Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna www.l2walkerpolska.fora.pl
L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Potrzebny skrypt lub pomoc w napisaniu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crisper




Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 2:47, 09 Sie 2010    Temat postu: Potrzebny skrypt lub pomoc w napisaniu

Witam.
Szukam skryptu w którym po padnięciu na farmie daje to vilage bierze buff od npc i wraca na to miejsce w którym padł. Lub jeśli by ktoś mógł pokazać przykład jak to napisać, bo nudzi mnie wchodzenie do gry co godzinę branie buffa i wracanie na to miejsce i ustawianie bota na nowo jeśli ktoś może pomóc z góry ty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Crisper dnia Pon 2:48, 09 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dodo532




Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:01, 09 Sie 2010    Temat postu:

Zaczym ktoś Ci pomoże zejdzie rok, też by mi sie taki przydał, przy okazji pomóżcie z tymi SSami, wczoraj mi sie jakoś załączył ale tylko raz, za 2 razem juz lipa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:45, 09 Sie 2010    Temat postu:

@dodo532
oczytm ty piszez ? o l2w czy l2necie ?
ja l2w dawno temu uzywalem i niechce mi sie szukac nanowo l2w odpalac pod jakeis serwy i badac do tam dodano i jak dziala

obecnie zajmuej sie l2netem- glownei skrypty i tyle
z ssami ustaw sobie zeby uzywal jak hp jest <100> 0 %
w l2w - o ile sie to niezmienilo
l2necie masz osobne opcje do uzywania ssow

co do tematu .......

to po 1
takeigo skryptu nieznajdziesz gotowego z bardzo prostej przyczyny - niebylo sensu by taki skrypt dawac gdzies - servery sie roznia + ktos moze miec pod swoje miejsce ustawiony skrypt

to niejest tak ze jest komenda "telepatia" i bot idzie tam gdzie sobie wymyslisz
musisz dodac kazdy punkt po ktorym pujdzie bot + gadanie z npc

2 moge pomoc ci to napisac
podaj co masz juz gotowe/co ci niedziala


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crisper




Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:13, 09 Sie 2010    Temat postu:

Ogólnie to próbuje coś robić z domyślnym skryptem na którym już bije sam Razz, i teraz nie wiem gdzie i jak tam dopisać by po padnięciu szedł do miasta zagadał z npc od buffów kliknął fighter buff i wrócił na tą miejscówke próbowałem tam dopisać z poprzednich postów ale coś nie idzie.

SET_TARGETING COMBAT ZERO

//lets make a variable to store the hp to rest when we drop below
DEFINE INT HP 2
HP = CHAR_MAX_HP DIVIDE HP
//we make it equal to half our max

//let set a range to pick up loot
DEFINE INT loot_range 100

//make a variable to store our rest info
DEFINE INT Rest "<ONE>"

//just a printout
PRINT_TEXT "rest below <HP>"

//lets make sure we start with decent hp
IF CHAR_CUR_HP <HP> ZERO
//lets kill it
CALLSUB KillTarget
ENDIF

//PRINT_TEXT "target dead"

//now our target is dead
//PRINT_TEXT "<NEAREST_ITEM_DISTANCE>"
WHILE NEAREST_ITEM_DISTANCE <loot_range> HP

PRINT_TEXT "lower than <HP>, resting"
CALLSUB Rest
PRINT_TEXT "hp is full, starting to fight again"
do
if CHAR_CUR_HP == 0
sleep 2000
TAP_TO TOWN
sleep 10000
use skill 222
endif
sleep 5000
loop 1 == 1
end_script
LOOP ZERO == ZERO

END_SCRIPT

////////SUBS//////////

SUB Target
TARGET_NEAREST
SLEEP 750
RETURNSUB


SUB pickup
CLICK_NEAREST_ITEM
SLEEP 200
RETURNSUB


SUB KillTarget
DO
ATTACK_TARGET
SLEEP 200
LOOP TARGET_CUR_HP > ZERO
//PRINT_TEXT "killtarget sub finished"
RETURNSUB


SUB Rest
PRINT_TEXT "Were starting the sitting loop sitting"

Rest = ONE
DO
//check if anything has us targeted
IF COUNT_NPC_TARGETME > ZERO
//we are targeted, let not be sitting shall we?
Rest = ZERO
PRINT_TEXT "Some monster attacked us, lets defend ourselves"
ENDIF

//check if we are rested to full
IF CHAR_CUR_HP == CHAR_MAX_HP
//full hp, lets get up
Rest = ZERO
PRINT_TEXT "We are ready to go."
ENDIF

//are we still resting?
IF Rest == ONE
//lets sleep a bit (first off to not look so bot like)
//second of all, because we need hpzzz
SLEEP 1000
COMMAND "/sit"
//PRINT_TEXT "Were sitting"
ENDIF

//are we still resting? if so lets run the loop again
LOOP Rest == ONE

//done resting lets stand
COMMAND "/stand"
SLEEP 200
RETURNSUB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:41, 10 Sie 2010    Temat postu:

nastepnym razem wklej kod w tagi od kodu wtedy lepiej sie czyta ,taby widac etc
np.
Kod:

xxxx
yyy
   zzzz
ppp


i zaznacz "wylacz html w tym poscie" bo jak tego sie nierobi to niszczy kod (wywala pewne znaczki)
zanim wyslesz zrob sobie podglad posta

to jest zmodyfikowana przez ciebie wersja skryptu czy sam to napisales ?
ogulnie mowiac niewidze glownej petli lub poprostu skoku na poczatek skryptu

z edytuj post i popraw kod bo niema sensu zebym tego naprawial bo go popsulo przy wklejaniu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crisper




Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:02, 10 Sie 2010    Temat postu:

Nie to jest trochę zmodyfikowany domyślny skrypt z l2 który jest tam w folderze l2neta na tym skrypcie on bije ale do miasta nie chce iść :p

Kod:

SET_TARGETING COMBAT ZERO

//lets make a variable to store the hp to rest when we drop below
DEFINE INT HP 2
HP = CHAR_MAX_HP DIVIDE HP
//we make it equal to half our max

//let set a range to pick up loot
DEFINE INT loot_range 100

//make a variable to store our rest info
DEFINE INT Rest "<&ONE&>"

//just a printout
PRINT_TEXT "rest below <&HP&>"

//lets make sure we start with decent hp
IF CHAR_CUR_HP < HP
   CALLSUB Rest
ENDIF

DO
   DO
      CALLSUB Target

      //if we got a target
      IF TARGET_CUR_HP > ZERO
         //lets kill it
         CALLSUB KillTarget
      ENDIF

      //PRINT_TEXT "target dead"

      //now our target is dead
      //PRINT_TEXT "<&NEAREST_ITEM_DISTANCE&>"
      WHILE NEAREST_ITEM_DISTANCE < loot_range
         //PRINT_TEXT "loot is nearby"
         CALLSUB pickup
      WEND
   //do we need to rest? if not lets keep fighting
   LOOP CHAR_CUR_HP > HP

   PRINT_TEXT "lower than <&HP&>, resting"
   CALLSUB Rest
   PRINT_TEXT "hp is full, starting to fight again"
do
if CHAR_CUR_HP == 0
sleep 2000
TAP_TO TOWN
sleep 10000
use skill 222
endif
sleep 5000
loop 1 == 1
end_script
LOOP ZERO == ZERO

END_SCRIPT

////////SUBS//////////

SUB Target
   TARGET_NEAREST
   SLEEP 750
RETURNSUB


SUB pickup
   CLICK_NEAREST_ITEM
   SLEEP 200
RETURNSUB


SUB KillTarget
   DO
      ATTACK_TARGET
      SLEEP 200
   LOOP TARGET_CUR_HP > ZERO
   //PRINT_TEXT "killtarget sub finished"
RETURNSUB


SUB Rest
   PRINT_TEXT "Were starting the sitting loop sitting"

   Rest = ONE
   DO
      //check if anything has us targeted
      IF COUNT_NPC_TARGETME > ZERO
         //we are targeted, let not be sitting shall we?
         Rest = ZERO
         PRINT_TEXT "Some monster attacked us, lets defend ourselves"
      ENDIF

      //check if we are rested to full
      IF CHAR_CUR_HP == CHAR_MAX_HP
         //full hp, lets get up
         Rest = ZERO
         PRINT_TEXT "We are ready to go."
      ENDIF

      //are we still resting?
      IF Rest == ONE
         //lets sleep a bit (first off to not look so bot like)
         //second of all, because we need hpzzz
         SLEEP 1000
         COMMAND "/sit"
         //PRINT_TEXT "Were sitting"
      ENDIF

   //are we still resting? if so lets run the loop again
   LOOP Rest == ONE

   //done resting lets stand
   COMMAND "/stand"
   SLEEP 200
RETURNSUB





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:08, 10 Sie 2010    Temat postu:

obadaj jak to bedzie dzialac
i dodaj sobie te chodzenie gadanie z npc

Kod:


SET_TARGETING COMBAT ZERO

//lets make a variable to store the hp to rest when we drop below
DEFINE INT HP 2
HP = CHAR_MAX_HP DIVIDE HP
//we make it equal to half our max

//let set a range to pick up loot
DEFINE INT loot_range 100

//make a variable to store our rest info
DEFINE INT Rest "<&ONE&>"

//just a printout
PRINT_TEXT "rest below <&HP&>"

//lets make sure we start with decent hp
IF CHAR_CUR_HP < HP
   CALLSUB Rest
ENDIF

DO
   DO
      CALLSUB Target

      //if we got a target
      IF TARGET_CUR_HP > ZERO
         //lets kill it
         CALLSUB KillTarget
      ENDIF

      //PRINT_TEXT "target dead"

      //now our target is dead
      //PRINT_TEXT "<&NEAREST_ITEM_DISTANCE&>"
      WHILE NEAREST_ITEM_DISTANCE < loot_range
         //PRINT_TEXT "loot is nearby"
         CALLSUB pickup
      WEND
   //do we need to rest? if not lets keep fighting
   LOOP CHAR_CUR_HP > HP
if CHAR_CUR_HP > 0
   PRINT_TEXT "lower than <&HP&>, resting"
   CALLSUB Rest
   PRINT_TEXT "hp is full, starting to fight again"
endif
if CHAR_CUR_HP == 0
   sleep 10000
   TAP_TO TOWN
   sleep 10000
   // tu wstaw bieganie w miescie gadanie z npc i powrot na miejsce
 
endif
sleep 5000


LOOP ZERO == ZERO

END_SCRIPT

////////SUBS//////////

SUB Target
   TARGET_NEAREST
   SLEEP 750
RETURNSUB


SUB pickup
   CLICK_NEAREST_ITEM
   SLEEP 200
RETURNSUB


SUB KillTarget
   DO
      ATTACK_TARGET
      SLEEP 200
   LOOP TARGET_CUR_HP > ZERO
   //PRINT_TEXT "killtarget sub finished"
RETURNSUB


SUB Rest
   PRINT_TEXT "Were starting the sitting loop sitting"

   Rest = ONE
   DO
      //check if anything has us targeted
      IF COUNT_NPC_TARGETME > ZERO
         //we are targeted, let not be sitting shall we?
         Rest = ZERO
         PRINT_TEXT "Some monster attacked us, lets defend ourselves"
      ENDIF

      //check if we are rested to full
      IF CHAR_CUR_HP == CHAR_MAX_HP
         //full hp, lets get up
         Rest = ZERO
         PRINT_TEXT "We are ready to go."
      ENDIF

      //are we still resting?
      IF Rest == ONE
         //lets sleep a bit (first off to not look so bot like)
         //second of all, because we need hpzzz
         SLEEP 1000
         COMMAND "/sit"
         //PRINT_TEXT "Were sitting"
      ENDIF

   //are we still resting? if so lets run the loop again
   LOOP Rest == ONE

   //done resting lets stand
   COMMAND "/stand"
   SLEEP 200
RETURNSUB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crisper




Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 1:28, 11 Sie 2010    Temat postu:

Jak ustawić to chodzenie po mieście gadanie z npc i żeby wziął fighter buff zagadał do gk i poleciał do mos i wrócił na to miejsce w którym był trochę jestem w tym lewy ale z czasem się nauczę, teraz to tak wygląda działa to co zrobiłeś jak pada idzie do miasta ale nie gada z npc jakiś błąd co do kordów jest ale dobre dałem i nie wiem co dalej :p
Kod:


SET_TARGETING COMBAT ZERO

//lets make a variable to store the hp to rest when we drop below
DEFINE INT HP 2
HP = CHAR_MAX_HP DIVIDE HP
//we make it equal to half our max

//let set a range to pick up loot
DEFINE INT loot_range 100

//make a variable to store our rest info
DEFINE INT Rest "<&ONE&>"

//just a printout
PRINT_TEXT "rest below <&HP&>"

//lets make sure we start with decent hp
IF CHAR_CUR_HP < HP
   CALLSUB Rest
ENDIF

DO
   DO
      CALLSUB Target

      //if we got a target
      IF TARGET_CUR_HP > ZERO
         //lets kill it
         CALLSUB KillTarget
      ENDIF

      //PRINT_TEXT "target dead"

      //now our target is dead
      //PRINT_TEXT "<&NEAREST_ITEM_DISTANCE&>"
      WHILE NEAREST_ITEM_DISTANCE < loot_range
         //PRINT_TEXT "loot is nearby"
         CALLSUB pickup
      WEND
   //do we need to rest? if not lets keep fighting
   LOOP CHAR_CUR_HP > HP
if CHAR_CUR_HP > 0
   PRINT_TEXT "lower than <&HP&>, resting"
   CALLSUB Rest
   PRINT_TEXT "hp is full, starting to fight again"
endif
if CHAR_CUR_HP == 0
   sleep 10000
   TAP_TO TOWN
   sleep 10000
   // tu wstaw bieganie w miescie gadanie z npc i powrot na miejsce
 x = #i 147878
y = #i -56599
z = #i -2792
CALL PROXIMITY VOID 3 X Y Z
endif
sleep 5000


LOOP ZERO == ZERO

END_SCRIPT

////////SUBS//////////

SUB Target
   TARGET_NEAREST
   SLEEP 750
RETURNSUB


SUB pickup
   CLICK_NEAREST_ITEM
   SLEEP 200
RETURNSUB


SUB KillTarget
   DO
      ATTACK_TARGET
      SLEEP 200
   LOOP TARGET_CUR_HP > ZERO
   //PRINT_TEXT "killtarget sub finished"
RETURNSUB


SUB Rest
   PRINT_TEXT "Were starting the sitting loop sitting"

   Rest = ONE
   DO
      //check if anything has us targeted
      IF COUNT_NPC_TARGETME > ZERO
         //we are targeted, let not be sitting shall we?
         Rest = ZERO
         PRINT_TEXT "Some monster attacked us, lets defend ourselves"
      ENDIF

      //check if we are rested to full
      IF CHAR_CUR_HP == CHAR_MAX_HP
         //full hp, lets get up
         Rest = ZERO
         PRINT_TEXT "We are ready to go."
      ENDIF

      //are we still resting?
      IF Rest == ONE
         //lets sleep a bit (first off to not look so bot like)
         //second of all, because we need hpzzz
         SLEEP 1000
         COMMAND "/sit"
         //PRINT_TEXT "Were sitting"
      ENDIF

   //are we still resting? if so lets run the loop again
   LOOP Rest == ONE

   //done resting lets stand
   COMMAND "/stand"
   SLEEP 200
RETURNSUB



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:06, 11 Sie 2010    Temat postu:

Kod:

SET_TARGETING COMBAT ZERO

//lets make a variable to store the hp to rest when we drop below
DEFINE INT HP 2
HP = CHAR_MAX_HP DIVIDE HP
//we make it equal to half our max

//let set a range to pick up loot
DEFINE INT loot_range 100

//make a variable to store our rest info
DEFINE INT Rest "<&ONE&>"

//just a printout
PRINT_TEXT "rest below <&HP&>"

//lets make sure we start with decent hp
IF CHAR_CUR_HP < HP
   CALLSUB Rest
ENDIF

DO
   DO
      CALLSUB Target

      //if we got a target
      IF TARGET_CUR_HP > ZERO
         //lets kill it
         CALLSUB KillTarget
      ENDIF

      //PRINT_TEXT "target dead"

      //now our target is dead
      //PRINT_TEXT "<&NEAREST_ITEM_DISTANCE&>"
      WHILE NEAREST_ITEM_DISTANCE < loot_range
         //PRINT_TEXT "loot is nearby"
         CALLSUB pickup
      WEND
   //do we need to rest? if not lets keep fighting
   LOOP CHAR_CUR_HP > HP
if CHAR_CUR_HP > 0
   PRINT_TEXT "lower than <&HP&>, resting"
   CALLSUB Rest
   PRINT_TEXT "hp is full, starting to fight again"
endif
if CHAR_CUR_HP == 0
   sleep 10000
   TAP_TO TOWN
   sleep 10000
   // tu wstaw bieganie w miescie gadanie z npc i powrot na miejsce
x = #i147878
y = #i-56599
z = #i-2792
MOVE_TO "<&x&>" "<&y&>" "<&z&>"
sleep 500
x = #i111111
y = #i-11111
z = #i-11111
MOVE_TO "<&x&>" "<&y&>" "<&z&>"

// itak dalej
//dochodzisz do npc od bufa
command "target nazwa_npc"
sleep 1000
NPC_DIALOG " ....." // tu musisz zlapac bypas z npc i wstawic np klik na branie bufa
sleep 1000
// podejscie do gk ?

x = #i111111
y = #i-11111
z = #i-11111
MOVE_TO "<&x&>" "<&y&>" "<&z&>"
sleep 2000
NPC_DIALOG " ....." // zagadanie o tp
sleep 5000
// pujscie na miejsce
x = #i111111
y = #i-11111
z = #i-11111
MOVE_TO "<&x&>" "<&y&>" "<&z&>"



endif
sleep 5000


LOOP ZERO == ZERO

END_SCRIPT

////////SUBS//////////

SUB Target
   TARGET_NEAREST
   SLEEP 750
RETURNSUB


SUB pickup
   CLICK_NEAREST_ITEM
   SLEEP 200
RETURNSUB


SUB KillTarget
   DO
      ATTACK_TARGET
      SLEEP 200
   LOOP TARGET_CUR_HP > ZERO
   //PRINT_TEXT "killtarget sub finished"
RETURNSUB


SUB Rest
   PRINT_TEXT "Were starting the sitting loop sitting"

   Rest = ONE
   DO
      //check if anything has us targeted
      IF COUNT_NPC_TARGETME > ZERO
         //we are targeted, let not be sitting shall we?
         Rest = ZERO
         PRINT_TEXT "Some monster attacked us, lets defend ourselves"
      ENDIF

      //check if we are rested to full
      IF CHAR_CUR_HP == CHAR_MAX_HP
         //full hp, lets get up
         Rest = ZERO
         PRINT_TEXT "We are ready to go."
      ENDIF

      //are we still resting?
      IF Rest == ONE
         //lets sleep a bit (first off to not look so bot like)
         //second of all, because we need hpzzz
         SLEEP 1000
         COMMAND "/sit"
         //PRINT_TEXT "Were sitting"
      ENDIF

   //are we still resting? if so lets run the loop again
   LOOP Rest == ONE

   //done resting lets stand
   COMMAND "/stand"
   SLEEP 200
RETURNSUB



1 w swoim skrypcie wstawiles wywolanie funkcji z innego skryptu "CALL PROXIMITY VOID 3 X Y Z"
a zapomniales wstawic sama funkcje do twojego dlatego miales blad Razz
zreszta zwykle "move_to" zalatwia sprawe
[link widoczny dla zalogowanych]
2 ja tam dalem byle jakie dane pod chodzenie / gadanie z npc
pamietaj ze musisz odpowiednie wsp tam powtawiac/dodac wiecej pewnie Razz wyrgulowac sleepy - zaleznie ja kdaleko bierzesz punkty odpowiedni sleep miedzy move powinien byc

potem odpowiedni bypasy musisz wstawic jak uzywaja id z npc to wstawiasz zamiast tego id w bypas <&target_id&>
przykaldy tego masz na glownym forym l2neta tam tez ludzie oto pytali juz 12312312 razy i tyle razy bylo wyjasniane jak lapac bypas wstawic/naprawidz etc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crisper




Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:11, 11 Sie 2010    Temat postu:

Teraz sprawa wygląda tak chodzi po mieście dochodzi z każdego miejsca w miejsce gdzie stoi npc buffer i gk ale nie targetuje buffera ani gk sleep zwiększyłem ale i tak nic nie dało tak to wygląda z tymi bypassami się nie bawiłem jeszcze
Kod:

SET_TARGETING COMBAT ZERO

//lets make a variable to store the hp to rest when we drop below
DEFINE INT HP 2
HP = CHAR_MAX_HP DIVIDE HP
//we make it equal to half our max

//let set a range to pick up loot
DEFINE INT loot_range 100

//make a variable to store our rest info
DEFINE INT Rest "<&ONE&>"

//just a printout
PRINT_TEXT "rest below <&HP&>"

//lets make sure we start with decent hp
IF CHAR_CUR_HP < HP
   CALLSUB Rest
ENDIF

DO
   DO
      CALLSUB Target

      //if we got a target
      IF TARGET_CUR_HP > ZERO
         //lets kill it
         CALLSUB KillTarget
      ENDIF

      //PRINT_TEXT "target dead"

      //now our target is dead
      //PRINT_TEXT "<&NEAREST_ITEM_DISTANCE&>"
      WHILE NEAREST_ITEM_DISTANCE < loot_range
         //PRINT_TEXT "loot is nearby"
         CALLSUB pickup
      WEND
   //do we need to rest? if not lets keep fighting
   LOOP CHAR_CUR_HP > HP
if CHAR_CUR_HP > 0
   PRINT_TEXT "lower than <&HP&>, resting"
   CALLSUB Rest
   PRINT_TEXT "hp is full, starting to fight again"
endif
if CHAR_CUR_HP == 0
   sleep 10000
   TAP_TO TOWN
   sleep 10000
   // tu wstaw bieganie w miescie gadanie z npc i powrot na miejsce
x = #i147878
y = #i-56599
z = #i-2792
MOVE_TO "<&147285&>" "<&-56461&>" "<&-2792&>"
sleep 1000
x = #i147878
y = #i-56599
z = #i-2792
MOVE_TO "<&148076&>" "<&-55500&>" "<&-2744&>"

// itak dalej
//dochodzisz do npc od bufa
command "target Support Unit Captain"
sleep 5000
NPC_DIALOG "Fighter Set" // tu musisz zlapac bypas z npc i wstawic np klik na branie bufa
sleep 5000
// podejscie do gk ?

x = #i147966
y = #i-55228
z = #i-2744
MOVE_TO "<&147966&>" "<&-55228&>" "<&-2744&>"
sleep 5000
NPC_DIALOG "Teleport" // zagadanie o tp
sleep 5000
// pujscie na miejsce
x = #i111111
y = #i-11111
z = #i-11111
MOVE_TO "<&x&>" "<&y&>" "<&z&>"



endif
sleep 5000


LOOP ZERO == ZERO

END_SCRIPT

////////SUBS//////////

SUB Target
   TARGET_NEAREST
   SLEEP 750
RETURNSUB


SUB pickup
   CLICK_NEAREST_ITEM
   SLEEP 200
RETURNSUB


SUB KillTarget
   DO
      ATTACK_TARGET
      SLEEP 200
   LOOP TARGET_CUR_HP > ZERO
   //PRINT_TEXT "killtarget sub finished"
RETURNSUB


SUB Rest
   PRINT_TEXT "Were starting the sitting loop sitting"

   Rest = ONE
   DO
      //check if anything has us targeted
      IF COUNT_NPC_TARGETME > ZERO
         //we are targeted, let not be sitting shall we?
         Rest = ZERO
         PRINT_TEXT "Some monster attacked us, lets defend ourselves"
      ENDIF

      //check if we are rested to full
      IF CHAR_CUR_HP == CHAR_MAX_HP
         //full hp, lets get up
         Rest = ZERO
         PRINT_TEXT "We are ready to go."
      ENDIF

      //are we still resting?
      IF Rest == ONE
         //lets sleep a bit (first off to not look so bot like)
         //second of all, because we need hpzzz
         SLEEP 1000
         COMMAND "/sit"
         //PRINT_TEXT "Were sitting"
      ENDIF

   //are we still resting? if so lets run the loop again
   LOOP Rest == ONE

   //done resting lets stand
   COMMAND "/stand"
   SLEEP 200
RETURNSUB





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:58, 11 Sie 2010    Temat postu:

pokolei
to:
x = #i147878
y = #i-56599
z = #i-2792
MOVE_TO "<&147285&>" "<&-56461&>" "<&-2792&>"
jest zle Razz tzn zdecyduj sie albo w move podajesz zmienne albo konkret kordy
jak zmienne to powinno wygladac tak:
x = #i147878
y = #i-56599
z = #i-2792
MOVE_TO "<&x&>" "<&y&>" "<&z&>"
sleep 1000
x = #i147878
y = #i-55500
z = #i-2744
MOVE_TO "<&x&>" "<&y&>" "<&z&>"
sleep 1000

jak konkret cordy to tak:
MOVE_TO "#i147878" "#i-56599" "#i-2792"
sleep 1000
MOVE_TO "#i147878" "#i-55500" "#i-2744"
sleep 1000


dalej target ... (zapomnialem dac "/") mogles obadac to
wiec zamaist
command "target Support Unit Captain"
powinno byc
command "/target Support Unit Captain"

a nazwy bierz z l2neta zakladka npc/l2net z targetu nazwa a nie z klienta Smile
admini nieraz zmieniaja nazwy w kliencie a l2net dziala na swoich plikach


gadanie z npc..... poczytaj o NPC_DIALOG na glownym forum sa tez przyklady jak lapac "rozmowe"
zanim obadasz ja kto robisz takie linie jak ta:
NPC_DIALOG "Teleport" // zagadanie o tp
rob jako komentarz bo poco wysylac bledne bypasy do serwa latwo bana dostac ...
dodaj przed taka komende // i to bedzie uznane jako koment i pominie to czyli bedzie to wygladac tak:
//NPC_DIALOG "Teleport" // zagadanie o tp


raczej niebedzie to zwykle "teleport" w cudzyslowiu tylko cos w styl "bypass -h npc_2222222_tp 22"

ale jak to bedzie wygladac musisz sam obadac na twoim serwie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crisper




Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:29, 12 Sie 2010    Temat postu:

szukam na tym forum o tym npc dialogu bypassie ale nic konkretnego nie widzę możesz coś podsunąć? :p
A właśnie te zmienne i konkretne kordy jak tak wpisuje jak ty to nie działa po to vilage nie rusza się


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Crisper dnia Czw 16:32, 12 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:58, 12 Sie 2010    Temat postu:

to z move_to "<x>" ... tez niedziala ? dziwne ..

co do bypasow poszukaj sobie w scriptsuport min raz na tydzien pada oto pytanie
albo poszukaj skrypta ktory to uzywa i obadaj jak to wyglada

podpowiem ci "debug mode"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin