|
www.l2walkerpolska.fora.pl L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coristo
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:27, 23 Lip 2010 Temat postu: Beast farm |
|
|
Mógłby ktoś napisać skrypta w którym Spoil robi questa na Moldy na Beast Farm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:04, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
osobiscie nienawidze robic skryptow na questy
szczegulnie robienie "drogi"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coristo
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:24, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
;] Przydał by sie ten skrypt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
akazel
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:43, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ostatnio sie nudziłem i napisałem taka funkcje na bieganie od pkt do pkt. To powinno ułatwic sprawe ;]
Kod: |
// przykład uzycia :)
// odpal kolo gk w giran
// powinno robic kółka po targu
DEFINE STRING P4 "09:47:55 :[Current location : 81240, 147699, -3474 (Near the Town of Giran)"
DEFINE STRING P3 "09:47:32 :[Current location : 81219, 149352, -3472 (Near the Town of Giran)"
DEFINE STRING P2 "09:47:17 :[Current location : 82757, 149368, -3474 (Near the Town of Giran)"
DEFINE STRING P1 "09:46:59 :[Current location : 82919, 148100, -3474 (Near the Town of Giran)"
GO_TO_STRING VOID 2 #i200 P1
GO_TO_STRING VOID 2 #i200 P2
GO_TO_STRING VOID 2 #i200 P3
GO_TO_STRING VOID 2 #i200 P4
GO_TO_STRING VOID 2 #i200 P1
//#i200 w jakim dystansie od pktu klika na nastepny
//dzieki temu poruszanie sie bota wyglada naturalnie
//nie ustawiac tej zmiennej na mniej niz 100 (czyli #i100) ponieważ skrypt jest wzbogacony o element losowy
//tak zeby nie klikał ciagle tego samego pktu
END_SCRIPT
FUNCTION R_SLEEP 2 MIN MAX
DEFINE INT RESULT 0
GET_RAND RESULT "<MIN>" "<MAX>"
PRINT_TEXT "We will sleep for <RESULT> milliseconds"
SLEEP "<RESULT>"
RETURN VOID
FUNCTION R_MOVE_TO 4 X Y Z RAND_MOV
DEFINE INT TMP
GET_RAND TMP 0 "<RAND_MOV>"
PRINT_TEXT "TMP = <TMP>"
PRINT_TEXT "X Y Z = <X> <Y> <Z>"
X = X + TMP
GET_RAND TMP 0 "<RAND_MOV>"
Y = Y + TMP
MOVE_TO "<X>" "<Y>" "<Z>"
RETURN VOID
FUNCTION GO_TO 4 X Y Z OUT_F_DIST
DEFINE INT TMP_GO_TO_1 0
DEFINE INT TMP_GO_TO_2 0
R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 30
DO
DISTANCE TMP_GO_TO_1 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
SLEEP 200
DISTANCE TMP_GO_TO_2 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
IF TMP_GO_TO_1 == TMP_GO_TO_2
R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 90
ENDIF
LOOP TMP_GO_TO_2 > OUT_F_DIST
RETURN VOID
FUNCTION GO_TO_STRING 2 OUT_F_DIST LOC_LINE
DEFINE INT TMP1
DEFINE INT TMP2
DEFINE INT TMP3
DEFINE INT TMP4
DEFINE INT X 0
DEFINE INT Y 0
DEFINE INT Z 0
define int cut
define int cut_lenght
DEFINE INT TMP_GO_TO_1 0
DEFINE INT TMP_GO_TO_2 0
PRINT_TEXT "LOCLINE : <LOC_LINE>"
TMP1 = LOC_LINE.LASTINDEXOF #$:
TMP2 = LOC_LINE.INDEXOF #$,
TMP3 = LOC_LINE.LASTINDEXOF #$,
TMP4 = LOC_LINE.INDEXOF #$(
cut = TMP1 + 2
cut_lenght = TMP2 - cut
X = LOC_LINE.SUBSTRING cut cut_lenght
cut = TMP2 + 2
cut_lenght = TMP3 - cut
Y = LOC_LINE.SUBSTRING cut cut_lenght
cut = TMP3 + 2
cut_lenght = TMP4 - cut
cut_lenght = cut_lenght - 1
Z = LOC_LINE.SUBSTRING cut cut_lenght
R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 60
DO
DISTANCE TMP_GO_TO_1 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
SLEEP 200
DISTANCE TMP_GO_TO_2 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
IF TMP_GO_TO_1 == TMP_GO_TO_2
R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 60
ENDIF
LOOP TMP_GO_TO_2 > OUT_F_DIST
RETURN VOID
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez akazel dnia Śro 12:44, 17 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|