Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna www.l2walkerpolska.fora.pl
L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemy połączenia z serwerem przez L2net

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Devil




Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:16, 15 Kwi 2010    Temat postu: Problemy połączenia z serwerem przez L2net

Witam

Moje pojęcie o programowaniu itd jest znikome.Większość serwerów koduje swoje pliki .ini. Po odkodowaniu i podmienieniu adresu serwera na 127.0.0.1 i następnie ponownym zakodowaniu tego pliku. nastąpił mały problem z zalogowaniem się. Co teraz mam zrobić zmienić coś w hostach ?? żeby móc sie zalogować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
anka3063




Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:58, 16 Kwi 2010    Temat postu:

sam mam podobny problem i nie wiem jak dobrze edytować L2.ini gdyż po otwarciu w notatniku pokazuje mi się :
Lineage2Ver413嬷歝贸顂ꪰ仫᭝ጯꌕ⻇╤똉ໆ䥓힠𐅠럮㼃⬒倫鐀퍔㨠杏澜訾ᦙ鑖缈㼕츘ꠓᑌ큙賵⮱⠊⇫溉ꡪ侌旼䡬⬉䂐㬿幖螢踘ꀣ䵶쮸瘝ﺪ鰂ʕ᠗ᑃ꽗⪙䐙蔫⓵斁蕵줱񪪓眕혦莽㗛𐁀퀬띒Ѝ罅멛퐄葌ꭔ뚀妚㷊싩푨↷綮꣌脱㏢试㶡࿀턖ꅢ㜼麹Ἢ㸾珿𐄤嗮犫񛞪玕喻㓜☘睜왘좝삡쮼켁貾吂ā뎞񱔲幋揑悖䠱块ꔍ獶戆庾ⵃ𐏽諃빚챌⻤願괺逋벓靼蔘ﶼै雝∓ꚚᏑ䄥䅱梂鈻건৬𐃜𐌐鍭Ꞽ輦誚ᾟ軖⺠朋P邈웻콴蠗뒖齠糏돦҃踋亀纙夝䡥Ḇ⎴睌潚凨໕⣧챜Ỗ囊표䵿ϕ倎齙ꀒ夆獆쥚䙠纄ꏇ䛉癿虱ԫమ⽨馪䷰ⷽꝋু筪⸫鹂રᷣṺ𿷎䴜쵟﯐⛇葪恅⛁텧扬㔒⛴Ǘ₡倝珀皥깆关ᄹ℥ᐒ𾣅魌둪阁꘮奣寊ା捃೒䄥乱䂛Ɪマ댚Ɣ婲짶ꕁ魮娍囬⬊⺔惃텸ᦑ쩹⯣Ủ跌ϡ枾惲穨峣佩꥚ሎ侠糾襲Ꮡ秹𐊡㿻때ᗚЫ∇ﬧⓆ씺鋚瞩ܩ䨾狱⛉୻ᯕꜹ凣섮꨺猽䥺霸쀏ꪓ徆ᙣ퍁朏㌽ᄂ㘪ﮨ酕Տ➯㔯䝝먤鑤墜襗芴㧍㯤흂ꠃ㚛礨⤸ꧨ䓶󡫺𐃛ᮊ␭喿쟋㇃⢟갡ण腡蚲啩3󖸽ꡉ頼庙㾶퇯鹑墨䛅፷㺠곞⬕疛ꓻᯙ࠲箑걉꯼䠞滁 惊녣Ⴡ㌌뫁멛㦄邈㰐ⵜ㾡僚׮괍ٚ𐍄습ᐒ뼿᫸淤ކﻛ英쟙䄊续㢥ḧ峳髏ዔꍡ漞盀둩昍ꁍ렦򅂏𐎸𐄪ꕾꩪ啶陿Ꮻ㬻␹ᔘ릆洎㈫팖疄苖蓍졼蹊矹荌숦薘㸪㔌뽣껲ؔӎ≳캅賄𐋄ٸ張唲鉙ۧ抮옐댎㾊໿臷赤폯᭥泧姝㍣鸻楒⓵싹婣钄뉝󖛤趨봔⏮抟揜㋶−Ꮏ鉐굹⨭༔♝먦윉蟴ꚮॴ蔫׫釒㮠苉㞐㓸㽸鴷篰蘁㤗調활ﰋ줶ჩ倣ᦌ墹譇쳅啁뽙뜺呆扴枭㗞щ蝯靕뤿៿⠫⣪ⓖ뷇皎휺ᄑ僸ꓺⳉ蓹ర㔑䨐푼푅뛺߿ퟫ蘞꾧꿘뗑ᓍ鱈儜񌅒렱钡栐ⵊḄ┘藀訾嘘㼫돘ᐵᏻ聒⨆◀䑆俽돤丯㬤ᦒ༮䫸񿸕軬葞묛堲䫯ᯡ嬶཰쭣螯햜굜峀误趙ﳓԟẄ烢儢𐀜ࠪ組컵ṑ췑汣틉趹ᓏꪑ繲₲䮓㭫领䀄򌻐岞뾷쬥䥯軠赾ﲇ攥ᇕ漛ぐ牀埌勡畎샆ﻆ횶𐂭⫚㏠⧰㥼待룒蕺〺졝殈졫뮦࣐喻줌ᗧ𐏛⻠矉䍷䍘퉲㳑⬀ᑷ朽벎ᢌ鐌眘ᤜ햰祓痼࿮󢈼綀䘕宾᪣⬋럴𐉽헂㛢돲𐎯痌䂴Ľ⫣莞ꭖ𐎉ᶛ瀥銘៊版ࣈ踟䤰㳧皷夐杔ஹ넞欲₈⺆잉귀띗沒𐊗㣋궜Ԁᷕ冊刾㝝侳斍Ǫ䚍㚔錉戾放珰몮䳣둹鋯竿厽ୟ㡨৽䒭荒䖚䁀둲슯螧񊭼ᴙ嘵䘙﫿偵舑𐁄ക叢끺᥎兣䦠ⲓ뉠䃙埠劏坒ﺳ쌦@曝羍祏⢁쩰ና喯摵ᰋ柜䨻첛﹡鈏糋撪䮣쇗泘臒胕𐎰趚⩺穗蜌ꗢ㓛ᾇᅱ㇙憯ꏄ򓗓ꤴ䒳᭸ꆐ㭫蓬鿆ꄅ꥾隉璐⥲怏앣厨䲺祽訴㽨쒰؏캊徠򢭲懢綦ꃺ缦㩞祖ⴻ⽴뻈꣑䵰桭ᷜ焰徾η눚馾튋단編𐉋ᓋ夃뺙祠쭶컇䝅㉺ᗨ櫂別퀶됸돺뺌⪋俫󶺂―񡽿늕똳轌弦ﲗ阭댜㮱凖ܡ꛻뙙ධ쮞鼠鮦≁揇ݺ젫󈿅纆ꩶ䗋蜦䌅ॺ↋啌ᦺ﫛➶햵ﴥ퀟㡫컔弛ﵸ勀岺䷿땒⡫痗࿹𐋧靫ī猸ﰞ䵐뭷鐠뀗泐㕄棿䀭ꝥ⑯칹褧뱺蜚ޟ𠵿蟫୬趣룼㝸滹宛颁쉻ꚴꨔә臍琮蚟섡뙣灜缱觉肿仮睗찦ɏ먶΋ᪿ桞㗜쨽衲씌㱡𰭾饟꥝罰䷪儐訸퍄⁃㟴⮡뇗폪嘍譣琛窀쿜珵윗ݟ줒奖ᨔ조暅⽣陘橊镵๷駇䧃'鐜랿ᝀ衊獾ᆥḛ䱗ᣪ躔䲀䉔੩樕뱒ᵧ鄶Ꮷ郺䎯䲩폦윛脆㎐酳孁매㉪⡧ᐝ븭୙碀뼕鬒굁셸︶浶蚡詥퍌첳꓍兄୷巭附馶ꍡ삤陮ⱸ퓶挫ᇈõퟹ䵽⎭쨍੊⠨撊ꅙ긾ᜱ帷ꡥ졑끆奡翳ᦼ蹩柺鵫遨鶰둗얃뤒麛䷹雥拑툢煵꧊ﷳ俒ߠ뵧䱈꼍柘揖繗픖聰嶠ᡖ蜊栐墚ᅂ嬡⇒䔴䕵콎폫㘛뮦㣅󓦞⁥閇㵙斑컟䣎ጄजﶡ蠂蝝bꠇィ廋뫣𮼇팵倍⽂抿嶺⁓帖ዕ󽓜㐓謁胷蝾硻蒔??铋㼇糸勲䞈젢祻麆Ǽᄸ怒ቷ糾횔☛粀Ⴐﴡ经ၧ驉ડ⤬뀎赛Ϭභ蓣꛺惥㖅ᯃ佘ᡤ⏙燰耦貐콾ᬋ챞昖씤粔ຮᣫ꾧釳쾛䯫ཻ蒿撽〾쐇婂袕仔➤塵໅ᖓ甪ꨊ᦭ᢇ᠋熥笳਒评㜎髖㥌ᢷ藽皸孥㯄픯䌿囗欏淬䎃򵚒탠𐇖榄醴긡ꤣ뮡獒Ⅽ庎뇌녃㝣냗穅邼渏藜㳞氬坭ᾂ櫲䧡䨃ⴍ奆1廘ί錙除桡䓇޽금蚍烄蠳賄ᜳ嵙ꃓ數뜖䤏潏憶퇻𐊂筂燠턨陳਺⋑❧퀄鳍뛑諮桺ꀗ䦇竈쉫胹錯籇孉넲㐅쯋筺䑟苾這ൄ䛑ꋹ↡弒ܒ팬ꎻ𐉌䘲箷溿붐◍ꍶ𐄭䄄Ⲳ➑苣듲꒻㱻싱淥ⰹ辔깂뗾먦ᑽ˩䌼즭욍䊼Ⓘᶍ鄦뜜䞡鰜৖ℏⲱ񃍅稺爤䐝ᳲ逭ࡂ᢯笤ැ쭱姿哼伇ᅿ淃턟陇荮㨑ᤐつ삷៎촞˛骛鴣섓䍂㕡ᴗ料춓槴᥀籤㩋췢↠䥜믆ۃ⃺ﺄ﹫«ᾴЇ裉竍㫟쒀홝誠킻鈬㋀횋ﺻᔒ苾彛๦充夗勃壐粄箢隠ൎ累杄罶晑땾ҿ胴膑鴦澢嫘鱋㋍疄뒨쁅꺄ሂ翍쀎코⇱ꐞꦪ鐫ꅸ⇠꒛㑚ㇳቒ㸙늠㷂䐋턍䞑㫮戌獵 쬾
Ktoś ma jakiś pomysł jak to odkodować nawet jeśli serwer się połączy to pokazuje mi adres IP połączenia 127.0.0.1 >Uruchom >cmd> netstat –n chyba że ktoś ma jeszcze inny pomysła jak sprawdzać IP serwera?

Nie mogę umieszczać jeszcze linków więc sprawdź w google:
L2.ini jak odkodować?
pierwszy z listy mi nie działa:/ jak coś dostałem działający L2.ini ale bardziej się by przydało wiedzieć jak to zrobić samemu:)

IP serwa sprawdzasz tak:
nastepnie w win - start-uruchom= wpisujesz cmd
- w oknie dosowym wpisujesz netstat i enter


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez anka3063 dnia Pią 2:48, 16 Kwi 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:12, 16 Kwi 2010    Temat postu:

dekodowanie plikow ini z l2
najlatwiej poszukac l2fileedit pod dana kronike (klienta)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mooro




Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:15, 17 Kwi 2010    Temat postu:

g-hamster.co/index.php?topic=25.0 (do .co dodaj m aby wyszlo com Very Happy)
tu jest wszystko


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Mooro dnia Sob 22:15, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
anka3063




Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:06, 18 Kwi 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
tak:D??
a fajne do zmiany pliku L2.ini


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez anka3063 dnia Nie 19:08, 18 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
anka3063




Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:49, 19 Kwi 2010    Temat postu:

anka3063 napisał:
http://g-hamster.com/index.php?topic=25.0
tak:D??
a fajne do zmiany pliku L2.ini

all działa z linku ale mam problem działało mi do restarta serwa a teraz
13:45:49 :[ERROR: crash: starting the login server tunnel
cały czas:/
L2.ini

[URL]
Protocol=unreal
ProtocolDescription=Unreal Protocol
Name=Player
Map=Index.unr
LocalMap=Entry.unr
Host=
Portal=
MapExt=unr
EXEName=l2.exe
SaveExt=usa
Port=7778 <<<<<<<<<<<<<<< w orginalnym pliku L2.ini jest: 7778 a do tej pory korzystałem z 7777(L2.ini od kumpla Very Happy) i tak mi sie pokazuje ze niby na tym porcie chce łączyć niestety w obu przypadkach nie łączy Razz
Class=LineageWarrior.MFighter
ServerAddr=127.0.0.1 <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<zmieniłem
IsL2NetLogin=True
IsL2Console=True
IsL2Seamless=True
IsL2Projector=True
ISL2Mark=2
ForceAspectRatio=False
AspectRatio=1.334
IsDefaultShaodw=False
IsUnderWaterEffect=False
IsUseCommand=True
L2VersionCheck=false
IsL2MemLog=False
L2ThreadFilter=1
L2TestServer=false
EnablePurgeLevel=True
SharedSky=True
L2MaxPawnResourceLoad=1.0
L2UseKeyCrypt=true
L2UseReplayManager=true
EnableSecondWindow=true
IsUseXMLUI=True
L2ShaderPath=..\system\
UseNewPetition=false

[L2WaterEffect]
ColorReference=(A=180,R=38,G=56,B=64,RR=150)
EffectResolution=512

[LanguageSet]
Language=0

[FontSet]
;Font=L2Font.Japan
;Glyph=Japan.gly
Font=L2Font.gulim
Glyph=gulim.gly

[CharacterDisplay]
Name=true
Dist=1000

[ClippingRange]
PawnMax=3.0
PawnMin=1.5
AntiPortal=1.5
Terrain=8.0
StaticMesh=4.0
Projector=0.2
StaticMeshLod=5.0
Pawn=2.0
Actor=4.0

[AutoLogOn]
IsL2AutoLogOn=Ture
L2ID=zodiac
L2Passwd=zodiac
L2Slot=7

[FirstRun]
FirstRun=2110

[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem
;AudioDevice=XboxAudio.XboxAudioSubsystem
NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver
DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver
Console=Engine.Console
DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow
Language=int
GameEngine=Engine.GameEngine
EditorEngine=Editor.EditorEngine
GUIController=Engine.BaseGUIController
;DefaultGame=WarfareGame.WarfareTeamGame
;DefaultServerGame=WarfareGame.WarfareTeamGame
DefaultGame=Engine.GameInfo
DefaultServerGame=Engine.GameInfo
ViewportManager=WinDrv.WindowsClient
;ViewportManager=XboxDrv.XboxClient
;ViewportManager=SDLDrv.SDLClient
Render=Render.Render
Input=Engine.Input
Canvas=Engine.Canvas
DefaultPlayerController=Engine.LineagePlayerController
L2NetHandler=Engine.NetHandler
L2Console=NWindow.ConsoleWnd
L2Font=NWindow.L2Font

[Core.System]
PurgeCacheDays=30
SavePath=../Save
CachePath=../Cache
CacheExt=.uxx
Paths=../System/*.u
Paths=../StaticMeshes/*.usx
Paths=../Textures/*.utx
Paths=../Sounds/*.uax
Paths=../Voice/*.uax
Paths=../Maps/*.unr
;Paths=../Music/*.umx
Paths=../Animations/*.ukx
Paths=../Animations/*.uix
Paths=../SysTextures/*.utx
Paths=../Animations/*.usk
Paths=../Saves/*.uvx
Suppress=DevLoad
Suppress=DevSave
Suppress=DevNetTraffic
Suppress=DevGarbage
Suppress=DevKill
Suppress=DevReplace
Suppress=DevCompile
Suppress=DevBind
Suppress=DevBsp

[Engine.GameEngine]
CacheSizeMegs=32
UseSound=True
;ServerActors=IpDrv.UdpBeacon
;ServerActors=IpServer.UdpServerQuery
;ServerActors=IpServer.UdpServerUplink MasterServerAddress=unreal.epicgames.com MasterServerPort=27900
;ServerActors=UWeb.WebServer
ServerPackages=AmbientCreatures
;ServerPackages=WarEffects
;ServerPackages=Decorations
ServerPackages=GamePlay
ServerPackages=UnrealGame
;ServerPackages=WarfareGame
;ServerPackages=WarClassLight
;ServerPackages=WarClassHeavy
;ServerPackages=WarClassMisc
;ServerPackages=Pickups

[WinDrv.WindowsClient]
WindowedViewportX=1024
WindowedViewportY=768
FullscreenViewportX=1024
FullscreenViewportY=768
MenuViewportX=640
MenuViewportY=480
Brightness=0.800000
Contrast=0.700000
Gamma=0.800000
UseJoystick=True
CaptureMouse=True
StartupFullscreen=true
UseWindowFrame=true
ScreenFlashes=True
NoLighting=False
MinDesiredFrameRate=35.000000
Decals=True
Coronas=True
DecoLayers=True
Projectors=True
NoDynamicLights=False
ReportDynamicUploads=False
TextureDetailInterface=Higher
TextureDetailTerrain=Higher
TextureDetailWeaponSkin=Higher
TextureDetailPlayerSkin=Higher
TextureDetailWorld=Higher
TextureDetailRenderMap=Higher
TextureDetailLightmap=Higher
NoFractalAnim=False
ScaleHUDX=0.0

[SDLDrv.SDLClient]
WindowedViewportX=1024
WindowedViewportY=768
FullscreenViewportX=1024
FullscreenViewportY=768
MenuViewportX=640
MenuViewportY=480
Brightness=0.800000
Contrast=0.700000
Gamma=0.800000
UseJoystick=True
JoystickNumber=0
IgnoreHat=False
JoystickHatNumber=0
CaptureMouse=True
StartupFullscreen=true
ScreenFlashes=True
NoLighting=False
MinDesiredFrameRate=35.000000
Decals=True
Coronas=True
DecoLayers=True
Projectors=True
NoDynamicLights=False
ReportDynamicUploads=False
TextureDetailInterface=Normal
TextureDetailTerrain=Normal
TextureDetailWeaponSkin=Normal
TextureDetailPlayerSkin=Normal
TextureDetailWorld=Normal
TextureDetailRenderMap=Normal
TextureDetailLightmap=UltraHigh
NoFractalAnim=False

[Engine.Player]
ConfiguredInternetSpeed=10000
ConfiguredLanSpeed=20000

[ALAudio.ALAudioSubsystem]
UseEAX=False
Use3DSound=False
UseDefaultDriver=False
CompatibilityMode=False
UsePrecache=True
ReverseStereo=false
Channels=32
MusicVolume=0.1
AmbientVolume=1.0
SoundVolume=1.0
DopplerFactor=1.0
Rolloff=0.5
TimeBetweenHWUpdates=15
DisablePitch=False
LowQualitySound=False

[IpDrv.TcpNetDriver]
AllowDownloads=True
ConnectionTimeout=15.0
InitialConnectTimeout=500.0
AckTimeout=1.0
KeepAliveTime=0.2
MaxClientRate=20000
SimLatency=0
RelevantTimeout=5.0
SpawnPrioritySeconds=1.0
ServerTravelPause=4.0
NetServerMaxTickRate=20
LanServerMaxTickRate=35
DownloadManagers=IpDrv.HTTPDownload
DownloadManagers=Engine.ChannelDownload

[IpDrv.HTTPDownload]
RedirectToURL=
ProxyServerHost=
ProxyServerPort=3128
UseCompression=True

[Engine.DemoRecDriver]
DemoSpectatorClass=Warriors.CHSpectator
MaxClientRate=25000
ConnectionTimeout=15.0
InitialConnectTimeout=500.0
AckTimeout=1.0
KeepAliveTime=1.0
SimLatency=0
RelevantTimeout=5.0
SpawnPrioritySeconds=1.0
ServerTravelPause=4.0
NetServerMaxTickRate=60
LanServerMaxTickRate=60

[Engine.GameReplicationInfo]
ServerName=Another Unreal Server
ShortName=Unreal Server

[IpDrv.TcpipConnection]
SimPacketLoss=0
SimLatency=0

[IpServer.UdpServerQuery]
GameName=ut

[IpDrv.UdpBeacon]
DoBeacon=True
BeaconTime=0.50
BeaconTimeout=5.0
BeaconProduct=ut

[XboxDrv.XboxClient]
TextureDetail=Medium
SkinDetail=Medium
LightmapDetail=High
TextureMinLOD=6
TextureMaxLOD=9
Brightness=0.8
Contrast=0.7
Gamma=0.8
NoFractalAnim=True

[XBoxAudio.XBoxAudioSubsystem]
ReverseStereo=False
Channels=32
MusicVolume=1.0
SoundVolume=1.0
AmbientFactor=1.0
UsePrecache=True

[D3DDrv.D3DRenderDevice]
DetailTextures=True
HighDetailActors=True
SuperHighDetailActors=True
UsePrecaching=True
UseTrilinear=True
AdapterNumber=-1
ReduceMouseLag=True
UseTripleBuffering=False
UseHardwareTL=True
UseHardwareVS=True
UseCubemaps=True
DesiredRefreshRate=60
UseCompressedLightmaps=True
UseStencil=True
Use16bit=False
Use16bitTextures=False
MaxPixelShaderVersion=255
UseVSync=False
LevelOfAnisotropy=1
DetailTexMipBias=0.8
DefaultTexMipBias=-0.5
UseNPatches=False
TesselationFactor=1.0
CheckForOverflow=False

[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
DetailTextures=True
HighDetailActors=True
SuperHighDetailActors=True
UsePrecaching=True
UseCompressedLightmaps=True
UseTrilinear=True
UseStencil=False
MaxTextureUnits=8
VARSize=32
ReduceMouseLag=False

[Engine.NullRenderDevice]
DetailTextures=True
HighDetailActors=True
SuperHighDetailActors=True
UsePrecaching=True
UseCompressedLightmaps=True
UseStencil=False

[Editor.EditorEngine]
UseSound=True
CacheSizeMegs=32
GridEnabled=True
SnapVertices=False
SnapDistance=10.000000
GridSize=(X=16.000000,Y=16.000000,Z=16.000000)
RotGridEnabled=True
RotGridSize=(Pitch=1024,Yaw=1024,Roll=1024)
GameCommandLine=-log
FovAngleDegrees=90.000000
GodMode=True
AutoSave=True
AutoSaveTimeMinutes=5
AutoSaveIndex=6
UseAxisIndicator=True
MatineeCurveDetail=0.1
LoadEntirePackageWhenSaving=0
EditPackages=Core
EditPackages=Engine
EditPackages=Fire
EditPackages=Editor
EditPackages=UWindow
EditPackages=UnrealEd
EditPackages=IpDrv
EditPackages=GamePlay
EditPackages=LineageEffect
EditPackages=LineageWarrior
EditPackages=LineageNpc
EditPackages=LineageNpc2
EditPackages=LineageNpcEv
EditPackages=LineageMonster
EditPackages=LineageMonster2
EditPackages=LineageMonster3
EditPackages=LineageMonster4
EditPackages=LineageMonster5
EditPackages=LineageVehicle
EditPackages=LineageDeco
EditPackages=LineageCreature
EditPackages=UDebugMenu
EditPackages=LineageSkillEffect
;EditPackages=WarEffects
;EditPackages=Decorations
;EditPackages=WarfareGame
;EditPackages=IHVDemoContent
;EditPackages=Pickups
;EditPackages=WarClassLight
;EditPackages=WarClassHeavy
;EditPackages=WarClassMisc
;EditPackages=AmbientCreatures
;EditPackages=Vehicles
;EditPackages=UPreview

[UMenu.UnrealConsole]
RootWindow=UMenu.UMenuRootWindow
UWindowKey=IK_Esc
ShowDesktop=True

[UMenu.UMenuMenuBar]
ShowHelp=True
GameUMenuDefault=UTMenu.UTGameMenu
MultiplayerUMenuDefault=UTMenu.UTMultiplayerMenu
OptionsUMenuDefault=UTMenu.UTOptionsMenu

[Engine.GameInfo]
bLowGore=False
bVeryLowGore=False

[UWeb.WebServer]
;Applications[0]=UTServerAdmin.UTServerAdmin
;ApplicationPaths[0]=/ServerAdmin
;Applications[1]=UTServerAdmin.UTImageServer
;ApplicationPaths[1]=/images
DefaultApplication=0
bEnabled=False

[Engine.LevelInfo]
PhysicsDetailLevel=PDL_Medium

[Engine.Console]
ConsoleKey=9

[WindowPositions]
GameLog=(X=0,Y=0,XL=512,YL=256)

[Secure]
SecureModule=False

[PrimeShop]
UsePrimeShop=false

Host
127.0.0.1 L2authd.lineage2.com
127.0.0.1 L2testauthd.lineage2.com
192.168.1.12 nprotect.lineage2.com

IP serwera
188.26.110.49

weszłem po 6 godzinach jak miałem czas i działa już Smile[ Tylko zastanawia mnie czemu sie tak dzieje Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez anka3063 dnia Pon 19:08, 19 Kwi 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin