 |
www.l2walkerpolska.fora.pl L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rygarmaster
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 6:14, 23 Sie 2011 Temat postu: skrypt dla buffera |
|
|
Jakie komendy nalezy dodac do skryptu aby buffer buffowal pozostale postacie w w party ? Pomoze ktos ? Strona officjalna chyba sie wysypala :/. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rygarmaster dnia Wto 6:14, 23 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tenhi
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:39, 23 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
oczywiscie mozna uzywac skryptow ale w zakladkach jest opcja kogo bufer ma bufowac kiedy i jak wystarczy ustawic i smiga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:48, 23 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
to dziala
get_party
zeby dostac party do tablicy
petelka poniej
i target + use_skill
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rygarmaster
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:29, 23 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Kod: | SET_EVENT "<&SCRIPTEVENT_CHAT&>" buffer.l2s parsechat
SLEEP 700000000
PRINT_TEXT "end script"
END_SCRIPT
FUNCTION parsechat
DEFINE STRING MSG_HELP "help"
DEFINE STRING MSG_GO "go"
DEFINE STRING MSG_GO2 "go2"
DEFINE STRING MSG_GO3 "go3"
DEFINE STRING MSG_SIT "sit"
DEFINE STRING MSG_INVITE "pt"
DEFINE STRING MSG_LEADER "ledme"
DEFINE STRING MSG_FIGHTER "fighter"
DEFINE STRING MSG_COV "cov"
DEFINE STRING MSG_SUBO "subo"
DEFINE STRING MSG_CRIT "crit"
IF MESSAGE == MSG_FIGHTER
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Hierophant please wait..."
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 2"
SLEEP 2500
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Hi All"
COMMAND "/target <&sendername&>"
SLEEP 1000
USE_SHORTCUT 0 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 1 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 2 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 3 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 4 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 5 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 6 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 7 0 1
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "May The Power Be With You"
COMMAND "/leave"
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_COV
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Doomcryer please wait..."
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 1"
SLEEP 2500
COMMAND "/target <&sendername&>"
SLEEP 1000
USE_SHORTCUT 0 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 1 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 2 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 3 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 4 0 1
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Dominator please wait..."
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 0"
SLEEP 2500
COMMAND "/target <&sendername&>"
SLEEP 1000
USE_SHORTCUT 0 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 1 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 2 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 3 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 4 0 1
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "May The Power Be With You"
COMMAND "/leave"
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_GO3
COMMAND "/target <&SenderName&>"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] "
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>"
SLEEP 2000
USE_SKILL 1238
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 100
COMMAND "/target Baxt"
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_GO2
COMMAND "/target <&SenderName&>"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] "
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>"
SLEEP 2000
USE_SKILL 1363
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 100
COMMAND "/target Baxt"
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_GO
COMMAND "/target <&SenderName&>"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] "
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>"
SLEEP 2000
USE_SKILL 1392
SLEEP 2000
USE_SKILL 1393
SLEEP 2000
USE_SKILL 1189
SLEEP 2000
USE_SKILL 1191
SLEEP 2000
USE_SKILL 1182
SLEEP 2000
USE_SKILL 1182
SLEEP 2500
USE_SKILL 1542
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SLEEP 1250
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_SIT
PRINT_TEXT "??????..."
COMMAND "/sit"
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_INVITE
PRINT_TEXT "inviting <&SenderName&>..."
COMMAND "/invite <&SenderName&>"
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_LEADER
PRINT_TEXT "changing leader to <&SenderName&>..."
COMMAND "/changepartyleader <&SenderName&>"
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_CRIT
COMMAND "/target <&SenderName&>"
PRINT_TEXT "changing leader to <&SenderName&>..."
USE_SKILL 1542
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SLEEP 1250
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_HELP
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Commands List:"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Sub CHanges, subh(Hiropant)|subd(DoomCryer)|subo(overlord)"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Each Class Have Command,subh(go)|subd(go2)|subs(g3)"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "sit\pt\ledme(pt leader)"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Scrip Made By Ment2008 Enjoy!"
ENDIF
RETURN VOID |
Gdzie i jakie konkretnie komendy mam wpisac aby buffer buffowal wszystkich czlonkow party ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rygarmaster dnia Śro 16:59, 24 Sie 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:50, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
popraw post i wklej skrypt miedzy tagi kodu przynajmniej wtedy zachowane jest formatowanie czyli klikasz w "code"
np
i daj ptaszka na "wylacz html w tym poscie"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rygarmaster
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:47, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Już poprawiłem. Czy teraz móglłbyś mi pomóc ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:29, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
jezeli masz namysli ze napiszez raz i pokolei bufnie wszystkich
to musisz napisac funkcje/prosta petle co to zrobi
przerobilem msg pod fightera jako przyklad
Kod: |
SET_EVENT "<&SCRIPTEVENT_CHAT&>" buffer.l2s parsechat
SLEEP 700000000
PRINT_TEXT "end script"
END_SCRIPT
FUNCTION parsechat
DEFINE STRING MSG_HELP "help"
DEFINE STRING MSG_GO "go"
DEFINE STRING MSG_GO2 "go2"
DEFINE STRING MSG_GO3 "go3"
DEFINE STRING MSG_SIT "sit"
DEFINE STRING MSG_INVITE "pt"
DEFINE STRING MSG_LEADER "ledme"
DEFINE STRING MSG_FIGHTER "fighter"
DEFINE STRING MSG_COV "cov"
DEFINE STRING MSG_SUBO "subo"
DEFINE STRING MSG_CRIT "crit"
define arraylist jakas_tab 0
define int dist 0
IF MESSAGE == MSG_FIGHTER
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Hierophant please wait..."
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 2"
SLEEP 2500
get_party jakas_tab
for a 0 "<&jakas_tab.count&>" 1
distance dist jakas_tab.a.x jakas_tab.a.y jakas_tab.a.z char_x char_y char_z
if dist < 300
target "<&jakas_tab.a.id&>"
sleep 1000
call pp_buf
endif
next
COMMAND "/leave"
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_COV
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Doomcryer please wait..."
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 1"
SLEEP 2500
COMMAND "/target <&sendername&>"
SLEEP 1000
USE_SHORTCUT 0 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 1 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 2 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 3 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 4 0 1
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Dominator please wait..."
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 0"
SLEEP 2500
COMMAND "/target <&sendername&>"
SLEEP 1000
USE_SHORTCUT 0 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 1 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 2 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 3 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 4 0 1
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "May The Power Be With You"
COMMAND "/leave"
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_GO3
COMMAND "/target <&SenderName&>"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] "
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>"
SLEEP 2000
USE_SKILL 1238
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 100
COMMAND "/target Baxt"
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_GO2
COMMAND "/target <&SenderName&>"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] "
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>"
SLEEP 2000
USE_SKILL 1363
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 100
COMMAND "/target Baxt"
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_GO
COMMAND "/target <&SenderName&>"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "After Buff Dont Forget [sit] "
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "<<Starting>>"
SLEEP 2000
USE_SKILL 1392
SLEEP 2000
USE_SKILL 1393
SLEEP 2000
USE_SKILL 1189
SLEEP 2000
USE_SKILL 1191
SLEEP 2000
USE_SKILL 1182
SLEEP 2000
USE_SKILL 1182
SLEEP 2500
USE_SKILL 1542
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SLEEP 1250
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_SIT
PRINT_TEXT "??????..."
COMMAND "/sit"
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_INVITE
PRINT_TEXT "inviting <&SenderName&>..."
COMMAND "/invite <&SenderName&>"
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_LEADER
PRINT_TEXT "changing leader to <&SenderName&>..."
COMMAND "/changepartyleader <&SenderName&>"
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_CRIT
COMMAND "/target <&SenderName&>"
PRINT_TEXT "changing leader to <&SenderName&>..."
USE_SKILL 1542
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Done"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Have Fun"
SLEEP 1250
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_HELP
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Commands List:"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Sub CHanges, subh(Hiropant)|subd(DoomCryer)|subo(overlord)"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Each Class Have Command,subh(go)|subd(go2)|subs(g3)"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "sit\pt\ledme(pt leader)"
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Scrip Made By Ment2008 Enjoy!"
ENDIF
RETURN VOID
function pp_buf
SLEEP 1000
USE_SHORTCUT 0 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 1 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 2 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 3 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 4 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 5 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 6 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 7 0 1
return void
|
powinno dzialac jak sie gdzies nieryplem literowka
lub zawsze mozesz wywalic komende ktora wychodzi z pt i
dodaj ja np jako "wyjdz z pt"
wtedy kazdy poprostu sam napisze na pt co chce a bot da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rygarmaster
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:09, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem co mam wpisać zamiast "jakas_tab". Sorry, że marudze ale dopiero bawię się tym od 3 dni i jestem kompletnie zielony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:14, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
nic
jest wyzej zdeklarowana taka tablica
"define arraylist jakas_tab 0"
poprostu reszte ifow(te od polecen) trzeba przebudowac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez FX dnia Śro 18:15, 24 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rygarmaster
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:09, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Niestety robi to samo co wcześniej, tzn. buffuje pierwszą osobę z pt która napisała komende "fighter" po czym wychodzi z party. No nic pozostaje buffowanie całego party wspólnymi buffami a potem niech każdy daje party z osobna po ressisty od PP. Dziękuje serdecznie za poświęcony mi czas. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rygarmaster dnia Śro 21:09, 24 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:51, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
obadaj czy ten skrypt dziala dobrze -wywalilem na testy cala reszte poza invite i bufem fighter
btw zeby ktos inny dostal buf musi byc w odleglosci max 300 do bufera
ta linia zato odpowiada:
if dist < 300
Kod: |
SET_EVENT "<&SCRIPTEVENT_CHAT&>" buffer.l2s parsechat
SLEEP 700000000
PRINT_TEXT "end script"
END_SCRIPT
FUNCTION parsechat
DEFINE STRING MSG_HELP "help"
DEFINE STRING MSG_GO "go"
DEFINE STRING MSG_GO2 "go2"
DEFINE STRING MSG_GO3 "go3"
DEFINE STRING MSG_SIT "sit"
DEFINE STRING MSG_INVITE "pt"
DEFINE STRING MSG_LEADER "ledme"
DEFINE STRING MSG_FIGHTER "fighter"
DEFINE STRING MSG_COV "cov"
DEFINE STRING MSG_SUBO "subo"
DEFINE STRING MSG_CRIT "crit"
define arraylist jakas_tab 0
define int dist 0
IF MESSAGE == MSG_FIGHTER
SAY_TEXT "<&CHANNEL_PARTY&>" "Changing to Hierophant please wait..."
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
COMMAND "/target Baxt"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 0"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 2"
SLEEP 1250
NPC_DIALOG "bypass -h npc_<&TARGET_ID&>_Subclass 5 2"
SLEEP 2500
get_party jakas_tab
print_text "ludzi w pt <&jakas_tab.count&>"
for a 0 "<&jakas_tab.count&>" 1
distance dist jakas_tab.a.x jakas_tab.a.y jakas_tab.a.z char_x char_y char_z
if dist < 300
target "<&jakas_tab.a.id&>"
print_text "targetuje"
sleep 1000
call pp_buf
endif
next
COMMAND "/leave"
ENDIF
IF MESSAGE == MSG_INVITE
PRINT_TEXT "inviting <&SenderName&>..."
COMMAND "/invite <&SenderName&>"
ENDIF
RETURN VOID
function pp_buf
SLEEP 1000
USE_SHORTCUT 0 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 1 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 2 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 3 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 4 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 5 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 6 0 1
SLEEP 3000
USE_SHORTCUT 7 0 1
return void |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rygarmaster
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:10, 27 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Na wstępie pragnę Cię przeprosić, że tak długo nie podałem informacji na temat czy ten skrypt działa ale było to spowodowane tym, że serwer na którym to testuje był offline. Skrypcik działa super ! Dodałem do niego resztę subklas i jest miodzio Serdecznie Ci dziękuje za pomoc i poświęcony mi czas. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rygarmaster dnia Sob 13:10, 27 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|