![Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna](http://www.l2walkerpolska.republika.pl/logo.JPG) |
www.l2walkerpolska.fora.pl L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zabur
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:03, 07 Maj 2011 Temat postu: Kasowanie Questa |
|
|
Witam! Bawię się na jednym midzie i jest na nim bug polegający na tym, że po wzięciu Questa otrzymuje item który mogę sprzedać a po jego skasowaniu i ponownym odpaleniu znów dostaje owy item.
Kod: |
DO
PRINT_TEXT "kasa"
PRINT_TEXT "fragmenty"
COMMAND "/target Orkurus"
SLEEP 1500
TALK_TARGET
SLEEP 1000
NPC_DIALOG "bypass -h npc_268462953_Quest"
SLEEP 1000
NPC_DIALOG "bypass -h Quest 64_CertifiedBerserker 32207-02.htm" |
Napisałem coś takiego i bierze on tego Questa, ale nie wiem jak ustawić żeby go kasował i jak to zapętlić. Proszę o pomoc
Dobra już mam. A powinno to wyglądać tak:
Kod: | DO
PRINT_TEXT "kasa"
PRINT_TEXT "fragmenty"
COMMAND "/target Orkurus"
SLEEP 100
TALK_TARGET
SLEEP 100
NPC_DIALOG "bypass -h npc_268462953_Quest"
SLEEP 800
NPC_DIALOG "bypass -h Quest 64_CertifiedBerserker 32207-02.htm"
SLEEP 100
inject "63 40 00 00 00"
SLEEP 100
loop 1 == 1
END_SCRIPT |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zabur dnia Sob 23:31, 07 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:40, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
proponuje zmienic ten fragment
Kod: |
NPC_DIALOG "bypass -h npc_268462953_Quest"
SLEEP 800
NPC_DIALOG "bypass -h Quest 64_CertifiedBerserker 32207-02.htm"
SLEEP 100
inject "63 40 00 00 00"
SLEEP 100 |
na to
Kod: |
if TARGET_NAME == "#$Orkurus"
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&target_id&>_Quest"
SLEEP 800
NPC_DIALOG "bypass -h Quest 64_CertifiedBerserker 32207-02.htm"
SLEEP 100
inject "63 40 00 00 00"
SLEEP 100
endif
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zabur
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:37, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A czym to się różni? Mógł byś mi to opisać bo dopiero zaczynam się bawić pisaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:54, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
wersja z
if TARGET_NAME == "#$Orkurus"
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<target_id>_Quest"
robi tak
jezeli targetniety cel ma nazwe "Orkurus"
wykonuj polecenia w ifie
i teraz w 2 linia
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<target_id>_Quest"
co rr serwa uid npc sie zmieniaja dizek itemu zapisowi on bedzie brac id z targetu
wiec nietrzeba co rr serwa modifikowac skryptu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|