|
www.l2walkerpolska.fora.pl L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wielebny
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:55, 25 Cze 2011 Temat postu: Odczyt bufow i debufow summona i party. |
|
|
Witam,
chce uzyc biblioteki DLIB: ReadPartySpelled.l2s do odczytu bufow i debufow summona.
GET_EFFECTS wymaga dotacji wiec postanowilem uzyc funkcji z DLIB.
Nie bardzo kumam jak tam wyglada struktura tej ARRAYLISTy, ktora zwraca funkcja DLIB::Packets::ReadPartySpelled.
Nie bardzo kumam kiedy stosowac <dana>, a kiedy #$...
Może mi to ktos wyjasnic?
Kod: | INCLUDE "STDLIB\Player.l2c"
INCLUDE DLIB\Packets\Classes\PartySpelled.l2c
Summon::GlobalVariables VOID 0
PRINT_TEXT "Servitor config"
THREAD Unpack::Pipeline::ReadPetBuffs
WHILE ONE == ONE
SLEEP 60000
WEND
END_SCRIPT
FUNCTION Summon::GlobalVariables
DEFINE_GLOBAL QUEUE Pipeline::ReadPetBuffs
DEFINE_GLOBAL SORTEDLIST ReadPetBuffs_SL
DEFINE_GLOBAL INT PET1 1128
DEFINE_GLOBAL INT CURE_POISON 1018
DEFINE_GLOBAL INT CURE_BLEED 1018
DEFINE_GLOBAL INT SUMMON_HEAL 1127
DEFINE_GLOBAL INT SUMMON_PDEF 1140
DEFINE_GLOBAL INT SUMMON_MDEF 1139
DEFINE_GLOBAL INT SUMMON_PATACK 1146
DEFINE_GLOBAL INT SUMMON_HASTE 1141
DEFINE_GLOBAL INT SUMMON_SS 1547
DEFINE_GLOBAL INT TIME_SKILL_CAST_DELAY 2000
Summon::Init::Events VOID 0
RETURN VOID
FUNCTION Summon::Init::Events
SET_EVENT "<SCRIPTEVENT_SERVERPACKET>" "<SYSTEM_CURRENTFILE>" Packet::PetBuffs 244
RETURN VOID
FUNCTION Packet::PetBuffs
Pipeline::ReadPetBuffs.ADD PACKET
RETURN VOID
FUNCTION Unpack::Pipeline::ReadPetBuffs
DEFINE BYTEBUFFER ReadPetBuffs_BB
WHILE ONE == ONE
IF Pipeline::ReadPetBuffs.COUNT > 0
ReadPetBuffs_BB = Pipeline::ReadPetBuffs.POP
CALL_EXTERN "DLIB\Packets\ReadPartySpelled.l2s" DLIB::Packets::ReadPartySpelled ReadPetBuffs_SL 1 ReadPetBuffs_BB
PRINT_TEXT "Incoming update to ReadPetBuffs"
PRINT_TEXT "OBJECT_ID: <ReadPetBuffs_SL>"
//HOW write EFFECTS in PRINT_TEXT ???????????????????????????????
ENDIF
SLEEP 100
WEND
RETURN VOID
|
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:20, 25 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
wklej jeszcze fukcje
DLIB::Packets::ReadPartySpelled
z pliku
DLIB\Packets\ReadPartySpelled.l2s
mozliwe ze zwykle inty beda w tablicy ale niemam pewnosci czy to niesa jakeis objekty jakiejs klasy
dlatego przydalo by sie znac tamta funkcje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wielebny
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:36, 25 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Juz na forum L2net dostalem podpowiedz. Na koncu powinno mniej wiecej wygladac tak:
Kod: |
PRINT_TEXT "Incoming update to ReadPetBuffs"
PRINT_TEXT "OBJECT_ID: <ReadPetBuffs_SL>"
PRINT_TEXT "COUNT: <ReadPetBuffs_SL>"
FOR Z 0 "<ReadPetBuffs_SL>" 1
PRINT_TEXT "<ReadPetBuffs_SL>"
NEXT
IF "ReadPetBuffs_SL.#$EFFECTS.CONTAINS_KEY 1547" == TRUE
PRINT_TEXT "Spirit"
ENDIF
IF "ReadPetBuffs_SL.#$EFFECTS.CONTAINS_KEY 1146" == TRUE
PRINT_TEXT "Might"
ENDIF
|
Teraz tylko umiejetnie to wykozystac ...
Oczywiscie ta sama funkcje mozna wykozystac do skanowania calego PT.... bufy i debufy. VFX_ABNORMAL to tylko znacznik dla wizualizacji debufow w kliencie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|