|
www.l2walkerpolska.fora.pl L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crisper
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 2:47, 09 Sie 2010 Temat postu: Potrzebny skrypt lub pomoc w napisaniu |
|
|
Witam.
Szukam skryptu w którym po padnięciu na farmie daje to vilage bierze buff od npc i wraca na to miejsce w którym padł. Lub jeśli by ktoś mógł pokazać przykład jak to napisać, bo nudzi mnie wchodzenie do gry co godzinę branie buffa i wracanie na to miejsce i ustawianie bota na nowo jeśli ktoś może pomóc z góry ty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Crisper dnia Pon 2:48, 09 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dodo532
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:01, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Zaczym ktoś Ci pomoże zejdzie rok, też by mi sie taki przydał, przy okazji pomóżcie z tymi SSami, wczoraj mi sie jakoś załączył ale tylko raz, za 2 razem juz lipa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:45, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
@dodo532
oczytm ty piszez ? o l2w czy l2necie ?
ja l2w dawno temu uzywalem i niechce mi sie szukac nanowo l2w odpalac pod jakeis serwy i badac do tam dodano i jak dziala
obecnie zajmuej sie l2netem- glownei skrypty i tyle
z ssami ustaw sobie zeby uzywal jak hp jest <100> 0 %
w l2w - o ile sie to niezmienilo
l2necie masz osobne opcje do uzywania ssow
co do tematu .......
to po 1
takeigo skryptu nieznajdziesz gotowego z bardzo prostej przyczyny - niebylo sensu by taki skrypt dawac gdzies - servery sie roznia + ktos moze miec pod swoje miejsce ustawiony skrypt
to niejest tak ze jest komenda "telepatia" i bot idzie tam gdzie sobie wymyslisz
musisz dodac kazdy punkt po ktorym pujdzie bot + gadanie z npc
2 moge pomoc ci to napisac
podaj co masz juz gotowe/co ci niedziala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crisper
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:13, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ogólnie to próbuje coś robić z domyślnym skryptem na którym już bije sam , i teraz nie wiem gdzie i jak tam dopisać by po padnięciu szedł do miasta zagadał z npc od buffów kliknął fighter buff i wrócił na tą miejscówke próbowałem tam dopisać z poprzednich postów ale coś nie idzie.
SET_TARGETING COMBAT ZERO
//lets make a variable to store the hp to rest when we drop below
DEFINE INT HP 2
HP = CHAR_MAX_HP DIVIDE HP
//we make it equal to half our max
//let set a range to pick up loot
DEFINE INT loot_range 100
//make a variable to store our rest info
DEFINE INT Rest "<ONE>"
//just a printout
PRINT_TEXT "rest below <HP>"
//lets make sure we start with decent hp
IF CHAR_CUR_HP <HP> ZERO
//lets kill it
CALLSUB KillTarget
ENDIF
//PRINT_TEXT "target dead"
//now our target is dead
//PRINT_TEXT "<NEAREST_ITEM_DISTANCE>"
WHILE NEAREST_ITEM_DISTANCE <loot_range> HP
PRINT_TEXT "lower than <HP>, resting"
CALLSUB Rest
PRINT_TEXT "hp is full, starting to fight again"
do
if CHAR_CUR_HP == 0
sleep 2000
TAP_TO TOWN
sleep 10000
use skill 222
endif
sleep 5000
loop 1 == 1
end_script
LOOP ZERO == ZERO
END_SCRIPT
////////SUBS//////////
SUB Target
TARGET_NEAREST
SLEEP 750
RETURNSUB
SUB pickup
CLICK_NEAREST_ITEM
SLEEP 200
RETURNSUB
SUB KillTarget
DO
ATTACK_TARGET
SLEEP 200
LOOP TARGET_CUR_HP > ZERO
//PRINT_TEXT "killtarget sub finished"
RETURNSUB
SUB Rest
PRINT_TEXT "Were starting the sitting loop sitting"
Rest = ONE
DO
//check if anything has us targeted
IF COUNT_NPC_TARGETME > ZERO
//we are targeted, let not be sitting shall we?
Rest = ZERO
PRINT_TEXT "Some monster attacked us, lets defend ourselves"
ENDIF
//check if we are rested to full
IF CHAR_CUR_HP == CHAR_MAX_HP
//full hp, lets get up
Rest = ZERO
PRINT_TEXT "We are ready to go."
ENDIF
//are we still resting?
IF Rest == ONE
//lets sleep a bit (first off to not look so bot like)
//second of all, because we need hpzzz
SLEEP 1000
COMMAND "/sit"
//PRINT_TEXT "Were sitting"
ENDIF
//are we still resting? if so lets run the loop again
LOOP Rest == ONE
//done resting lets stand
COMMAND "/stand"
SLEEP 200
RETURNSUB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:41, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
nastepnym razem wklej kod w tagi od kodu wtedy lepiej sie czyta ,taby widac etc
np.
i zaznacz "wylacz html w tym poscie" bo jak tego sie nierobi to niszczy kod (wywala pewne znaczki)
zanim wyslesz zrob sobie podglad posta
to jest zmodyfikowana przez ciebie wersja skryptu czy sam to napisales ?
ogulnie mowiac niewidze glownej petli lub poprostu skoku na poczatek skryptu
z edytuj post i popraw kod bo niema sensu zebym tego naprawial bo go popsulo przy wklejaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crisper
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:02, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nie to jest trochę zmodyfikowany domyślny skrypt z l2 który jest tam w folderze l2neta na tym skrypcie on bije ale do miasta nie chce iść :p
Kod: |
SET_TARGETING COMBAT ZERO
//lets make a variable to store the hp to rest when we drop below
DEFINE INT HP 2
HP = CHAR_MAX_HP DIVIDE HP
//we make it equal to half our max
//let set a range to pick up loot
DEFINE INT loot_range 100
//make a variable to store our rest info
DEFINE INT Rest "<&ONE&>"
//just a printout
PRINT_TEXT "rest below <&HP&>"
//lets make sure we start with decent hp
IF CHAR_CUR_HP < HP
CALLSUB Rest
ENDIF
DO
DO
CALLSUB Target
//if we got a target
IF TARGET_CUR_HP > ZERO
//lets kill it
CALLSUB KillTarget
ENDIF
//PRINT_TEXT "target dead"
//now our target is dead
//PRINT_TEXT "<&NEAREST_ITEM_DISTANCE&>"
WHILE NEAREST_ITEM_DISTANCE < loot_range
//PRINT_TEXT "loot is nearby"
CALLSUB pickup
WEND
//do we need to rest? if not lets keep fighting
LOOP CHAR_CUR_HP > HP
PRINT_TEXT "lower than <&HP&>, resting"
CALLSUB Rest
PRINT_TEXT "hp is full, starting to fight again"
do
if CHAR_CUR_HP == 0
sleep 2000
TAP_TO TOWN
sleep 10000
use skill 222
endif
sleep 5000
loop 1 == 1
end_script
LOOP ZERO == ZERO
END_SCRIPT
////////SUBS//////////
SUB Target
TARGET_NEAREST
SLEEP 750
RETURNSUB
SUB pickup
CLICK_NEAREST_ITEM
SLEEP 200
RETURNSUB
SUB KillTarget
DO
ATTACK_TARGET
SLEEP 200
LOOP TARGET_CUR_HP > ZERO
//PRINT_TEXT "killtarget sub finished"
RETURNSUB
SUB Rest
PRINT_TEXT "Were starting the sitting loop sitting"
Rest = ONE
DO
//check if anything has us targeted
IF COUNT_NPC_TARGETME > ZERO
//we are targeted, let not be sitting shall we?
Rest = ZERO
PRINT_TEXT "Some monster attacked us, lets defend ourselves"
ENDIF
//check if we are rested to full
IF CHAR_CUR_HP == CHAR_MAX_HP
//full hp, lets get up
Rest = ZERO
PRINT_TEXT "We are ready to go."
ENDIF
//are we still resting?
IF Rest == ONE
//lets sleep a bit (first off to not look so bot like)
//second of all, because we need hpzzz
SLEEP 1000
COMMAND "/sit"
//PRINT_TEXT "Were sitting"
ENDIF
//are we still resting? if so lets run the loop again
LOOP Rest == ONE
//done resting lets stand
COMMAND "/stand"
SLEEP 200
RETURNSUB
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:08, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
obadaj jak to bedzie dzialac
i dodaj sobie te chodzenie gadanie z npc
Kod: |
SET_TARGETING COMBAT ZERO
//lets make a variable to store the hp to rest when we drop below
DEFINE INT HP 2
HP = CHAR_MAX_HP DIVIDE HP
//we make it equal to half our max
//let set a range to pick up loot
DEFINE INT loot_range 100
//make a variable to store our rest info
DEFINE INT Rest "<&ONE&>"
//just a printout
PRINT_TEXT "rest below <&HP&>"
//lets make sure we start with decent hp
IF CHAR_CUR_HP < HP
CALLSUB Rest
ENDIF
DO
DO
CALLSUB Target
//if we got a target
IF TARGET_CUR_HP > ZERO
//lets kill it
CALLSUB KillTarget
ENDIF
//PRINT_TEXT "target dead"
//now our target is dead
//PRINT_TEXT "<&NEAREST_ITEM_DISTANCE&>"
WHILE NEAREST_ITEM_DISTANCE < loot_range
//PRINT_TEXT "loot is nearby"
CALLSUB pickup
WEND
//do we need to rest? if not lets keep fighting
LOOP CHAR_CUR_HP > HP
if CHAR_CUR_HP > 0
PRINT_TEXT "lower than <&HP&>, resting"
CALLSUB Rest
PRINT_TEXT "hp is full, starting to fight again"
endif
if CHAR_CUR_HP == 0
sleep 10000
TAP_TO TOWN
sleep 10000
// tu wstaw bieganie w miescie gadanie z npc i powrot na miejsce
endif
sleep 5000
LOOP ZERO == ZERO
END_SCRIPT
////////SUBS//////////
SUB Target
TARGET_NEAREST
SLEEP 750
RETURNSUB
SUB pickup
CLICK_NEAREST_ITEM
SLEEP 200
RETURNSUB
SUB KillTarget
DO
ATTACK_TARGET
SLEEP 200
LOOP TARGET_CUR_HP > ZERO
//PRINT_TEXT "killtarget sub finished"
RETURNSUB
SUB Rest
PRINT_TEXT "Were starting the sitting loop sitting"
Rest = ONE
DO
//check if anything has us targeted
IF COUNT_NPC_TARGETME > ZERO
//we are targeted, let not be sitting shall we?
Rest = ZERO
PRINT_TEXT "Some monster attacked us, lets defend ourselves"
ENDIF
//check if we are rested to full
IF CHAR_CUR_HP == CHAR_MAX_HP
//full hp, lets get up
Rest = ZERO
PRINT_TEXT "We are ready to go."
ENDIF
//are we still resting?
IF Rest == ONE
//lets sleep a bit (first off to not look so bot like)
//second of all, because we need hpzzz
SLEEP 1000
COMMAND "/sit"
//PRINT_TEXT "Were sitting"
ENDIF
//are we still resting? if so lets run the loop again
LOOP Rest == ONE
//done resting lets stand
COMMAND "/stand"
SLEEP 200
RETURNSUB
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crisper
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 1:28, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jak ustawić to chodzenie po mieście gadanie z npc i żeby wziął fighter buff zagadał do gk i poleciał do mos i wrócił na to miejsce w którym był trochę jestem w tym lewy ale z czasem się nauczę, teraz to tak wygląda działa to co zrobiłeś jak pada idzie do miasta ale nie gada z npc jakiś błąd co do kordów jest ale dobre dałem i nie wiem co dalej :p
Kod: |
SET_TARGETING COMBAT ZERO
//lets make a variable to store the hp to rest when we drop below
DEFINE INT HP 2
HP = CHAR_MAX_HP DIVIDE HP
//we make it equal to half our max
//let set a range to pick up loot
DEFINE INT loot_range 100
//make a variable to store our rest info
DEFINE INT Rest "<&ONE&>"
//just a printout
PRINT_TEXT "rest below <&HP&>"
//lets make sure we start with decent hp
IF CHAR_CUR_HP < HP
CALLSUB Rest
ENDIF
DO
DO
CALLSUB Target
//if we got a target
IF TARGET_CUR_HP > ZERO
//lets kill it
CALLSUB KillTarget
ENDIF
//PRINT_TEXT "target dead"
//now our target is dead
//PRINT_TEXT "<&NEAREST_ITEM_DISTANCE&>"
WHILE NEAREST_ITEM_DISTANCE < loot_range
//PRINT_TEXT "loot is nearby"
CALLSUB pickup
WEND
//do we need to rest? if not lets keep fighting
LOOP CHAR_CUR_HP > HP
if CHAR_CUR_HP > 0
PRINT_TEXT "lower than <&HP&>, resting"
CALLSUB Rest
PRINT_TEXT "hp is full, starting to fight again"
endif
if CHAR_CUR_HP == 0
sleep 10000
TAP_TO TOWN
sleep 10000
// tu wstaw bieganie w miescie gadanie z npc i powrot na miejsce
x = #i 147878
y = #i -56599
z = #i -2792
CALL PROXIMITY VOID 3 X Y Z
endif
sleep 5000
LOOP ZERO == ZERO
END_SCRIPT
////////SUBS//////////
SUB Target
TARGET_NEAREST
SLEEP 750
RETURNSUB
SUB pickup
CLICK_NEAREST_ITEM
SLEEP 200
RETURNSUB
SUB KillTarget
DO
ATTACK_TARGET
SLEEP 200
LOOP TARGET_CUR_HP > ZERO
//PRINT_TEXT "killtarget sub finished"
RETURNSUB
SUB Rest
PRINT_TEXT "Were starting the sitting loop sitting"
Rest = ONE
DO
//check if anything has us targeted
IF COUNT_NPC_TARGETME > ZERO
//we are targeted, let not be sitting shall we?
Rest = ZERO
PRINT_TEXT "Some monster attacked us, lets defend ourselves"
ENDIF
//check if we are rested to full
IF CHAR_CUR_HP == CHAR_MAX_HP
//full hp, lets get up
Rest = ZERO
PRINT_TEXT "We are ready to go."
ENDIF
//are we still resting?
IF Rest == ONE
//lets sleep a bit (first off to not look so bot like)
//second of all, because we need hpzzz
SLEEP 1000
COMMAND "/sit"
//PRINT_TEXT "Were sitting"
ENDIF
//are we still resting? if so lets run the loop again
LOOP Rest == ONE
//done resting lets stand
COMMAND "/stand"
SLEEP 200
RETURNSUB
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:06, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kod: |
SET_TARGETING COMBAT ZERO
//lets make a variable to store the hp to rest when we drop below
DEFINE INT HP 2
HP = CHAR_MAX_HP DIVIDE HP
//we make it equal to half our max
//let set a range to pick up loot
DEFINE INT loot_range 100
//make a variable to store our rest info
DEFINE INT Rest "<&ONE&>"
//just a printout
PRINT_TEXT "rest below <&HP&>"
//lets make sure we start with decent hp
IF CHAR_CUR_HP < HP
CALLSUB Rest
ENDIF
DO
DO
CALLSUB Target
//if we got a target
IF TARGET_CUR_HP > ZERO
//lets kill it
CALLSUB KillTarget
ENDIF
//PRINT_TEXT "target dead"
//now our target is dead
//PRINT_TEXT "<&NEAREST_ITEM_DISTANCE&>"
WHILE NEAREST_ITEM_DISTANCE < loot_range
//PRINT_TEXT "loot is nearby"
CALLSUB pickup
WEND
//do we need to rest? if not lets keep fighting
LOOP CHAR_CUR_HP > HP
if CHAR_CUR_HP > 0
PRINT_TEXT "lower than <&HP&>, resting"
CALLSUB Rest
PRINT_TEXT "hp is full, starting to fight again"
endif
if CHAR_CUR_HP == 0
sleep 10000
TAP_TO TOWN
sleep 10000
// tu wstaw bieganie w miescie gadanie z npc i powrot na miejsce
x = #i147878
y = #i-56599
z = #i-2792
MOVE_TO "<&x&>" "<&y&>" "<&z&>"
sleep 500
x = #i111111
y = #i-11111
z = #i-11111
MOVE_TO "<&x&>" "<&y&>" "<&z&>"
// itak dalej
//dochodzisz do npc od bufa
command "target nazwa_npc"
sleep 1000
NPC_DIALOG " ....." // tu musisz zlapac bypas z npc i wstawic np klik na branie bufa
sleep 1000
// podejscie do gk ?
x = #i111111
y = #i-11111
z = #i-11111
MOVE_TO "<&x&>" "<&y&>" "<&z&>"
sleep 2000
NPC_DIALOG " ....." // zagadanie o tp
sleep 5000
// pujscie na miejsce
x = #i111111
y = #i-11111
z = #i-11111
MOVE_TO "<&x&>" "<&y&>" "<&z&>"
endif
sleep 5000
LOOP ZERO == ZERO
END_SCRIPT
////////SUBS//////////
SUB Target
TARGET_NEAREST
SLEEP 750
RETURNSUB
SUB pickup
CLICK_NEAREST_ITEM
SLEEP 200
RETURNSUB
SUB KillTarget
DO
ATTACK_TARGET
SLEEP 200
LOOP TARGET_CUR_HP > ZERO
//PRINT_TEXT "killtarget sub finished"
RETURNSUB
SUB Rest
PRINT_TEXT "Were starting the sitting loop sitting"
Rest = ONE
DO
//check if anything has us targeted
IF COUNT_NPC_TARGETME > ZERO
//we are targeted, let not be sitting shall we?
Rest = ZERO
PRINT_TEXT "Some monster attacked us, lets defend ourselves"
ENDIF
//check if we are rested to full
IF CHAR_CUR_HP == CHAR_MAX_HP
//full hp, lets get up
Rest = ZERO
PRINT_TEXT "We are ready to go."
ENDIF
//are we still resting?
IF Rest == ONE
//lets sleep a bit (first off to not look so bot like)
//second of all, because we need hpzzz
SLEEP 1000
COMMAND "/sit"
//PRINT_TEXT "Were sitting"
ENDIF
//are we still resting? if so lets run the loop again
LOOP Rest == ONE
//done resting lets stand
COMMAND "/stand"
SLEEP 200
RETURNSUB
|
1 w swoim skrypcie wstawiles wywolanie funkcji z innego skryptu "CALL PROXIMITY VOID 3 X Y Z"
a zapomniales wstawic sama funkcje do twojego dlatego miales blad
zreszta zwykle "move_to" zalatwia sprawe
[link widoczny dla zalogowanych]
2 ja tam dalem byle jakie dane pod chodzenie / gadanie z npc
pamietaj ze musisz odpowiednie wsp tam powtawiac/dodac wiecej pewnie wyrgulowac sleepy - zaleznie ja kdaleko bierzesz punkty odpowiedni sleep miedzy move powinien byc
potem odpowiedni bypasy musisz wstawic jak uzywaja id z npc to wstawiasz zamiast tego id w bypas <&target_id&>
przykaldy tego masz na glownym forym l2neta tam tez ludzie oto pytali juz 12312312 razy i tyle razy bylo wyjasniane jak lapac bypas wstawic/naprawidz etc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crisper
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:11, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Teraz sprawa wygląda tak chodzi po mieście dochodzi z każdego miejsca w miejsce gdzie stoi npc buffer i gk ale nie targetuje buffera ani gk sleep zwiększyłem ale i tak nic nie dało tak to wygląda z tymi bypassami się nie bawiłem jeszcze
Kod: |
SET_TARGETING COMBAT ZERO
//lets make a variable to store the hp to rest when we drop below
DEFINE INT HP 2
HP = CHAR_MAX_HP DIVIDE HP
//we make it equal to half our max
//let set a range to pick up loot
DEFINE INT loot_range 100
//make a variable to store our rest info
DEFINE INT Rest "<&ONE&>"
//just a printout
PRINT_TEXT "rest below <&HP&>"
//lets make sure we start with decent hp
IF CHAR_CUR_HP < HP
CALLSUB Rest
ENDIF
DO
DO
CALLSUB Target
//if we got a target
IF TARGET_CUR_HP > ZERO
//lets kill it
CALLSUB KillTarget
ENDIF
//PRINT_TEXT "target dead"
//now our target is dead
//PRINT_TEXT "<&NEAREST_ITEM_DISTANCE&>"
WHILE NEAREST_ITEM_DISTANCE < loot_range
//PRINT_TEXT "loot is nearby"
CALLSUB pickup
WEND
//do we need to rest? if not lets keep fighting
LOOP CHAR_CUR_HP > HP
if CHAR_CUR_HP > 0
PRINT_TEXT "lower than <&HP&>, resting"
CALLSUB Rest
PRINT_TEXT "hp is full, starting to fight again"
endif
if CHAR_CUR_HP == 0
sleep 10000
TAP_TO TOWN
sleep 10000
// tu wstaw bieganie w miescie gadanie z npc i powrot na miejsce
x = #i147878
y = #i-56599
z = #i-2792
MOVE_TO "<&147285&>" "<&-56461&>" "<&-2792&>"
sleep 1000
x = #i147878
y = #i-56599
z = #i-2792
MOVE_TO "<&148076&>" "<&-55500&>" "<&-2744&>"
// itak dalej
//dochodzisz do npc od bufa
command "target Support Unit Captain"
sleep 5000
NPC_DIALOG "Fighter Set" // tu musisz zlapac bypas z npc i wstawic np klik na branie bufa
sleep 5000
// podejscie do gk ?
x = #i147966
y = #i-55228
z = #i-2744
MOVE_TO "<&147966&>" "<&-55228&>" "<&-2744&>"
sleep 5000
NPC_DIALOG "Teleport" // zagadanie o tp
sleep 5000
// pujscie na miejsce
x = #i111111
y = #i-11111
z = #i-11111
MOVE_TO "<&x&>" "<&y&>" "<&z&>"
endif
sleep 5000
LOOP ZERO == ZERO
END_SCRIPT
////////SUBS//////////
SUB Target
TARGET_NEAREST
SLEEP 750
RETURNSUB
SUB pickup
CLICK_NEAREST_ITEM
SLEEP 200
RETURNSUB
SUB KillTarget
DO
ATTACK_TARGET
SLEEP 200
LOOP TARGET_CUR_HP > ZERO
//PRINT_TEXT "killtarget sub finished"
RETURNSUB
SUB Rest
PRINT_TEXT "Were starting the sitting loop sitting"
Rest = ONE
DO
//check if anything has us targeted
IF COUNT_NPC_TARGETME > ZERO
//we are targeted, let not be sitting shall we?
Rest = ZERO
PRINT_TEXT "Some monster attacked us, lets defend ourselves"
ENDIF
//check if we are rested to full
IF CHAR_CUR_HP == CHAR_MAX_HP
//full hp, lets get up
Rest = ZERO
PRINT_TEXT "We are ready to go."
ENDIF
//are we still resting?
IF Rest == ONE
//lets sleep a bit (first off to not look so bot like)
//second of all, because we need hpzzz
SLEEP 1000
COMMAND "/sit"
//PRINT_TEXT "Were sitting"
ENDIF
//are we still resting? if so lets run the loop again
LOOP Rest == ONE
//done resting lets stand
COMMAND "/stand"
SLEEP 200
RETURNSUB
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:58, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
pokolei
to:
x = #i147878
y = #i-56599
z = #i-2792
MOVE_TO "<&147285&>" "<&-56461&>" "<&-2792&>"
jest zle tzn zdecyduj sie albo w move podajesz zmienne albo konkret kordy
jak zmienne to powinno wygladac tak:
x = #i147878
y = #i-56599
z = #i-2792
MOVE_TO "<&x&>" "<&y&>" "<&z&>"
sleep 1000
x = #i147878
y = #i-55500
z = #i-2744
MOVE_TO "<&x&>" "<&y&>" "<&z&>"
sleep 1000
jak konkret cordy to tak:
MOVE_TO "#i147878" "#i-56599" "#i-2792"
sleep 1000
MOVE_TO "#i147878" "#i-55500" "#i-2744"
sleep 1000
dalej target ... (zapomnialem dac "/") mogles obadac to
wiec zamaist
command "target Support Unit Captain"
powinno byc
command "/target Support Unit Captain"
a nazwy bierz z l2neta zakladka npc/l2net z targetu nazwa a nie z klienta
admini nieraz zmieniaja nazwy w kliencie a l2net dziala na swoich plikach
gadanie z npc..... poczytaj o NPC_DIALOG na glownym forum sa tez przyklady jak lapac "rozmowe"
zanim obadasz ja kto robisz takie linie jak ta:
NPC_DIALOG "Teleport" // zagadanie o tp
rob jako komentarz bo poco wysylac bledne bypasy do serwa latwo bana dostac ...
dodaj przed taka komende // i to bedzie uznane jako koment i pominie to czyli bedzie to wygladac tak:
//NPC_DIALOG "Teleport" // zagadanie o tp
raczej niebedzie to zwykle "teleport" w cudzyslowiu tylko cos w styl "bypass -h npc_2222222_tp 22"
ale jak to bedzie wygladac musisz sam obadac na twoim serwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crisper
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:29, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
szukam na tym forum o tym npc dialogu bypassie ale nic konkretnego nie widzę możesz coś podsunąć? :p
A właśnie te zmienne i konkretne kordy jak tak wpisuje jak ty to nie działa po to vilage nie rusza się
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Crisper dnia Czw 16:32, 12 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:58, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
to z move_to "<x>" ... tez niedziala ? dziwne ..
co do bypasow poszukaj sobie w scriptsuport min raz na tydzien pada oto pytanie
albo poszukaj skrypta ktory to uzywa i obadaj jak to wyglada
podpowiem ci "debug mode"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|