Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna www.l2walkerpolska.fora.pl
L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Scrypt - Spoil, Manor, Anty-Stuck
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Devi
Moderator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:43, 31 Mar 2010    Temat postu: Scrypt - Spoil, Manor, Anty-Stuck

Bloki Programu

1. Sprawdzanie Statusu postaci
(HP, MP, SHOTY)
2. Target najbliższego mobka sprawdzenie:
(Czy mob ma full HP(anty KS), Czy mob znajduje się w naszej tablicy do bicia(wyklucz skrzynki i chempiony, raidbosy,)
3. Atak TARGETU
(Możliwość używania skili, wbudowany moduł anty-stuck ( sztuczka START - END TIME)
4. Opcjonalnie Sianie
5. Opcjonalnie SPOIL
6. Sprawdzanie warunku moba
(ile HP, kiedy umrze)
7. Zebranie ( Ziarenka, Potem Spoil)
8.Koniec pętli skok do Sprawdzanie statusu postaci
( Można dołożyć self buffy)

Ważne ( Jeśli postać umrze idzie do miasta, jeśli nie ma shotów robi soe, jeśli jest atakowana nie odpowiada)

W późniejszej fazie można wbudować ANTY-GM oraz odpowiadanie na Privy

Jeśli ktoś ma ochotę w szczególności FX możemy razem kawałek po kawałku pisać ten skrypt co byście jeszcze do niego dodali?



Oto Baaaardzo krótki kawałek scryptu żeby każdy wiedział o co chodzi:D


Scrypt Spoil, Manor, Anty-Stuck
//########## DEFINICJE ZMIENNNYCH #######//
DEFINE INT SIANIE //<<---Wpisz przed ukośnikami 1- tak 0-nie
DEFINE INT SPOIL //<<---Wpisz przed ukośnikami 1- tak 0-nie
DEFINE INT REST 0


//############DEVISCRIPTS################//
//USTAWIENIA TARGETOWANIA

SET_TARGETING ZRANGE 500 //Zasieg maxymalny targetowania
SET_TARGETING TYPE 0 //Targetujemy tylko Moby //1 - Playerów //
SET_TARGETING COMBAT 2 // Atakujemy wszystko

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

DO
SUB SPRAWDZANIE //1.

SUB TARGET //2.

SUB ATTACK //3.

IF SIANIE == 1 //4.
SUB SIANIE
END IF

IF SPOIL == 1 //5.
SUB SPOIL
ENDIF

SUB MOB //6.

SUB ZBIERANIE //7.

LOOP ZERO == ZERO //8.

SCRIPT_END

// OPCJONALNE RZECZY DODAWANE BEDĄ SUKCESYWNIE









///////PROCEDURY////////////////////

////// POCZATEK 1. //////////
//1.
CALLSUB SPRAWDZANIE
//BLOG SPRAWDZANIA HP

//ILOŚĆ HP ustawiamy na 50%
HP = CHAR_MAX_HP / 2
PRIN_TEXT "HP ktore posiadamy = <CHAR_CUR_HP>"
SLEEP 50
IF CHAR_CUR_HP < HP
SUB ODPOCZYNEK // ODPOCZYWAMY
ELSE
SUB TARGET //BIjemy
ENDIF
RETURNSUB
///////KONIEC 1. ////////////////


///////////POCZATEK ODPOCZYWAMY //////////
CALLSUB ODPOCZYWAMY

COMMAND "/sit"
DO
IF CHAR_CUR_HP < CHAR_MAX_HP
SLEEP 5000 //CZEKAMY 5s 1000 = 1s
REST = 1
ELSE
COMMAND "/sit"
REST = 0
ENDIF
LOOP REST == 1



RETURNSUB
///////KONIEC ODPOCZYWAMY ////////////////



UWAGA : W skrypcie mogą występować błędy i nieodciągnięcia !!!!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Devi dnia Śro 14:54, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:16, 31 Mar 2010    Temat postu:

najlepiej podzielic to na watki co zreszta jest raczej oczywiste
1 watek od hp inny od mp etc ...


tylko teraz tak
"Czy mob ma full HP(anty KS),"
mialem sam ten problem tzn.
a co jezeli ktos mobowi uwali hp albo padnie ktos zostawiajac "uszkodzonego" moba ?Razz

co do pytania w innym temacie co lepiej uzywac czy use_skill czy skroty
mysle ze use_skill bedzie lepszy pod skile bo z skrotami trzeba by ustawiac pod postaciami na odpowiednie miejsca
znow itemy ... aka sedy albo po id albo zalatwic wszystkie skrotem Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Devi
Moderator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:49, 31 Mar 2010    Temat postu:

Najprościej olać bo przecież nie musimy zabijać wszystkich mobów.
Lub co będzie bardziej skomplikowane zrobić tak.

Sprawdzamy ile mob ma hp ma poniżej max wiec olewamy ale zapisujemy jego ID w tablicy
zabijamy kolejnego moba i odliczamy czas po 5 sek skaczemy do tablicy i jeśli mob z tablicy będzie miał taka sama ilość hp lub podobna jeśli działa na servie Reg HP mobów wtedy go ubijamy a jeśli moba niema już lub jest nieżywy usuwamy go z tablicy:D


IF TARGET_CUR_HP < TARGET_MAX_HP
KSMOB = TARGET_ID
HPMOB = TARGET_CUR_HP
ENDIF


// ZABIJAMY KOLEJNEGO MOBA PO JEGO ZABICIU SKACZEMY DO LINIKI


TARGET_NEAREST_ID <KSMOB> //<---
IF ((TARGET_CUR_HP == HPMOB) OR (TARGET_CURHP < TARGET_MAX_HP))
CALLSUB ATTACK

ELSE

KSMOB = 0
HPMOB = 0

CALLSUB TARGET
ENDIF

Coś na podobe tego ale to raczej działać nie bedzie:D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Devi dnia Śro 15:16, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:25, 31 Mar 2010    Temat postu:

Kod:

IF TARGET_CUR_HP < TARGET_MAX_HP
KSMOB = TARGET_ID
HPMOB = TARGET_CUR_HP
ENDIF

staraj sie kopiowac hp etc tak "HPMOB = TARGET_CUR_HP.clone"
ja przez ten zwykly sposob kopiowania czyli = bez .clone stracilem sporo czasu jak sie uczylem tego jingjinga ;P bo zwykle = tworzy jakby wskaznik ... a nie kopie elementu
walczylem sporo czasu ztym bo mialem takie cos Razz
2x array list
tab1 = tab2
tab2.clear
i mi czyscilo obie tablice zanim doszedlem oco chodzi z bledem z 5x pisalem odnowa pewna czesc skryptu ;P
------------------------------------------------------------------
a co do samego sposobu targetu mobkow z mniejszym hp niz max
wszystko jest git i mozna olewac ale jak mob cie atakuje to niemozna bo zbija ci hp niepotrzebnie Smile

to jest copy paste z 1 zmoich 1 skryptow na auto hunt Razz niejest perfekt ale dzialal (to czesc kodu - wczesniej jest kasowanie mobkow z tablicy sort etc)
niepatrzec na notki xD to dlamnie bylo wygodniejsze i pod siebie pisalem Razz

Kod:

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// sprawdzanie  czy cos mnie targetlo jezeli tak wziecie na cel
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
IF COUNT_NPC_TARGETME > 0
   for a 0 "<&TMOBY.COUNT&>" 1
   IF TMOBY.A.TARGET_ID == CHAR_ID
      TARGETT = TMOBY.A.ID
      TARGET_SP = 1
      JUMP_TO_LABEL ZATA
   ENDIF
   NEXT

ENDIF
LABEL ZATA

IF TARGET_SP == 1
   IF TARGET_ID != TARGETT
   PRINT_TEXT " targetuje to <&targett&>"
   TARGET_NEAREST_ID TARGETT
   ENDIF
   mob_ok = 1
   JUMP_TO_LABEL ATAK
   
ENDIF   

///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// brak targetu namnie - wziecie 1 z tablicy i sprawdzenie czy ktos bije moba
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
A = 0

LABEL INCT

IF A >= TMOBY.COUNT - 1
JUMP_TO_LABEL KONIEC
ENDIF

IF TARGET_ID != TMOBY.A.ID
TARGET "<&TMOBY.A.ID&>"
mob_ok = 1   
ENDIF

A = A + 1
sleep 500
IF  TARGET_CUR_HP < TARGET_MAX_HP - 500
      JUMP_TO_LABEL INCT
ENDIF


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
LABEL ATAK
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


tak mniej wiecej ja to rozwiazalem umnie - fakt ze tam pare poprawek powinno byc jak te ".clone" dodane na wszelki wypadek etc. no ale dzialalo wiec Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Devi
Moderator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:12, 31 Mar 2010    Temat postu:

Czyli jak dobrze zrozumiałem można przypisywać "atrybuty" zmiennym po kropce?Razz .clone - kopiowanie .clear -czyszczenie

Więc wchodzisz w to żeby taki scrypt razem napisać?? Każdy coś doda i będzie gitara


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Devi dnia Śro 17:22, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:35, 31 Mar 2010    Temat postu:

moze nie atrybuty a cos ala wywolanie specialne funkcji ?
ciezko tak to wyjasnic
poprostu np a = b powinno znaczyc ze b jest kopiowane do a i tu jest problem ze niejest Razz
jest kopiowany adres do b wiec zmieniajac a zmieniamy b
a dzieki a = b.clone robimy prawdziwa kopie elementu
.clear to glownie sie do tablic odnosi zeby wyczyscic ja z elementow Smile
poprostu tak tu to dziala i warto otym pamietac bo serio dziwne akcje mozna miec

ps.kazdy typ danych ma swoje te odpowiednie "podfunkcje"
nawet int [link widoczny dla zalogowanych]

co do skryptu jak pisalem juz ja moge pomoc pisac/cos tam skrobnac byle to niebylo tak ze caly sam naskrobie finalnie Very Happy
nie ze nieumial bym ale dlamnie obecnie spoil/sedy sa zbedne bo grywam na high racie Wink wiec bardziej mnie interesuja raczy jak detect gm/debufy etc Razz
dotego zastanawiam sie nad napisaniem specialnego "skryptu" ktory bedzie ulatwial pisanie skryptow pod questy bo wnerwia mnie chodzenie pisanie /loc i zapisywanie tego a potem w skrypt wpisywanie wiec mysle zeby to calkiem zautomatyzowac - narazie to tylko pomysl Razz

trzeba by sie jakos podzielic czesciami skryptu i zastanowidz jak z dropem - raczej dodatkowa funkcja i to najlepiej z 2 trybami = zbieranie wszystkiego/zbieranie tylko tego co jest w white list


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FX dnia Śro 19:49, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Devi
Moderator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:54, 31 Mar 2010    Temat postu:

Spokojnie nie każe Ci pisać wszystkiego:D Bardziej chodzi mi o współprace;D Pisze najprostszymi funkcjami żeby inni też mogli zajarzyć ocb i w przyszłości sami napisać tak skrypt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:02, 06 Kwi 2010    Temat postu:

oto wstep .. ;d
Kod:

//// USTAWIENIA  ////////////////////////////////

DEFINE_GLOBAL INT MP 1 // 0/1 - mp pots off/ON
DEFINE_GLOBAL INT HP 1 //  0/1 hp pots off/ON
DEFINE_GLOBAL INT CP 1 // 0/1 cp pots off/ON
///////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
DEFINE_GLOBAL INT GM_CHECK 0 // zmiennadla wykrycia gma
DEFINE_GLOBAL INT DED 0 // zmienna do sprawdzanai smierci
DEFINE_GLOBAL INT MIN_MP 0
DEFINE_GLOBAL INT MIN_CP 0
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//      Poty
IF HP == 1
   THREAD SPAM_GHP
ENDIF
IF MP == 1
   THREAD SPAM_MP
ENDIF
IF CP == 1
   THREAD SPAM_CP
ENDIF

call walka
do
   sleep 5000
loop GM_CHECK == 0
END_SCRIPT
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

FUNCTION SPAM_GHP
PRINT_TEXT "SPAM_GHP Started"
DO
   sleep 1500

   IF CHAR_CUR_HP < CHAR_MAX_HP - 400
           USE_ITEM 1539 //GHP
             SLEEP 4500
    ENDIF
   IF CHAR_CUR_HP == 0
      DED = 1
      sleep 4000
      TAP_TO TOWN

   ENDIF
LOOP GM_CHECK == 0
RETURN VOID

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

FUNCTION SPAM_MP
PRINT_TEXT "SPAM_MP Started"
DO
   sleep 800
       MIN_MP = CHAR_MAX_MP - 500
       IF CHAR_CUR_MP < MIN_MP
             USE_ITEM 728 //MANA POTION
       ENDIF

LOOP GM_CHECK == ZERO
RETURN VOID
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
FUNCTION SPAM_CP
PRINT_TEXT "SPAM_CP Started"
DO
   sleep 1500
         MIN_CP = CHAR_MAX_CP - 150
         IF CHAR_CUR_CP < MIN_CP
              USE_ITEM 5592 //Greater CP POT
        ENDIF

LOOP GM_CHECK == ZERO
RETURN VOID

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

FUNCTION Walka




RETURN VOID


trzeba napisac funkcje
walka
zbieranie dropa
i sprawdzanie ssow (btw jaki grade ?? Very Happy)

btw. dobre nowiny Razz w nowej wersji l2neta bedzie juz antistuck w autofighterze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Devi
Moderator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:19, 11 Kwi 2010    Temat postu:

O to naprawdę dobre wieści. Jednak nie jestem pewien czy będzie on tak od razu perfekcyjnie działać. Trochę mnie nie było na forum ale nadrobię w tygodniu:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Theo




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:09, 19 Cze 2010    Temat postu:

Projekt upadł czy tylko został zawieszony?

Szukam właśnie skryptu, który będzie:

sianie-spoil-atak-ziarenka-sweep
...następny mobek w pobliżu.

i tak w kółko.
Niestety na oficjalnym forum nie mogę się zalogować, jakieś problemy z mailem aktywacyjym :/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Theo dnia Sob 15:20, 19 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:40, 19 Cze 2010    Temat postu:

projekt nawet sie niezaczol Razz po ostatnim poscie deviego wiecej nielognol
zrob jeszcze raz acc na glownym forum l2neta i potestuj skrypty takei jak :
lazy
auto fighter
zhunter

moze jakis ci podpasuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LasVegas




Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:13, 19 Cze 2010    Temat postu:

Ja zrobilem cos takiego:

TARGET_NEAREST
SLEEP 300
USE_Item 5020
sleep 500
loop TARGET_CUR_HP != 0
sleep 100
USE_ITEM 5125
Sleep 100
END_SCRIPT

I dziala tak ze podchodzi do mobka, daje seeda, zabija i zbiera owoce...
Ale jak zrobic zeby robil to w kolo? Bo robi tak tylko raz i staje :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:12, 20 Cze 2010    Temat postu:

dziwne ze ci bledu niewywala O_O
ta petla jest zle zrobiona Razz

cos w ten styl powinno byc
Kod:

do
   TARGET_NEAREST
   SLEEP 300
   USE_Item 5020
   sleep 500
   do
      ATTACK_TARGET
      sleep 500
   loop TARGET_CUR_HP != 0
   sleep 100
   USE_ITEM 5125
   Sleep 100
loop CHAR_CUR_HP != 0
END_SCRIPT


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LasVegas




Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:26, 20 Cze 2010    Temat postu:

oj wywala wywala, ale i tak dziala ;P
To moj pierwszy skrypt i jestem z niego dumny! ;P
Dzieki za poprawke, zaraz to sprawdze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:56, 20 Cze 2010    Temat postu:

kazdy kiedys zaczynal Smile
wazne zebys sie niepoddawal zaszybko Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin