Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna www.l2walkerpolska.fora.pl
L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Beast farm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coristo




Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:27, 23 Lip 2010    Temat postu: Beast farm

Mógłby ktoś napisać skrypta w którym Spoil robi questa na Moldy na Beast Farm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:04, 24 Lip 2010    Temat postu:

osobiscie nienawidze robic skryptow na questy
szczegulnie robienie "drogi" Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coristo




Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:24, 24 Lip 2010    Temat postu:

;] Przydał by sie ten skrypt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
akazel




Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:43, 17 Lis 2010    Temat postu:

Ostatnio sie nudziłem i napisałem taka funkcje na bieganie od pkt do pkt. To powinno ułatwic sprawe ;]

Kod:


// przykład uzycia :)
// odpal kolo gk w giran
// powinno robic kółka po targu
DEFINE STRING P4 "09:47:55 :[Current location : 81240, 147699, -3474 (Near the Town of Giran)"
DEFINE STRING P3 "09:47:32 :[Current location : 81219, 149352, -3472 (Near the Town of Giran)"
DEFINE STRING P2 "09:47:17 :[Current location : 82757, 149368, -3474 (Near the Town of Giran)"
DEFINE STRING P1 "09:46:59 :[Current location : 82919, 148100, -3474 (Near the Town of Giran)"

GO_TO_STRING VOID 2 #i200 P1
GO_TO_STRING VOID 2 #i200 P2
GO_TO_STRING VOID 2 #i200 P3
GO_TO_STRING VOID 2 #i200 P4
GO_TO_STRING VOID 2 #i200 P1

//#i200 w jakim dystansie od pktu klika na nastepny
//dzieki temu poruszanie sie bota wyglada naturalnie
//nie ustawiac tej zmiennej na mniej niz 100 (czyli #i100) ponieważ skrypt jest wzbogacony o element losowy
//tak zeby nie klikał ciagle tego samego pktu

END_SCRIPT

FUNCTION R_SLEEP 2 MIN MAX
     DEFINE INT RESULT 0
     GET_RAND RESULT "<MIN>" "<MAX>"
     PRINT_TEXT "We will sleep for <RESULT> milliseconds"
     SLEEP "<RESULT>"
RETURN VOID

FUNCTION R_MOVE_TO 4 X Y Z RAND_MOV
DEFINE INT TMP
GET_RAND TMP 0 "<RAND_MOV>"
PRINT_TEXT "TMP = <TMP>"
PRINT_TEXT "X Y Z =  <X> <Y> <Z>"
X = X + TMP
GET_RAND TMP 0 "<RAND_MOV>"
Y = Y + TMP
MOVE_TO "<X>" "<Y>" "<Z>"
RETURN VOID

FUNCTION GO_TO 4 X Y Z OUT_F_DIST
     DEFINE INT TMP_GO_TO_1 0
     DEFINE INT TMP_GO_TO_2 0
     R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 30
     DO

     DISTANCE TMP_GO_TO_1 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
     SLEEP 200
     DISTANCE TMP_GO_TO_2 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
     
     IF TMP_GO_TO_1 == TMP_GO_TO_2
          R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 90
     ENDIF


     LOOP TMP_GO_TO_2 > OUT_F_DIST
RETURN VOID

FUNCTION GO_TO_STRING 2 OUT_F_DIST LOC_LINE
     DEFINE INT TMP1
     DEFINE INT TMP2
     DEFINE INT TMP3
     DEFINE INT TMP4
     
     DEFINE INT X 0
     DEFINE INT Y 0
     DEFINE INT Z 0

     define int cut
     define int cut_lenght
     
     DEFINE INT TMP_GO_TO_1 0
     DEFINE INT TMP_GO_TO_2 0
     PRINT_TEXT "LOCLINE : <LOC_LINE>"     
     TMP1 = LOC_LINE.LASTINDEXOF #$:
     TMP2 = LOC_LINE.INDEXOF #$,
     TMP3 = LOC_LINE.LASTINDEXOF #$,
     TMP4 = LOC_LINE.INDEXOF #$(
     
     cut = TMP1 + 2
     cut_lenght = TMP2 - cut     
     X = LOC_LINE.SUBSTRING cut cut_lenght
     cut = TMP2 + 2
     cut_lenght = TMP3 - cut
     Y = LOC_LINE.SUBSTRING cut cut_lenght
     cut = TMP3 + 2
     cut_lenght = TMP4 - cut
     cut_lenght = cut_lenght - 1
     Z = LOC_LINE.SUBSTRING cut cut_lenght

     R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 60
     DO

     DISTANCE TMP_GO_TO_1 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
     SLEEP 200
     DISTANCE TMP_GO_TO_2 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
     
     IF TMP_GO_TO_1 == TMP_GO_TO_2
          R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 60
     ENDIF


     LOOP TMP_GO_TO_2 > OUT_F_DIST
RETURN VOID



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez akazel dnia Śro 12:44, 17 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin