a jak go zpreparowac/dostac
trzeba uzyc albo phxa/l2neta zeby zlapac ten pakiet odpowiedzialny za sprzedawanie albo ktos by musial podac jak wyglada konstrukcja tego pakietu
jak sie ma juz taki pakiet zsnifowany robi sie w skrypcie
inject "xx xx xx xx..." i to wysyla ten pakiet do servera

przyklad:
INJECT "D0 0D 00 70 0F 00 00 01 00 00 00"
to jest pakiet odpowiedzialny za zalaczenei auto bsss
red- id ssu
a ostatnie 4 liczby znacza zeby zalaczyc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
inferno6




Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:17, 07 Kwi 2010    Temat postu:

No tak, ale z tego wynika, ze aby dostać ten pakiet musialoby mi się najpierw udać sprzedać te owoce. Chyba, ze mozna sprzedać łatwo inne owoce w tym miescie, w ktorym chce sprzedać te moje. W takim razie, mogłbym pozyskac ten ostatni kod odpowiedzialny za sprzedawanie, tylko skąd wtedy wezme Id tych docelowych nasion

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez inferno6 dnia Śro 15:21, 07 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:33, 07 Kwi 2010    Temat postu:

najlepiej uzyc phxa
on pokazuje mniej wiecej jak zbudowane sa pakiety wtedy mozna podmienic te id z seda
nic wiecej powiedziec niemoge o manor pakietach ;d nigdy ich nie ogladalem
na glownej stronie l2j tez pewnie by szlo znalezc kod odpowiedzialny za tworzenie tego pakietu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
inferno6




Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:44, 11 Kwi 2010    Temat postu:

Tylko ciekawe jak wyglada to z ilością tych owoców. Czy np. jak sprzedam jakies podstawowe owoce np. 2k, to po podmienieniu Id owocow na te z vopa i sprzeda ich tyle samo temu samemu miastu. A jakbym chcial np. zmienic miasto, prosze o pomoc kogoś kto to ogarnia ;f.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Devi
Moderator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:32, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Manor to system który pierw trzeba zrozumieć. popieram FX'a że nie jest to łatwe. Ponieważ musiał byś pierw mieć tan pakiet sprzedaży choć alternatywą jest rozmowa jak z każdym innym npc za pomocą funkcji.
Teraz rozłożyć pakiet na poszczególne funkcje czyli ciąg.

Hexadecymalny "XXXX>XXXX>XXXX>XXXX"
Na przykładowe funkcje Sprzedaj, Id Ziarenka, ID zamku, Ilość, Typ Skupu.

Jeśli będziemy mieli te dane za pomocą instrukcji warunkowych i prób i błędów można napisać taki skrypt.

Jednak będzie to bardzo czasochłonne i może działać a tak zapewne będzie tylko na 1 wybranym serwerze.
Jeśli będę miał chwilkę spróbuje się temu przyjrzeć ale najprościej było by sprawdzić na l2j albo postawić swój serwer i się bawić do skutku.

Na l2net forum sa z tego co wiem 2 scrypty na manora jednak nie sprawdzałem jaka jest ich jakość.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:48, 12 Kwi 2010    Temat postu:

inferno
w pakiecie jest ilosc, gdzie sprzedajesz, id seda, etc
co jest latwe:
zlapanie pakietu i obadanie jak jest zbudowany
i zpreparowanie swojego

co jest ciezsze
napisanie skryptu pod wszystkie sedy i manory - tzn czasu sporo by zajelo

i jedyny problem - synchronizacja z serverem - tzn watpie ze jak sedy mozna sprzedawc czyli zawsze kolo 18.10 ?? zeby server slal pakiet do wszystkich ze manor jest czynny
wiec trzeba by zsynchronizowac sie z czasem servera i jak bedzie na oko 10 sec przed zrobic lekki spam z pakietem sprawdzajacym

bez tego ciezko bedzie wbic sie jako pierwszy z owocami
z 2 strony trzeba zminimalizowac spam pakietow do serva bo
po 1 mozesz zlagowac server ;d po 2 mozna nawet scrashowac go jakby sie przesadzilo Razz po 3 jak gm by doszedl ze ktos przegina = ban

jak ktos ma jakis pomysl jak najlepiej zsynchronizowac sie z servem w prosty sposob to niech da znac :>
o ile pamietam to /time daje godziny/minuty brak sekund Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Devi
Moderator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:45, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Warto by się zastanowić nad 1 rzeczą bo Właściciele zamku dostają chwilkę przed manorem informacje ze zaraz będzie wymiana tylko czy jest możliwość przechwycenia tego komunikatu to załatwiło by sprawę synchronizacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:32, 12 Kwi 2010    Temat postu:

jezeli jest wysylane cokolwiek to 0 problemu- przechwycic kazdy pakiet mozna...
problem jest ztym czy te info jest wysylane do wszystkich czy tylko do wlascicieli zamkow (osobiscie watpie zeby wysylane bylo do wszystkich .. no ale moge sie mylic)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:20, 12 Kwi 2010    Temat postu:

troszke sie bawilem tym manorem Razz
to tak sprawdzic manora mozna wszedzie to jest niezabezpieczone Razz przynajmniej w oficialnych plikach l2j Wink
wysylajac odpowiedni pakiet mozemy byc wszedzie i dostaniemy te okienko gdzie sie ustawia sprzedawanie
- spamowanie zpreparowanych pakietow niepowoduje komunikatow na konsoli gameservera
to tyle z +
a teraz "-"
1 niemozna kupowac z manora zewszat - serv sprawdza odleglosc od npc manora ;(
2 niejestem pewny czy sie dostaje info tzn ..
99% - niedostaje sie pakietu jak sie jest dalej od npc manora
50% - ze sie dostaje jak sie jest obok npc okolo 100-250 jednostek? (trzeba to testnac)
mozliwe ze jak sie stoi obok to dostaje sie "The manor information has been updated."

pakiet do kupowania (przyklad)
D0 02 00 01 00 00 00 94 AE 00 10 91 19 00 00 05 00 00 00 0A 00 00 00 00 00 00 00
Type:0xD0 (RequestProcureCropList)
Size: 27+2
Recive time: 19:59:11:812
0002 h subID: 2 (0x0002)
0004 d ListSize: 1 (0x00000001)
[begin of repeat block 1/1]
0008 d ObjectID: 268480148 (0x1000AE94)
000C d ItemID: Ěîđńęŕ˙ Ęîáŕ ID:6545 (0x1991) (0x00001991)
0010 d ManorID: 5 (0x00000005)
0014 d Count: 10 (0x0000000A)
[End of repeat block 1/1]

czyli dosyc prosty Wink
wystarczy byc kolo npc i wyslac zpreparowany pakiet i dostanie sie matsy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Devi
Moderator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:54, 15 Kwi 2010    Temat postu:

Z tego co mówisz czyli można włączyć skrypt w petli np co 50 msek i spamować bez problemu??;p Nie będzie to wykryte?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:56, 15 Kwi 2010    Temat postu:

na standardowych plikach 0 komunikatu na konsoli
testlem wysylajac 10k pakietow bez slepa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sfga




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:46, 18 Kwi 2010    Temat postu:

Witam, mam pytanie jak zrobić aby sprzedaż odbyła się dokładnie ileś czasu po określonym komunikacie serwera? Np. starcie olimpiady.

Chodzi mniej więcej o coś takiego
>>Komunikat oli
>>sleep <time>
>>inject <pakiet>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin