|
www.l2walkerpolska.fora.pl L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Devi
Moderator
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:43, 31 Mar 2010 Temat postu: Scrypt - Spoil, Manor, Anty-Stuck |
|
|
Bloki Programu
1. Sprawdzanie Statusu postaci
(HP, MP, SHOTY)
2. Target najbliższego mobka sprawdzenie:
(Czy mob ma full HP(anty KS), Czy mob znajduje się w naszej tablicy do bicia(wyklucz skrzynki i chempiony, raidbosy,)
3. Atak TARGETU
(Możliwość używania skili, wbudowany moduł anty-stuck ( sztuczka START - END TIME)
4. Opcjonalnie Sianie
5. Opcjonalnie SPOIL
6. Sprawdzanie warunku moba
(ile HP, kiedy umrze)
7. Zebranie ( Ziarenka, Potem Spoil)
8.Koniec pętli skok do Sprawdzanie statusu postaci
( Można dołożyć self buffy)
Ważne ( Jeśli postać umrze idzie do miasta, jeśli nie ma shotów robi soe, jeśli jest atakowana nie odpowiada)
W późniejszej fazie można wbudować ANTY-GM oraz odpowiadanie na Privy
Jeśli ktoś ma ochotę w szczególności FX możemy razem kawałek po kawałku pisać ten skrypt co byście jeszcze do niego dodali?
Oto Baaaardzo krótki kawałek scryptu żeby każdy wiedział o co chodzi:D
Scrypt Spoil, Manor, Anty-Stuck
//########## DEFINICJE ZMIENNNYCH #######//
DEFINE INT SIANIE //<<---Wpisz przed ukośnikami 1- tak 0-nie
DEFINE INT SPOIL //<<---Wpisz przed ukośnikami 1- tak 0-nie
DEFINE INT REST 0
//############DEVISCRIPTS################//
//USTAWIENIA TARGETOWANIA
SET_TARGETING ZRANGE 500 //Zasieg maxymalny targetowania
SET_TARGETING TYPE 0 //Targetujemy tylko Moby //1 - Playerów //
SET_TARGETING COMBAT 2 // Atakujemy wszystko
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
DO
SUB SPRAWDZANIE //1.
SUB TARGET //2.
SUB ATTACK //3.
IF SIANIE == 1 //4.
SUB SIANIE
END IF
IF SPOIL == 1 //5.
SUB SPOIL
ENDIF
SUB MOB //6.
SUB ZBIERANIE //7.
LOOP ZERO == ZERO //8.
SCRIPT_END
// OPCJONALNE RZECZY DODAWANE BEDĄ SUKCESYWNIE
///////PROCEDURY////////////////////
////// POCZATEK 1. //////////
//1.
CALLSUB SPRAWDZANIE
//BLOG SPRAWDZANIA HP
//ILOŚĆ HP ustawiamy na 50%
HP = CHAR_MAX_HP / 2
PRIN_TEXT "HP ktore posiadamy = <CHAR_CUR_HP>"
SLEEP 50
IF CHAR_CUR_HP < HP
SUB ODPOCZYNEK // ODPOCZYWAMY
ELSE
SUB TARGET //BIjemy
ENDIF
RETURNSUB
///////KONIEC 1. ////////////////
///////////POCZATEK ODPOCZYWAMY //////////
CALLSUB ODPOCZYWAMY
COMMAND "/sit"
DO
IF CHAR_CUR_HP < CHAR_MAX_HP
SLEEP 5000 //CZEKAMY 5s 1000 = 1s
REST = 1
ELSE
COMMAND "/sit"
REST = 0
ENDIF
LOOP REST == 1
RETURNSUB
///////KONIEC ODPOCZYWAMY ////////////////
UWAGA : W skrypcie mogą występować błędy i nieodciągnięcia !!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Devi dnia Śro 14:54, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:16, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
najlepiej podzielic to na watki co zreszta jest raczej oczywiste
1 watek od hp inny od mp etc ...
tylko teraz tak
"Czy mob ma full HP(anty KS),"
mialem sam ten problem tzn.
a co jezeli ktos mobowi uwali hp albo padnie ktos zostawiajac "uszkodzonego" moba ?
co do pytania w innym temacie co lepiej uzywac czy use_skill czy skroty
mysle ze use_skill bedzie lepszy pod skile bo z skrotami trzeba by ustawiac pod postaciami na odpowiednie miejsca
znow itemy ... aka sedy albo po id albo zalatwic wszystkie skrotem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Devi
Moderator
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:49, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Najprościej olać bo przecież nie musimy zabijać wszystkich mobów.
Lub co będzie bardziej skomplikowane zrobić tak.
Sprawdzamy ile mob ma hp ma poniżej max wiec olewamy ale zapisujemy jego ID w tablicy
zabijamy kolejnego moba i odliczamy czas po 5 sek skaczemy do tablicy i jeśli mob z tablicy będzie miał taka sama ilość hp lub podobna jeśli działa na servie Reg HP mobów wtedy go ubijamy a jeśli moba niema już lub jest nieżywy usuwamy go z tablicy:D
IF TARGET_CUR_HP < TARGET_MAX_HP
KSMOB = TARGET_ID
HPMOB = TARGET_CUR_HP
ENDIF
// ZABIJAMY KOLEJNEGO MOBA PO JEGO ZABICIU SKACZEMY DO LINIKI
TARGET_NEAREST_ID <KSMOB> //<---
IF ((TARGET_CUR_HP == HPMOB) OR (TARGET_CURHP < TARGET_MAX_HP))
CALLSUB ATTACK
ELSE
KSMOB = 0
HPMOB = 0
CALLSUB TARGET
ENDIF
Coś na podobe tego ale to raczej działać nie bedzie:D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Devi dnia Śro 15:16, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:25, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Kod: |
IF TARGET_CUR_HP < TARGET_MAX_HP
KSMOB = TARGET_ID
HPMOB = TARGET_CUR_HP
ENDIF
|
staraj sie kopiowac hp etc tak "HPMOB = TARGET_CUR_HP.clone"
ja przez ten zwykly sposob kopiowania czyli = bez .clone stracilem sporo czasu jak sie uczylem tego jingjinga ;P bo zwykle = tworzy jakby wskaznik ... a nie kopie elementu
walczylem sporo czasu ztym bo mialem takie cos
2x array list
tab1 = tab2
tab2.clear
i mi czyscilo obie tablice zanim doszedlem oco chodzi z bledem z 5x pisalem odnowa pewna czesc skryptu ;P
------------------------------------------------------------------
a co do samego sposobu targetu mobkow z mniejszym hp niz max
wszystko jest git i mozna olewac ale jak mob cie atakuje to niemozna bo zbija ci hp niepotrzebnie
to jest copy paste z 1 zmoich 1 skryptow na auto hunt niejest perfekt ale dzialal (to czesc kodu - wczesniej jest kasowanie mobkow z tablicy sort etc)
niepatrzec na notki xD to dlamnie bylo wygodniejsze i pod siebie pisalem
Kod: |
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// sprawdzanie czy cos mnie targetlo jezeli tak wziecie na cel
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
IF COUNT_NPC_TARGETME > 0
for a 0 "<&TMOBY.COUNT&>" 1
IF TMOBY.A.TARGET_ID == CHAR_ID
TARGETT = TMOBY.A.ID
TARGET_SP = 1
JUMP_TO_LABEL ZATA
ENDIF
NEXT
ENDIF
LABEL ZATA
IF TARGET_SP == 1
IF TARGET_ID != TARGETT
PRINT_TEXT " targetuje to <&targett&>"
TARGET_NEAREST_ID TARGETT
ENDIF
mob_ok = 1
JUMP_TO_LABEL ATAK
ENDIF
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// brak targetu namnie - wziecie 1 z tablicy i sprawdzenie czy ktos bije moba
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
A = 0
LABEL INCT
IF A >= TMOBY.COUNT - 1
JUMP_TO_LABEL KONIEC
ENDIF
IF TARGET_ID != TMOBY.A.ID
TARGET "<&TMOBY.A.ID&>"
mob_ok = 1
ENDIF
A = A + 1
sleep 500
IF TARGET_CUR_HP < TARGET_MAX_HP - 500
JUMP_TO_LABEL INCT
ENDIF
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
LABEL ATAK
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
|
tak mniej wiecej ja to rozwiazalem umnie - fakt ze tam pare poprawek powinno byc jak te ".clone" dodane na wszelki wypadek etc. no ale dzialalo wiec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Devi
Moderator
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:12, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli jak dobrze zrozumiałem można przypisywać "atrybuty" zmiennym po kropce? .clone - kopiowanie .clear -czyszczenie
Więc wchodzisz w to żeby taki scrypt razem napisać?? Każdy coś doda i będzie gitara
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Devi dnia Śro 17:22, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:35, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
moze nie atrybuty a cos ala wywolanie specialne funkcji ?
ciezko tak to wyjasnic
poprostu np a = b powinno znaczyc ze b jest kopiowane do a i tu jest problem ze niejest
jest kopiowany adres do b wiec zmieniajac a zmieniamy b
a dzieki a = b.clone robimy prawdziwa kopie elementu
.clear to glownie sie do tablic odnosi zeby wyczyscic ja z elementow
poprostu tak tu to dziala i warto otym pamietac bo serio dziwne akcje mozna miec
ps.kazdy typ danych ma swoje te odpowiednie "podfunkcje"
nawet int [link widoczny dla zalogowanych]
co do skryptu jak pisalem juz ja moge pomoc pisac/cos tam skrobnac byle to niebylo tak ze caly sam naskrobie finalnie
nie ze nieumial bym ale dlamnie obecnie spoil/sedy sa zbedne bo grywam na high racie wiec bardziej mnie interesuja raczy jak detect gm/debufy etc
dotego zastanawiam sie nad napisaniem specialnego "skryptu" ktory bedzie ulatwial pisanie skryptow pod questy bo wnerwia mnie chodzenie pisanie /loc i zapisywanie tego a potem w skrypt wpisywanie wiec mysle zeby to calkiem zautomatyzowac - narazie to tylko pomysl
trzeba by sie jakos podzielic czesciami skryptu i zastanowidz jak z dropem - raczej dodatkowa funkcja i to najlepiej z 2 trybami = zbieranie wszystkiego/zbieranie tylko tego co jest w white list
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez FX dnia Śro 19:49, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Devi
Moderator
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:54, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Spokojnie nie każe Ci pisać wszystkiego:D Bardziej chodzi mi o współprace;D Pisze najprostszymi funkcjami żeby inni też mogli zajarzyć ocb i w przyszłości sami napisać tak skrypt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:02, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
oto wstep .. ;d
Kod: |
//// USTAWIENIA ////////////////////////////////
DEFINE_GLOBAL INT MP 1 // 0/1 - mp pots off/ON
DEFINE_GLOBAL INT HP 1 // 0/1 hp pots off/ON
DEFINE_GLOBAL INT CP 1 // 0/1 cp pots off/ON
///////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
DEFINE_GLOBAL INT GM_CHECK 0 // zmiennadla wykrycia gma
DEFINE_GLOBAL INT DED 0 // zmienna do sprawdzanai smierci
DEFINE_GLOBAL INT MIN_MP 0
DEFINE_GLOBAL INT MIN_CP 0
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Poty
IF HP == 1
THREAD SPAM_GHP
ENDIF
IF MP == 1
THREAD SPAM_MP
ENDIF
IF CP == 1
THREAD SPAM_CP
ENDIF
call walka
do
sleep 5000
loop GM_CHECK == 0
END_SCRIPT
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
FUNCTION SPAM_GHP
PRINT_TEXT "SPAM_GHP Started"
DO
sleep 1500
IF CHAR_CUR_HP < CHAR_MAX_HP - 400
USE_ITEM 1539 //GHP
SLEEP 4500
ENDIF
IF CHAR_CUR_HP == 0
DED = 1
sleep 4000
TAP_TO TOWN
ENDIF
LOOP GM_CHECK == 0
RETURN VOID
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
FUNCTION SPAM_MP
PRINT_TEXT "SPAM_MP Started"
DO
sleep 800
MIN_MP = CHAR_MAX_MP - 500
IF CHAR_CUR_MP < MIN_MP
USE_ITEM 728 //MANA POTION
ENDIF
LOOP GM_CHECK == ZERO
RETURN VOID
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
FUNCTION SPAM_CP
PRINT_TEXT "SPAM_CP Started"
DO
sleep 1500
MIN_CP = CHAR_MAX_CP - 150
IF CHAR_CUR_CP < MIN_CP
USE_ITEM 5592 //Greater CP POT
ENDIF
LOOP GM_CHECK == ZERO
RETURN VOID
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
FUNCTION Walka
RETURN VOID
|
trzeba napisac funkcje
walka
zbieranie dropa
i sprawdzanie ssow (btw jaki grade ?? )
btw. dobre nowiny w nowej wersji l2neta bedzie juz antistuck w autofighterze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Devi
Moderator
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:19, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
O to naprawdę dobre wieści. Jednak nie jestem pewien czy będzie on tak od razu perfekcyjnie działać. Trochę mnie nie było na forum ale nadrobię w tygodniu:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Theo
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:09, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Projekt upadł czy tylko został zawieszony?
Szukam właśnie skryptu, który będzie:
sianie-spoil-atak-ziarenka-sweep
...następny mobek w pobliżu.
i tak w kółko.
Niestety na oficjalnym forum nie mogę się zalogować, jakieś problemy z mailem aktywacyjym :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Theo dnia Sob 15:20, 19 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:40, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
projekt nawet sie niezaczol po ostatnim poscie deviego wiecej nielognol
zrob jeszcze raz acc na glownym forum l2neta i potestuj skrypty takei jak :
lazy
auto fighter
zhunter
moze jakis ci podpasuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LasVegas
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:13, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja zrobilem cos takiego:
TARGET_NEAREST
SLEEP 300
USE_Item 5020
sleep 500
loop TARGET_CUR_HP != 0
sleep 100
USE_ITEM 5125
Sleep 100
END_SCRIPT
I dziala tak ze podchodzi do mobka, daje seeda, zabija i zbiera owoce...
Ale jak zrobic zeby robil to w kolo? Bo robi tak tylko raz i staje :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:12, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
dziwne ze ci bledu niewywala O_O
ta petla jest zle zrobiona
cos w ten styl powinno byc
Kod: |
do
TARGET_NEAREST
SLEEP 300
USE_Item 5020
sleep 500
do
ATTACK_TARGET
sleep 500
loop TARGET_CUR_HP != 0
sleep 100
USE_ITEM 5125
Sleep 100
loop CHAR_CUR_HP != 0
END_SCRIPT
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LasVegas
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:26, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
oj wywala wywala, ale i tak dziala ;P
To moj pierwszy skrypt i jestem z niego dumny! ;P
Dzieki za poprawke, zaraz to sprawdze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|