|
www.l2walkerpolska.fora.pl L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Annihilation
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:33, 08 Lut 2011 Temat postu: Cancel summon buff |
|
|
Witam sumonera wykorzystuje do farmienia w catach niestety dobija mnie cancel mam świetny scenariusz i tu moje pytanie czy jest jakaś komenda dzięki której po stracie buf przez sumona bufne go ponownie. Dziekuje bardzo za ewentualna pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:26, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
zalezy jak bardzo zawansowane chchesz to miec
mozesz porownywac np atak speed sumoan czy jest ok jak nie rebuff
lub sprawdzac czy ma wszystkei bufy (ciezsze)
tu pare globali jakei sa dostepne pod skrypt
added jingjing global PET_NAME
added jingjing global PET_TITLE
added jingjing global PET_X
added jingjing global PET_Y
added jingjing global PET_Z
added jingjing global PET_DESTX
added jingjing global PET_DESTY
added jingjing global PET_DESTZ
added jingjing global PET_MAX_HP
added jingjing global PET_MAX_MP
added jingjing global PET_MAX_CP
added jingjing global PET_MAX_LOAD
added jingjing global PET_MAX_FED
added jingjing global PET_CUR_HP
added jingjing global PET_CUR_MP
added jingjing global PET_CUR_CP
added jingjing global PET_CUR_LOAD
added jingjing global PET_CUR_FED
added jingjing global PET_RUN_SPEED
added jingjing global PET_WALK_SPEED
added jingjing global PET_ATTACK_SPEED
added jingjing global PET_ATTACK_SPEED_MULT
added jingjing global PET_CAST_SPEED
added jingjing global PET_ID
added jingjing global PET_TYPE
added jingjing global PET_NPCTYPE
added jingjing global PET_FORM
added jingjing global PET_TARGETID
added jingjing global PET_RUNNING
added jingjing global PET_LOOKS_DEAD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Annihilation
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:15, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc a. speed bardzo przydatne prosty sposób ale trzeba na niego wpaść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Annihilation
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:12, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jeszcze prosił bym o pomoc w połączeniu 2 scenariuszy nie mam pojęcia w jaki to sposób zrobić próbuje i nic nie wychodzi
Kod: | SET_EVENT "<SCRIPTEVENT_SERVERPACKET>" "<SYSTEM_CURRENTFILE>" PET_STATUS 182
SET_EVENT "<SCRIPTEVENT_SERVERPACKET>" "<SYSTEM_CURRENTFILE>" PET_DEAD 183
DEFINE_GLOBAL INT PetID 0
DEFINE_GLOBAL INT PetHeal 0
DEFINE_GLOBAL INT PetMP 0
DEFINE INT GoTime 0
DEFINE INT WentTime 5
SKILL_GET_ID PetHeal "Servitor Heal"
SKILL_GET_ID PetMP "Servitor Recharge"
SKILL_GET_ID PetID "Summon boxer the unicorn"
PRINT_TEXT "SUMMONING"
USE_SKILL "<PetID>" 0 0
SLEEP 5000
CALLSUB BUFFS
DO
SLEEP 300000
GoTime = GoTime + WentTime
PRINT_TEXT "Running for <GoTime> minutes"
LOOP TRUE == TRUE
SCRIPT_END
///////////////////////////////////////////////////////////
FUNCTION PET_STATUS
IF PET_PER_HP < 40
USE_SKILL "<PetHeal>" 0 0
ENDIF
IF PET_PER_MP < 50
USE_SKILL "<PetMP>" 0 0
ENDIF
IF PET_ATTACK_SPEED < 360
CALLSUB BUFFS
ENDIF
RETURN VOID
FUNCTION PET_DEAD
USE_SKILL "<PetID>" 0 0
Sleep 5000
CALLSUB BUFFS
Return Void
SUB BUFFS
USE_SKILL 1139
SLEEP 3000
USE_SKILL 1140
SLEEP 3000
USE_SKILL 1141
SLEEP 3000
USE_SKILL 1145
SLEEP 3000
USE_SKILL 1139
SLEEP 1195000
RETURNSUB |
Kod: | PRINT_TEXT "SCRIPT STARTED!]"
THREAD CHECK_PET_SHOTS
DO
SLEEP 97283423
LOOP 1 == 1
PRINT_TEXT "SCRIPT STOPED!]"
END_SCRIPT
FUNCTION CHECK_PET_SHOTS
DEFINE INT TMP_COUNT
DO
ITEM_COUNT TMP_COUNT 6645 // Beast Soulshot
IF TMP_COUNT <500> 0
PRINT_TEXT "I use a pack for next shots ;)"
USE_ITEM 10515 // Beast Soulshot Compressed Pack
SLEEP 1000
ELSE
PRINT_TEXT "You dont have a Beast Soulshot Compressed Pack."
BREAK 3
ENDIF
ENDIF
SLEEP 500
LOOP 1 == 1
RETURN VOID |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Annihilation
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:10, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
już nie trzeba poradziłem sobie znowu było łatwiej niż myślałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:02, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
tez podsunolem pomysl devom zeby dodali wiecej gotowych komend pod pety
jak wszystko pujdzie ok to w nowej wersji l2neta beda one
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|