Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna www.l2walkerpolska.fora.pl
L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

skrypt dla buffera

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rygarmaster




Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 6:14, 23 Sie 2011    Temat postu: skrypt dla buffera

Jakie komendy nalezy dodac do skryptu aby buffer buffowal pozostale postacie w w party ? Pomoze ktos ? Strona officjalna chyba sie wysypala :/. Pozdrawiam Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rygarmaster dnia Wto 6:14, 23 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tenhi




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:39, 23 Sie 2011    Temat postu:

oczywiscie mozna uzywac skryptow ale w zakladkach jest opcja kogo bufer ma bufowac kiedy i jak wystarczy ustawic i smiga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:48, 23 Sie 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
to dziala Smile

get_party
zeby dostac party do tablicy
petelka poniej
i target + use_skill


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rygarmaster




Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:29, 23 Sie 2011    Temat postu:

Kod:
SET_EVENT "<&SCRIPTEVENT_CHAT&>" buffer.l2s parsechat


SLEEP 700000000
PRINT_TEXT "end script"
END_SCRIPT




FUNCTION parsechat


DEFINE STRING MSG_HELP "help"
DEFINE STRING MSG_GO "go"
DEFINE STRING MSG_GO2 "go2"
DEFINE STRING MSG_GO3 "go3"
DEFINE STRING MSG_SIT "sit"
DEFINE STRING MSG_INVITE "pt"
DEFINE STRING MSG_LEADER "ledme"
DEFINE STRING MSG_FIGHTER "fighter"
DEFINE STRING MSG_COV "cov"
DEFINE STRING MSG_SUBO "subo"
DEFINE STRING MSG_CRIT "crit"





IF MESSAGE == MSG_FIGHTER


SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Hierophant please wait..."
          COMMAND "/target Baxt"
          SLEEP 1250
          COMMAND "/target Baxt"
          SLEEP 1250
          COMMAND "/target Baxt"
          SLEEP 1250
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
          SLEEP 1250
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
          SLEEP 1250
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 2"
          SLEEP 2500
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Hi All"
          COMMAND "/target <&sendername&>"
          SLEEP 1000
          USE_SHORTCUT 0 0 1
          SLEEP 3000
          USE_SHORTCUT 1 0 1
          SLEEP 3000
          USE_SHORTCUT 2 0 1
          SLEEP 3000
          USE_SHORTCUT 3 0 1
          SLEEP 3000
          USE_SHORTCUT 4 0 1
          SLEEP 3000
          USE_SHORTCUT 5 0 1
          SLEEP 3000
          USE_SHORTCUT 6 0 1
          SLEEP 3000
          USE_SHORTCUT 7 0 1
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "May The Power Be With You"
          COMMAND "/leave"
         ENDIF

IF MESSAGE == MSG_COV


SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Doomcryer please wait..."
          COMMAND "/target Baxt"
          SLEEP 1250
          COMMAND "/target Baxt"
          SLEEP 1250
          COMMAND "/target Baxt"
          SLEEP 1250
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
          SLEEP 1250
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
          SLEEP 1250
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 1"
          SLEEP 2500
          COMMAND "/target <&sendername&>"
          SLEEP 1000
          USE_SHORTCUT 0 0 1
          SLEEP 3000
          USE_SHORTCUT 1 0 1
          SLEEP 3000
          USE_SHORTCUT 2 0 1
          SLEEP 3000
          USE_SHORTCUT 3 0 1
          SLEEP 3000
          USE_SHORTCUT 4 0 1


SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Dominator please wait..."
          COMMAND "/target Baxt"
          SLEEP 1250
          COMMAND "/target Baxt"
          SLEEP 1250
          COMMAND "/target Baxt"
          SLEEP 1250
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
          SLEEP 1250
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
          SLEEP 1250
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 0"
          SLEEP 2500
          COMMAND "/target <&sendername&>"
          SLEEP 1000
          USE_SHORTCUT 0 0 1
          SLEEP 3000
          USE_SHORTCUT 1 0 1
          SLEEP 3000
          USE_SHORTCUT 2 0 1
          SLEEP 3000
          USE_SHORTCUT 3 0 1
          SLEEP 3000
          USE_SHORTCUT 4 0 1
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "May The Power Be With You"
          COMMAND "/leave"
        ENDIF




        IF MESSAGE == MSG_GO3
            COMMAND "/target <&SenderName&>"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] "
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>"
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1238




SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
COMMAND "/target Baxt"
          SLEEP 100
COMMAND "/target Baxt"
COMMAND "/target Baxt"
          SLEEP 1250


        ENDIF


        IF MESSAGE == MSG_GO2
            COMMAND "/target <&SenderName&>"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] "
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>"
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1363




SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
COMMAND "/target Baxt"
          SLEEP 100
COMMAND "/target Baxt"
COMMAND "/target Baxt"
          SLEEP 1250


        ENDIF




        IF MESSAGE == MSG_GO
            COMMAND "/target <&SenderName&>"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] "
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>"
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1392
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1393
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1189
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1191
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1182
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1182
SLEEP 2500
    USE_SKILL 1542
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
          SLEEP 1250


        ENDIF
       
        IF MESSAGE == MSG_SIT
            PRINT_TEXT "??????..."
            COMMAND "/sit"
        ENDIF
       
                IF MESSAGE == MSG_INVITE
            PRINT_TEXT "inviting <&SenderName&>..."
            COMMAND "/invite <&SenderName&>"
        ENDIF


         IF MESSAGE == MSG_LEADER
            PRINT_TEXT "changing leader to <&SenderName&>..."
            COMMAND "/changepartyleader <&SenderName&>"
        ENDIF


IF MESSAGE == MSG_CRIT
COMMAND "/target <&SenderName&>"
            PRINT_TEXT "changing leader to <&SenderName&>..."
 USE_SKILL 1542
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
          SLEEP 1250


        ENDIF


IF MESSAGE == MSG_HELP
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Commands List:"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Sub CHanges, subh(Hiropant)|subd(DoomCryer)|subo(overlord)"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Each Class Have Command,subh(go)|subd(go2)|subs(g3)"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "sit\pt\ledme(pt leader)"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Scrip Made By Ment2008 Enjoy!"


ENDIF


RETURN VOID


Gdzie i jakie konkretnie komendy mam wpisac aby buffer buffowal wszystkich czlonkow party ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rygarmaster dnia Śro 16:59, 24 Sie 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:50, 24 Sie 2011    Temat postu:

popraw post i wklej skrypt miedzy tagi kodu przynajmniej wtedy zachowane jest formatowanie czyli klikasz w "code"
np
Kod:
test

i daj ptaszka na "wylacz html w tym poscie"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rygarmaster




Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:47, 24 Sie 2011    Temat postu:

Już poprawiłem. Czy teraz móglłbyś mi pomóc ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:29, 24 Sie 2011    Temat postu:

jezeli masz namysli ze napiszez raz i pokolei bufnie wszystkich
to musisz napisac funkcje/prosta petle co to zrobi

przerobilem msg pod fightera jako przyklad




Kod:

SET_EVENT "<&SCRIPTEVENT_CHAT&>" buffer.l2s parsechat


SLEEP 700000000
PRINT_TEXT "end script"
END_SCRIPT




FUNCTION parsechat


DEFINE STRING MSG_HELP "help"
DEFINE STRING MSG_GO "go"
DEFINE STRING MSG_GO2 "go2"
DEFINE STRING MSG_GO3 "go3"
DEFINE STRING MSG_SIT "sit"
DEFINE STRING MSG_INVITE "pt"
DEFINE STRING MSG_LEADER "ledme"
DEFINE STRING MSG_FIGHTER "fighter"
DEFINE STRING MSG_COV "cov"
DEFINE STRING MSG_SUBO "subo"
DEFINE STRING MSG_CRIT "crit"
define arraylist jakas_tab 0
define int dist 0



IF MESSAGE == MSG_FIGHTER


SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Hierophant please wait..."
   COMMAND "/target Baxt"
   SLEEP 1250
   COMMAND "/target Baxt"
   SLEEP 1250
   COMMAND "/target Baxt"
   SLEEP 1250
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
   SLEEP 1250
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
   SLEEP 1250
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 2"
   SLEEP 2500
   get_party jakas_tab
   for a 0 "<&jakas_tab.count&>" 1
      distance dist jakas_tab.a.x jakas_tab.a.y jakas_tab.a.z char_x char_y char_z
      if dist < 300
         target "<&jakas_tab.a.id&>"
         sleep 1000
         call pp_buf
      endif
   next
   COMMAND "/leave"
        ENDIF

IF MESSAGE == MSG_COV


SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Doomcryer please wait..."
   COMMAND "/target Baxt"
   SLEEP 1250
   COMMAND "/target Baxt"
   SLEEP 1250
   COMMAND "/target Baxt"
   SLEEP 1250
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
   SLEEP 1250
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
   SLEEP 1250
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 1"
   SLEEP 2500
   COMMAND "/target <&sendername&>"
   SLEEP 1000
   USE_SHORTCUT 0 0 1
   SLEEP 3000
   USE_SHORTCUT 1 0 1
   SLEEP 3000
   USE_SHORTCUT 2 0 1
   SLEEP 3000
   USE_SHORTCUT 3 0 1
   SLEEP 3000
   USE_SHORTCUT 4 0 1


SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Dominator please wait..."
   COMMAND "/target Baxt"
   SLEEP 1250
   COMMAND "/target Baxt"
   SLEEP 1250
   COMMAND "/target Baxt"
   SLEEP 1250
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
   SLEEP 1250
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
   SLEEP 1250
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 0"
   SLEEP 2500
   COMMAND "/target <&sendername&>"
   SLEEP 1000
   USE_SHORTCUT 0 0 1
   SLEEP 3000
   USE_SHORTCUT 1 0 1
   SLEEP 3000
   USE_SHORTCUT 2 0 1
   SLEEP 3000
   USE_SHORTCUT 3 0 1
   SLEEP 3000
   USE_SHORTCUT 4 0 1
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "May The Power Be With You"
   COMMAND "/leave"
        ENDIF




        IF MESSAGE == MSG_GO3
     COMMAND "/target <&SenderName&>"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] "
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>"
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1238




SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
COMMAND "/target Baxt"
   SLEEP 100
COMMAND "/target Baxt"
COMMAND "/target Baxt"
   SLEEP 1250


        ENDIF


        IF MESSAGE == MSG_GO2
     COMMAND "/target <&SenderName&>"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] "
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>"
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1363




SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
COMMAND "/target Baxt"
   SLEEP 100
COMMAND "/target Baxt"
COMMAND "/target Baxt"
   SLEEP 1250


        ENDIF




        IF MESSAGE == MSG_GO
     COMMAND "/target <&SenderName&>"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] "
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>"
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1392
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1393
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1189
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1191
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1182
SLEEP 2000
    USE_SKILL 1182
SLEEP 2500
    USE_SKILL 1542
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
   SLEEP 1250


        ENDIF
       
        IF MESSAGE == MSG_SIT
     PRINT_TEXT "??????..."
     COMMAND "/sit"
        ENDIF
       
         IF MESSAGE == MSG_INVITE
     PRINT_TEXT "inviting <&SenderName&>..."
     COMMAND "/invite <&SenderName&>"
        ENDIF


         IF MESSAGE == MSG_LEADER
     PRINT_TEXT "changing leader to <&SenderName&>..."
     COMMAND "/changepartyleader <&SenderName&>"
        ENDIF


IF MESSAGE == MSG_CRIT
COMMAND "/target <&SenderName&>"
     PRINT_TEXT "changing leader to <&SenderName&>..."
 USE_SKILL 1542
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
   SLEEP 1250


        ENDIF


IF MESSAGE == MSG_HELP
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Commands List:"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Sub CHanges, subh(Hiropant)|subd(DoomCryer)|subo(overlord)"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Each Class Have Command,subh(go)|subd(go2)|subs(g3)"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "sit\pt\ledme(pt leader)"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Scrip Made By Ment2008 Enjoy!"


ENDIF


RETURN VOID





function pp_buf
   SLEEP 1000
   USE_SHORTCUT 0 0 1
   SLEEP 3000
   USE_SHORTCUT 1 0 1
   SLEEP 3000
   USE_SHORTCUT 2 0 1
   SLEEP 3000
   USE_SHORTCUT 3 0 1
   SLEEP 3000
   USE_SHORTCUT 4 0 1
   SLEEP 3000
   USE_SHORTCUT 5 0 1
   SLEEP 3000
   USE_SHORTCUT 6 0 1
   SLEEP 3000
   USE_SHORTCUT 7 0 1
return void



powinno dzialac jak sie gdzies nieryplem literowka Razz
lub zawsze mozesz wywalic komende ktora wychodzi z pt i
dodaj ja np jako "wyjdz z pt"
wtedy kazdy poprostu sam napisze na pt co chce a bot da


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rygarmaster




Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:09, 24 Sie 2011    Temat postu:

Nie rozumiem co mam wpisać zamiast "jakas_tab". Sorry, że marudze ale dopiero bawię się tym od 3 dni i jestem kompletnie zielony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:14, 24 Sie 2011    Temat postu:

nic
jest wyzej zdeklarowana taka tablica
"define arraylist jakas_tab 0"

poprostu reszte ifow(te od polecen) trzeba przebudowac


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FX dnia Śro 18:15, 24 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rygarmaster




Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:09, 24 Sie 2011    Temat postu:

Niestety robi to samo co wcześniej, tzn. buffuje pierwszą osobę z pt która napisała komende "fighter" po czym wychodzi z party. No nic pozostaje buffowanie całego party wspólnymi buffami a potem niech każdy daje party z osobna po ressisty od PP. Dziękuje serdecznie za poświęcony mi czas. Pozdrawiam Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rygarmaster dnia Śro 21:09, 24 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:51, 25 Sie 2011    Temat postu:

obadaj czy ten skrypt dziala dobrze -wywalilem na testy cala reszte poza invite i bufem fighter

btw zeby ktos inny dostal buf musi byc w odleglosci max 300 do bufera
ta linia zato odpowiada:
if dist < 300

Kod:


SET_EVENT "<&SCRIPTEVENT_CHAT&>" buffer.l2s parsechat


 SLEEP 700000000
 PRINT_TEXT "end script"
 END_SCRIPT




 FUNCTION parsechat


 DEFINE STRING MSG_HELP "help"
 DEFINE STRING MSG_GO "go"
 DEFINE STRING MSG_GO2 "go2"
 DEFINE STRING MSG_GO3 "go3"
 DEFINE STRING MSG_SIT "sit"
 DEFINE STRING MSG_INVITE "pt"
 DEFINE STRING MSG_LEADER "ledme"
 DEFINE STRING MSG_FIGHTER "fighter"
 DEFINE STRING MSG_COV "cov"
 DEFINE STRING MSG_SUBO "subo"
 DEFINE STRING MSG_CRIT "crit"
 define arraylist jakas_tab 0
 define int dist 0



IF MESSAGE == MSG_FIGHTER


 SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Hierophant please wait..."
    COMMAND "/target Baxt"
    SLEEP 1250
    COMMAND "/target Baxt"
    SLEEP 1250
    COMMAND "/target Baxt"
    SLEEP 1250
    NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
    SLEEP 1250
    NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
    SLEEP 1250
    NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 2"
    SLEEP 2500
    get_party jakas_tab
    print_text "ludzi w pt <&jakas_tab.count&>"
    for a 0 "<&jakas_tab.count&>" 1
       distance dist jakas_tab.a.x jakas_tab.a.y jakas_tab.a.z char_x char_y char_z
       if dist < 300
          target "<&jakas_tab.a.id&>"
     print_text "targetuje"
          sleep 1000
          call pp_buf
       endif
    next
    COMMAND "/leave"
ENDIF




         
IF MESSAGE == MSG_INVITE
   PRINT_TEXT "inviting <&SenderName&>..."
   COMMAND "/invite <&SenderName&>"
ENDIF



RETURN VOID




function pp_buf
    SLEEP 1000
    USE_SHORTCUT 0 0 1
    SLEEP 3000
    USE_SHORTCUT 1 0 1
    SLEEP 3000
    USE_SHORTCUT 2 0 1
    SLEEP 3000
    USE_SHORTCUT 3 0 1
    SLEEP 3000
    USE_SHORTCUT 4 0 1
    SLEEP 3000
    USE_SHORTCUT 5 0 1
    SLEEP 3000
    USE_SHORTCUT 6 0 1
    SLEEP 3000
    USE_SHORTCUT 7 0 1
return void


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rygarmaster




Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:10, 27 Sie 2011    Temat postu:

Na wstępie pragnę Cię przeprosić, że tak długo nie podałem informacji na temat czy ten skrypt działa ale było to spowodowane tym, że serwer na którym to testuje był offline. Skrypcik działa super ! Dodałem do niego resztę subklas i jest miodzio Smile Serdecznie Ci dziękuje za pomoc i poświęcony mi czas. Pozdrawiam Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rygarmaster dnia Sob 13:10, 27 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin