![Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna](http://www.l2walkerpolska.republika.pl/logo.JPG) |
www.l2walkerpolska.fora.pl L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spamer-pl
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:37, 07 Lip 2010 Temat postu: Pomocy - w skrypcie |
|
|
witam potrzebuje pomocy potrzebuje skryptu
chodzi mi o to by boot atakowal konkretny rodzaj moba a przed innyi sie bronil gdy go atakuja.
do tej pory udalo mi sie zrobic by tego konkretnego traktowal jako 1 podaczas bici ale mimo to bije wszystkie moby wokolo nie jest nie konieczne wylaczyc ich nie moge bo sa agresywne i mnie atakuja
ale bedac nie atakowanym bot je bije a tego nie chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:36, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
dodaj je do listy do not
albo black listy
w teori powinien bic je tylko wtedy jak zatakuja bota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spamer-pl
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:17, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no wlasnie tylko w teorii.
boot goni za 1 mobem a zanim po 2 min cale stado innych
i sie nie broni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:00, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
malo bawilem sie tym autofighterem myslalem ze on dziala lepiej
pozostaje obadac skrypty z glownego forum lub napisac wlasny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spamer-pl
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:04, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a mozesz mnie nakierowac na taki skrypt boo przegladnolem sporo ii jakos jeszcze nie lapie tegoco jest za co odpowiedzialne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spamer-pl dnia Pią 14:05, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:24, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
chodzi ci o gotowe takie skrypty ? czy jak ma to wygladac mniejwiecej w skrypcie zeb samemu napisac ?
jak o gotowe to obadaj skrypty z tego dzialu
[link widoczny dla zalogowanych]
zhunter lub fighter
tez byl gdzies "lazy" skrypt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spamer-pl
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:11, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
zhunter ogladalem to ale dziwna sprawa bo po skopiowaniu tego tekstu i probie jego zapisaniu mam komunikat ze plik jest wykorzystywany ... bla bla cos z win i nie zapisuje mi min
a chodzi mi o to by dorwac kilka gotowych skryptow i dokladnie widziec co one roba by moc sie na nich wzorowac
z w2l sporo zrobie ale tu raczkuje i potrzebuje by ktos mnie pokierowal
nie jestem biegly z angielskim jedynie google/trans....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:26, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
to jest cos u ciebie jak masz taki komunikat
a co do skryptu na dany exp
niewiem jak duzo potrafisz ale mysle ze takie minimalne podstawy znasz
najlepiej by bylo zrobic lapanie pakietu z info o npc i trzymanie ich w tablicy i updetowanie tych danych wmiare jak sie cos dzieje wokolo no ale pewnie to zaduzo roboty + zaskomplikowane wiec ....
jezeli sam chcialbys cos napisac "ciekawego"
pobaw sie tablicami (arraylist/sortedlist ale na poczatek same arraylisty najlepsze)
i poleceniami np get_npcs
[link widoczny dla zalogowanych] <- lista polecen
ta komenda wypelnia tablice npc co sa wokolo nas
przyklad:
define arraylist npc_wokolo 0
get_npcs npc_wokolo
jak juz mamy te npc w tablicy mozemy nanich robic pewne operacje
jak porownanie nazwy/id ich targetu etc
moj jeden z pierwszych skryptow wlasnie tak dzialal pobieral te npc kasowal moby ktore niechce (aka nieznane id)
kasowal moby poza range
sortowal mi je wedlug dystansu ibral target na 1 moba w tablicy
takei cos jest dosyc "proste" na poczatek o ile znasz te podstawy
niewiem napisz co bys chcial wiedziec moze jakis maly przykald ci napisze z czyms zwiazany
a jak nie to testowac skrypty z forum tam sporo jest przykladow wsumie na wszystko jest przyklad bo sam sie nanich uczylem skladni i jak to dziala w l2necie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spamer-pl
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:20, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ok zacznimy moze od robienia strzal to jest czyba all co tyczy sie zrobienia strzal
jest to czesc skryptu od zhunter
// see if we need to create any arrows
DEFINE STRING arrow_name ""
DEFINE STRING crystal_name ""
DEFINE STRING skill_name ""
DEFINE INT arrow_count 0
DEFINE INT arrow_id 0
SWITCH THIS._arrow_type
CASE "#$S"
arrow_name = "#$Shining Arrow"
crystal_name = "#$Crystal: S Grade"
skill_name = "#$Quiver of Arrow: Grade S"
BREAK 1
ENDSWITCH
ITEM_GET_ID arrow_id "<arrow_name>"
ITEM_COUNT arrow_count "<arrow_id>"
IF THIS._make_arrows == TRUE
DEFINE INT crystal_count 0
DEFINE INT crystal_id 0
DEFINE INT arrow_skill_id 0
ITEM_GET_ID crystal_id "<crystal_name>"
ITEM_COUNT crystal_count "<crystal_id>"
IF arrow_count <100> 0
SKILL_GET_ID arrow_skill_id "<skill_name>"
PRINT_TEXT "Out of arrows, making more"
USE_SKILL "<arrow_skill_id>"
czy zrobienie strzal wymaga az tyle tekstu ?
nie wiedze albo sie nie znam ze on nie kontroluje ilosci strzal tylko jak ma 0 chyba
ps i wywala od groma bledow
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spamer-pl dnia Sob 21:47, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:57, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
uzywaj tagow code i zaznacz "wylacz html w poscie"
bo zjada znaczki &
co do samego kodu
niewymaga tyle roboty zalezy jak wszystko napiszez
wiadomo wszystko mozna napisac na wiele sposobow mniej lub bardziej skomplikowanie - ten zhunter jest tak napisany i tyle
najprosciej by bylo zrobic cos takiego
Kod: |
define int id_strzal 2222 //trzeba podac id strzal
define int liczba_strzal 0
ITEM_COUNT liczba_strzal "<&id_strzal&>"
if liczba_strzal < 100
use_skill 333 // skil id Quiver of Arr ...
endif
|
takei cos dajesz sobie w kod gdzies w petle jakas najlepiej zeby sprawdzal co iles czasu .. niby proste
ale mozna dodac zeby sprawdzal czy mamy odpowiednio duzo crystali do produkcji etc
im lepszy zrobimy skrypt tym wyeliminujemy wiecej mozliwosci ze cos niezadziala ale to powoduje zwiekszenie objetosci i"skomplikowanie"
ten z hunter jest pisany w dosyc niby "lepszy" sposob a zarazem ktos chcial zachowac prostote wiec latwo dodawac inne grade strzal etc
ale to tez zpowodowalo zwiekszenie sie kodu troche
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spamer-pl
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:04, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Kod: | ITEM_COUNT liczba_strzal[b] "<&id_strzal&>"[/b] tutaj rozumiem nic nie zmieniam bo to odniesienie do 1 lini
if liczba_strzal < 100 a tu ma zrobic zapewne strzaly jak ma ich ponizej 100 tak |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spamer-pl dnia Nie 11:04, 11 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:16, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
dokladnie
niby mozna zrobic to jeszcze inaczej
bez tej lini "define int id_strzal 2222 //trzeba podac id strzal"
Kod: |
define int liczba_strzal 0
ITEM_COUNT liczba_strzal 2222
if liczba_strzal < 100
use_skill 333 // skil id Quiver of Arr ...
endif
|
etc zabawy zalezy jak kto lubi pisac
poprostu nieraz dodaje sie te dodatkowe linijki i daje sie je na poczatek skryptu ze nietrzeba latac po calym zeby zmieniac te "idy" i szukac tego danej funkcji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|