  | 
				www.l2walkerpolska.fora.pl L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,    
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  rygarmaster 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 23 Sie 2011 
		      Posty: 26 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 6:14, 23 Sie 2011    Temat postu: skrypt dla buffera | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Jakie komendy nalezy dodac do skryptu aby buffer buffowal pozostale postacie w w party ? Pomoze ktos ? Strona officjalna chyba sie wysypala :/. Pozdrawiam  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez rygarmaster dnia Wto 6:14, 23 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  tenhi 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 03 Lis 2010 
		      Posty: 48 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 7:39, 23 Sie 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    oczywiscie mozna uzywac skryptow ale w zakladkach jest opcja kogo bufer ma bufowac kiedy i jak wystarczy ustawic i smiga
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  FX 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 28 Sty 2010 
		      Posty: 682 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 10:48, 23 Sie 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    [link widoczny dla zalogowanych]
 
to dziala  
 
 
get_party
 
zeby dostac party do tablicy
 
petelka poniej
 
i target + use_skill
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  rygarmaster 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 23 Sie 2011 
		      Posty: 26 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 17:29, 23 Sie 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     	  | Kod: | 	 		  SET_EVENT "<&SCRIPTEVENT_CHAT&>" buffer.l2s parsechat
 
 
 
SLEEP 700000000
 
PRINT_TEXT "end script"
 
END_SCRIPT
 
 
 
 
 
FUNCTION parsechat
 
 
 
DEFINE STRING MSG_HELP "help"
 
DEFINE STRING MSG_GO "go"
 
DEFINE STRING MSG_GO2 "go2"
 
DEFINE STRING MSG_GO3 "go3"
 
DEFINE STRING MSG_SIT "sit"
 
DEFINE STRING MSG_INVITE "pt"
 
DEFINE STRING MSG_LEADER "ledme"
 
DEFINE STRING MSG_FIGHTER "fighter"
 
DEFINE STRING MSG_COV "cov"
 
DEFINE STRING MSG_SUBO "subo"
 
DEFINE STRING MSG_CRIT "crit"
 
 
 
 
 
 
IF MESSAGE == MSG_FIGHTER
 
 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Hierophant please wait..."
 
          COMMAND "/target Baxt"
 
          SLEEP 1250
 
          COMMAND "/target Baxt"
 
          SLEEP 1250
 
          COMMAND "/target Baxt"
 
          SLEEP 1250
 
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
 
          SLEEP 1250
 
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
 
          SLEEP 1250
 
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 2"
 
          SLEEP 2500
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Hi All"
 
          COMMAND "/target <&sendername&>"
 
          SLEEP 1000
 
          USE_SHORTCUT 0 0 1
 
          SLEEP 3000
 
          USE_SHORTCUT 1 0 1
 
          SLEEP 3000
 
          USE_SHORTCUT 2 0 1
 
          SLEEP 3000
 
          USE_SHORTCUT 3 0 1
 
          SLEEP 3000
 
          USE_SHORTCUT 4 0 1
 
          SLEEP 3000
 
          USE_SHORTCUT 5 0 1
 
          SLEEP 3000
 
          USE_SHORTCUT 6 0 1
 
          SLEEP 3000
 
          USE_SHORTCUT 7 0 1
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "May The Power Be With You"
 
          COMMAND "/leave"
 
         ENDIF
 
 
IF MESSAGE == MSG_COV
 
 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Doomcryer please wait..."
 
          COMMAND "/target Baxt"
 
          SLEEP 1250
 
          COMMAND "/target Baxt"
 
          SLEEP 1250
 
          COMMAND "/target Baxt"
 
          SLEEP 1250
 
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
 
          SLEEP 1250
 
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
 
          SLEEP 1250
 
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 1"
 
          SLEEP 2500
 
          COMMAND "/target <&sendername&>"
 
          SLEEP 1000
 
          USE_SHORTCUT 0 0 1
 
          SLEEP 3000
 
          USE_SHORTCUT 1 0 1
 
          SLEEP 3000
 
          USE_SHORTCUT 2 0 1
 
          SLEEP 3000
 
          USE_SHORTCUT 3 0 1
 
          SLEEP 3000
 
          USE_SHORTCUT 4 0 1
 
 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Dominator please wait..."
 
          COMMAND "/target Baxt"
 
          SLEEP 1250
 
          COMMAND "/target Baxt"
 
          SLEEP 1250
 
          COMMAND "/target Baxt"
 
          SLEEP 1250
 
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
 
          SLEEP 1250
 
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
 
          SLEEP 1250
 
          NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 0"
 
          SLEEP 2500
 
          COMMAND "/target <&sendername&>"
 
          SLEEP 1000
 
          USE_SHORTCUT 0 0 1
 
          SLEEP 3000
 
          USE_SHORTCUT 1 0 1
 
          SLEEP 3000
 
          USE_SHORTCUT 2 0 1
 
          SLEEP 3000
 
          USE_SHORTCUT 3 0 1
 
          SLEEP 3000
 
          USE_SHORTCUT 4 0 1
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "May The Power Be With You"
 
          COMMAND "/leave"
 
        ENDIF
 
 
 
 
 
        IF MESSAGE == MSG_GO3
 
            COMMAND "/target <&SenderName&>"
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] "
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>"
 
SLEEP 2000
 
    USE_SKILL 1238 
 
 
 
 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
 
COMMAND "/target Baxt"
 
          SLEEP 100
 
COMMAND "/target Baxt"
 
COMMAND "/target Baxt"
 
          SLEEP 1250
 
 
 
        ENDIF
 
 
 
        IF MESSAGE == MSG_GO2
 
            COMMAND "/target <&SenderName&>"
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] "
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>"
 
SLEEP 2000
 
    USE_SKILL 1363 
 
 
 
 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
 
COMMAND "/target Baxt"
 
          SLEEP 100
 
COMMAND "/target Baxt"
 
COMMAND "/target Baxt"
 
          SLEEP 1250
 
 
 
        ENDIF
 
 
 
 
 
        IF MESSAGE == MSG_GO
 
            COMMAND "/target <&SenderName&>"
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] "
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>"
 
SLEEP 2000
 
    USE_SKILL 1392 
 
SLEEP 2000
 
    USE_SKILL 1393 
 
SLEEP 2000
 
    USE_SKILL 1189
 
SLEEP 2000
 
    USE_SKILL 1191
 
SLEEP 2000
 
    USE_SKILL 1182
 
SLEEP 2000
 
    USE_SKILL 1182
 
SLEEP 2500
 
    USE_SKILL 1542
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
 
          SLEEP 1250
 
 
 
        ENDIF
 
        
 
        IF MESSAGE == MSG_SIT
 
            PRINT_TEXT "??????..."
 
            COMMAND "/sit"
 
        ENDIF
 
        
 
                IF MESSAGE == MSG_INVITE
 
            PRINT_TEXT "inviting <&SenderName&>..."
 
            COMMAND "/invite <&SenderName&>"
 
        ENDIF
 
 
 
         IF MESSAGE == MSG_LEADER
 
            PRINT_TEXT "changing leader to <&SenderName&>..."
 
            COMMAND "/changepartyleader <&SenderName&>"
 
        ENDIF
 
 
 
IF MESSAGE == MSG_CRIT
 
COMMAND "/target <&SenderName&>"
 
            PRINT_TEXT "changing leader to <&SenderName&>..."
 
 USE_SKILL 1542
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
 
          SLEEP 1250
 
 
 
        ENDIF
 
 
 
IF MESSAGE == MSG_HELP
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Commands List:"
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Sub CHanges, subh(Hiropant)|subd(DoomCryer)|subo(overlord)"
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Each Class Have Command,subh(go)|subd(go2)|subs(g3)"
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "sit\pt\ledme(pt leader)"
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Scrip Made By Ment2008 Enjoy!"
 
 
 
ENDIF
 
 
 
RETURN VOID  | 	  
 
 
Gdzie i jakie konkretnie komendy mam wpisac aby buffer buffowal wszystkich czlonkow party ?
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez rygarmaster dnia Śro 16:59, 24 Sie 2011, w całości zmieniany 3 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  FX 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 28 Sty 2010 
		      Posty: 682 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 10:50, 24 Sie 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    popraw post i wklej skrypt miedzy tagi kodu przynajmniej wtedy zachowane jest formatowanie czyli klikasz w "code"
 
np
 
 
i daj ptaszka na "wylacz html w tym poscie"
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  rygarmaster 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 23 Sie 2011 
		      Posty: 26 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 16:47, 24 Sie 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Już poprawiłem. Czy teraz móglłbyś mi pomóc ?
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  FX 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 28 Sty 2010 
		      Posty: 682 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 17:29, 24 Sie 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    jezeli masz namysli ze napiszez raz i pokolei bufnie wszystkich
 
to musisz napisac funkcje/prosta petle co to zrobi 
 
 
przerobilem msg pod fightera jako przyklad 
 
 
 
 
 
 	  | Kod: | 	 		  
 
SET_EVENT "<&SCRIPTEVENT_CHAT&>" buffer.l2s parsechat 
 
 
 
SLEEP 700000000 
 
PRINT_TEXT "end script" 
 
END_SCRIPT 
 
 
 
 
 
FUNCTION parsechat 
 
 
 
DEFINE STRING MSG_HELP "help" 
 
DEFINE STRING MSG_GO "go" 
 
DEFINE STRING MSG_GO2 "go2" 
 
DEFINE STRING MSG_GO3 "go3" 
 
DEFINE STRING MSG_SIT "sit" 
 
DEFINE STRING MSG_INVITE "pt" 
 
DEFINE STRING MSG_LEADER "ledme" 
 
DEFINE STRING MSG_FIGHTER "fighter" 
 
DEFINE STRING MSG_COV "cov" 
 
DEFINE STRING MSG_SUBO "subo" 
 
DEFINE STRING MSG_CRIT "crit" 
 
define arraylist jakas_tab 0
 
define int dist 0
 
 
 
 
IF MESSAGE == MSG_FIGHTER 
 
 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Hierophant please wait..." 
 
   COMMAND "/target Baxt" 
 
   SLEEP 1250 
 
   COMMAND "/target Baxt" 
 
   SLEEP 1250 
 
   COMMAND "/target Baxt" 
 
   SLEEP 1250 
 
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0" 
 
   SLEEP 1250 
 
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2" 
 
   SLEEP 1250 
 
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 2" 
 
   SLEEP 2500 
 
   get_party jakas_tab
 
   for a 0 "<&jakas_tab.count&>" 1
 
      distance dist jakas_tab.a.x jakas_tab.a.y jakas_tab.a.z char_x char_y char_z
 
      if dist < 300
 
         target "<&jakas_tab.a.id&>"
 
         sleep 1000
 
         call pp_buf
 
      endif
 
   next
 
   COMMAND "/leave" 
 
        ENDIF 
 
 
IF MESSAGE == MSG_COV 
 
 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Doomcryer please wait..." 
 
   COMMAND "/target Baxt" 
 
   SLEEP 1250 
 
   COMMAND "/target Baxt" 
 
   SLEEP 1250 
 
   COMMAND "/target Baxt" 
 
   SLEEP 1250 
 
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0" 
 
   SLEEP 1250 
 
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2" 
 
   SLEEP 1250 
 
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 1" 
 
   SLEEP 2500 
 
   COMMAND "/target <&sendername&>" 
 
   SLEEP 1000 
 
   USE_SHORTCUT 0 0 1 
 
   SLEEP 3000 
 
   USE_SHORTCUT 1 0 1 
 
   SLEEP 3000 
 
   USE_SHORTCUT 2 0 1 
 
   SLEEP 3000 
 
   USE_SHORTCUT 3 0 1 
 
   SLEEP 3000 
 
   USE_SHORTCUT 4 0 1 
 
 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Dominator please wait..." 
 
   COMMAND "/target Baxt" 
 
   SLEEP 1250 
 
   COMMAND "/target Baxt" 
 
   SLEEP 1250 
 
   COMMAND "/target Baxt" 
 
   SLEEP 1250 
 
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0" 
 
   SLEEP 1250 
 
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2" 
 
   SLEEP 1250 
 
   NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 0" 
 
   SLEEP 2500 
 
   COMMAND "/target <&sendername&>" 
 
   SLEEP 1000 
 
   USE_SHORTCUT 0 0 1 
 
   SLEEP 3000 
 
   USE_SHORTCUT 1 0 1 
 
   SLEEP 3000 
 
   USE_SHORTCUT 2 0 1 
 
   SLEEP 3000 
 
   USE_SHORTCUT 3 0 1 
 
   SLEEP 3000 
 
   USE_SHORTCUT 4 0 1 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "May The Power Be With You" 
 
   COMMAND "/leave" 
 
        ENDIF 
 
 
 
 
 
        IF MESSAGE == MSG_GO3 
 
     COMMAND "/target <&SenderName&>" 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun" 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] " 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>" 
 
SLEEP 2000 
 
    USE_SKILL 1238 
 
 
 
 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done" 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun" 
 
COMMAND "/target Baxt" 
 
   SLEEP 100 
 
COMMAND "/target Baxt" 
 
COMMAND "/target Baxt" 
 
   SLEEP 1250 
 
 
 
        ENDIF 
 
 
 
        IF MESSAGE == MSG_GO2 
 
     COMMAND "/target <&SenderName&>" 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun" 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] " 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>" 
 
SLEEP 2000 
 
    USE_SKILL 1363 
 
 
 
 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done" 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun" 
 
COMMAND "/target Baxt" 
 
   SLEEP 100 
 
COMMAND "/target Baxt" 
 
COMMAND "/target Baxt" 
 
   SLEEP 1250 
 
 
 
        ENDIF 
 
 
 
 
 
        IF MESSAGE == MSG_GO 
 
     COMMAND "/target <&SenderName&>" 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun" 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] " 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>" 
 
SLEEP 2000 
 
    USE_SKILL 1392 
 
SLEEP 2000 
 
    USE_SKILL 1393 
 
SLEEP 2000 
 
    USE_SKILL 1189 
 
SLEEP 2000 
 
    USE_SKILL 1191 
 
SLEEP 2000 
 
    USE_SKILL 1182 
 
SLEEP 2000 
 
    USE_SKILL 1182 
 
SLEEP 2500 
 
    USE_SKILL 1542 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done" 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun" 
 
   SLEEP 1250 
 
 
 
        ENDIF 
 
        
 
        IF MESSAGE == MSG_SIT 
 
     PRINT_TEXT "??????..." 
 
     COMMAND "/sit" 
 
        ENDIF 
 
        
 
         IF MESSAGE == MSG_INVITE 
 
     PRINT_TEXT "inviting <&SenderName&>..." 
 
     COMMAND "/invite <&SenderName&>" 
 
        ENDIF 
 
 
 
         IF MESSAGE == MSG_LEADER 
 
     PRINT_TEXT "changing leader to <&SenderName&>..." 
 
     COMMAND "/changepartyleader <&SenderName&>" 
 
        ENDIF 
 
 
 
IF MESSAGE == MSG_CRIT 
 
COMMAND "/target <&SenderName&>" 
 
     PRINT_TEXT "changing leader to <&SenderName&>..." 
 
 USE_SKILL 1542 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done" 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun" 
 
   SLEEP 1250 
 
 
 
        ENDIF 
 
 
 
IF MESSAGE == MSG_HELP 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Commands List:" 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Sub CHanges, subh(Hiropant)|subd(DoomCryer)|subo(overlord)" 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Each Class Have Command,subh(go)|subd(go2)|subs(g3)" 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "sit\pt\ledme(pt leader)" 
 
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Scrip Made By Ment2008 Enjoy!" 
 
 
 
ENDIF 
 
 
 
RETURN VOID
 
 
 
 
 
 
function pp_buf
 
   SLEEP 1000 
 
   USE_SHORTCUT 0 0 1 
 
   SLEEP 3000 
 
   USE_SHORTCUT 1 0 1 
 
   SLEEP 3000 
 
   USE_SHORTCUT 2 0 1 
 
   SLEEP 3000 
 
   USE_SHORTCUT 3 0 1 
 
   SLEEP 3000 
 
   USE_SHORTCUT 4 0 1 
 
   SLEEP 3000 
 
   USE_SHORTCUT 5 0 1 
 
   SLEEP 3000 
 
   USE_SHORTCUT 6 0 1 
 
   SLEEP 3000 
 
   USE_SHORTCUT 7 0 1 
 
return void
 
 
 | 	  
 
 
powinno dzialac jak sie gdzies nieryplem literowka  
 
lub zawsze mozesz wywalic komende ktora wychodzi z pt i
 
dodaj ja np jako "wyjdz z pt"
 
wtedy kazdy poprostu sam napisze na pt co chce a bot da
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  rygarmaster 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 23 Sie 2011 
		      Posty: 26 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 18:09, 24 Sie 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Nie rozumiem co mam wpisać zamiast "jakas_tab". Sorry, że marudze ale dopiero bawię się tym od 3 dni i jestem kompletnie zielony.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  FX 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 28 Sty 2010 
		      Posty: 682 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 18:14, 24 Sie 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    nic
 
jest wyzej zdeklarowana taka tablica
 
"define arraylist jakas_tab 0"
 
 
poprostu reszte ifow(te od polecen) trzeba przebudowac
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez FX dnia Śro 18:15, 24 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  rygarmaster 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 23 Sie 2011 
		      Posty: 26 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 21:09, 24 Sie 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Niestety robi to samo co wcześniej, tzn. buffuje pierwszą osobę z pt która napisała komende "fighter" po czym wychodzi z party. No nic pozostaje buffowanie całego party wspólnymi buffami a potem niech każdy daje party z osobna po ressisty od PP. Dziękuje serdecznie za poświęcony mi czas. Pozdrawiam  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez rygarmaster dnia Śro 21:09, 24 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  FX 
		  
		      Moderator 
		      
  
		      Dołączył: 28 Sty 2010 
		      Posty: 682 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 13:51, 25 Sie 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    obadaj czy ten skrypt dziala dobrze -wywalilem na testy cala reszte poza invite i bufem fighter
 
 
btw zeby ktos inny dostal buf musi byc w odleglosci max 300 do bufera
 
ta linia zato odpowiada:
 
 if dist < 300 
 
 
 	  | Kod: | 	 		  
 
 
SET_EVENT "<&SCRIPTEVENT_CHAT&>" buffer.l2s parsechat 
 
 
 
 SLEEP 700000000 
 
 PRINT_TEXT "end script" 
 
 END_SCRIPT 
 
 
 
 
 
 FUNCTION parsechat 
 
 
 
 DEFINE STRING MSG_HELP "help" 
 
 DEFINE STRING MSG_GO "go" 
 
 DEFINE STRING MSG_GO2 "go2" 
 
 DEFINE STRING MSG_GO3 "go3" 
 
 DEFINE STRING MSG_SIT "sit" 
 
 DEFINE STRING MSG_INVITE "pt" 
 
 DEFINE STRING MSG_LEADER "ledme" 
 
 DEFINE STRING MSG_FIGHTER "fighter" 
 
 DEFINE STRING MSG_COV "cov" 
 
 DEFINE STRING MSG_SUBO "subo" 
 
 DEFINE STRING MSG_CRIT "crit" 
 
 define arraylist jakas_tab 0 
 
 define int dist 0 
 
 
 
 
IF MESSAGE == MSG_FIGHTER 
 
 
 
 SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Hierophant please wait..." 
 
    COMMAND "/target Baxt" 
 
    SLEEP 1250 
 
    COMMAND "/target Baxt" 
 
    SLEEP 1250 
 
    COMMAND "/target Baxt" 
 
    SLEEP 1250 
 
    NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0" 
 
    SLEEP 1250 
 
    NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2" 
 
    SLEEP 1250 
 
    NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 2" 
 
    SLEEP 2500 
 
    get_party jakas_tab 
 
    print_text "ludzi w pt <&jakas_tab.count&>"
 
    for a 0 "<&jakas_tab.count&>" 1 
 
       distance dist jakas_tab.a.x jakas_tab.a.y jakas_tab.a.z char_x char_y char_z 
 
       if dist < 300 
 
          target "<&jakas_tab.a.id&>" 
 
     print_text "targetuje"
 
          sleep 1000 
 
          call pp_buf 
 
       endif 
 
    next 
 
    COMMAND "/leave" 
 
ENDIF 
 
 
 
 
 
         
 
IF MESSAGE == MSG_INVITE 
 
   PRINT_TEXT "inviting <&SenderName&>..." 
 
   COMMAND "/invite <&SenderName&>" 
 
ENDIF 
 
 
 
 
RETURN VOID 
 
 
 
 
 
function pp_buf 
 
    SLEEP 1000 
 
    USE_SHORTCUT 0 0 1 
 
    SLEEP 3000 
 
    USE_SHORTCUT 1 0 1 
 
    SLEEP 3000 
 
    USE_SHORTCUT 2 0 1 
 
    SLEEP 3000 
 
    USE_SHORTCUT 3 0 1 
 
    SLEEP 3000 
 
    USE_SHORTCUT 4 0 1 
 
    SLEEP 3000 
 
    USE_SHORTCUT 5 0 1 
 
    SLEEP 3000 
 
    USE_SHORTCUT 6 0 1 
 
    SLEEP 3000 
 
    USE_SHORTCUT 7 0 1 
 
return void | 	  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  rygarmaster 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 23 Sie 2011 
		      Posty: 26 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Sob 13:10, 27 Sie 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Na wstępie pragnę Cię przeprosić, że tak długo nie podałem informacji na temat czy ten skrypt działa ale było to spowodowane tym, że serwer na którym to testuje był offline. Skrypcik działa super ! Dodałem do niego resztę subklas i jest miodzio   Serdecznie Ci dziękuje za pomoc i poświęcony mi czas. Pozdrawiam  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez rygarmaster dnia Sob 13:10, 27 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
           |