|
www.l2walkerpolska.fora.pl L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chudyybyk
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:08, 18 Sty 2011 Temat postu: Skrypt na Farme [l2gang] |
|
|
Witam Napisał by ktoś skrypt na L2 Gang na farm 2 ? ( Cmentarz ) Ważne żeby miał : uciekanie przed atakowaniem od innego gracza samotny powrót do miasta buff i z powrotem expic. z góry dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:10, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
watpie ze ktos ci napisze taki skrypt
po 1 to jest bardzo specificzny skrypt pod dany server - jak ktos niegra to poco ma to pisac
po 2 jak kots gra tam i ma juz taki to watpie zeby chcial sie podzielic nim bo poco sobie robic konkurecje
jak czujesz sie nasilach naucz sie jezyka skryptowego z l2neta
jak cos ci bedzie sprawialo trudnosc to napisz a ci sie pomoze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chudyybyk
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:43, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
To może niech ktoś zrobi aby wrzucał Critical Wounder na moby i bil mobki o nazwie "Keltas" i to wszystko co mi trzeba ( i anti stuck bo jak mi bije to staje i nie bije trzeba sie ruszycz kawalek )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chudyybyk dnia Wto 11:47, 18 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Logadin
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Tryb
|
Wysłany: Wto 23:49, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
oblukaj inne posty i na ich podstawie sam napisz sobie ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
akazel
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:55, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Grałem tam kiedyś i cos takiego napisałem na archera ale moge dac bo juz nie gram.
Kod: |
DEFINE INT RAND_TMP 0
DEFINE INT DYSTANS 0
DEFINE INT LICZNIK 0
DO
DO
SLEEP 500
LOOP CHAR_MAX_HP > 5700
IF CHAR_CUR_HP == 0
TAP_TO TOWN
ELSE
SLEEP 12000
USE_SHORTCUT 34 0 0
ENDIF
R_SLEEP VOID 2 #i5000 #i10000
BOTSET ACTIVE_ATTACK_ON "<&FALSE&>"
BOTSET ACTIVE_TARGET_ON "<&FALSE&>"
CALLSUB ADEN
GET_RAND RAND_TMP 0 3
IF RAND_TMP == 1
GO_TO VOID 4 #i186404 #i20078 #i-3416 #i200
GO_TO VOID 4 #i184957 #i17813 #i-3312 #i200
GO_TO VOID 4 #i185128 #i16318 #i-3296 #i200
GO_TO VOID 4 #i184862 #i15456 #i-3288 #i200
ENDIF
IF RAND_TMP == 0
GO_TO VOID 4 #i187031 #i20408 #i-3568 #i200
GO_TO VOID 4 #i189378 #i19039 #i-3704 #i200
ENDIF
IF RAND_TMP == 2
GO_TO VOID 4 #i187031 #i20408 #i-3568 #i200
GO_TO VOID 4 #i187998 #i21210 #i-3640 #i200
ENDIF
IF RAND_TMP == 3
GO_TO VOID 4 #i187031 #i20408 #i-3568 #i200
GO_TO VOID 4 #i187998 #i21210 #i-3640 #i200
GO_TO VOID 4 #i190659 #i23734 #i-3671 #i200
ENDIF
BOTSET ACTIVE_ATTACK_ON "<&TRUE&>"
BOTSET ACTIVE_TARGET_ON "<&TRUE&>"
LOOP ONE == ONE
END_SCRIPT
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
SUB ADEN
GO_TO VOID 4 #i148464 #i27855 #i-2280 #i200
SET_TARGETING ATTACKABLE 1
USE_SHORTCUT 26 0 0
SLEEP 2000
USE_SHORTCUT 24 0 0
SLEEP 2000
USE_SHORTCUT 25 0 0
SLEEP 2000
TARGET_NEAREST_NAME "Castalia"
GET_RAND RAND_TMP 500 1200
SLEEP "<&RAND_TMP&>"
TARGET_NEAREST_NAME "Castalia"
sleep 5000
NPC_DIALOG "bypass -h Quest 2200_NPCBuffer cast 47329 x x"
sleep 5000
IF CHAR_CUR_HP < 5700
TARGET_NEAREST_NAME "Castalia"
SLEEP 3454
TARGET_NEAREST_NAME "Castalia"
sleep 5000
NPC_DIALOG "bypass -h Quest 2200_NPCBuffer cast 47329 x x"
ENDIF
sleep 5000
TARGET_NEAREST_NAME "Vortex"
GET_RAND RAND_TMP 500 900
SLEEP "<&RAND_TMP&>"
TARGET_NEAREST_NAME "Vortex"
sleep 5000
NPC_DIALOG "bypass -h npc_268474529_Chat 5"
sleep 5000
NPC_DIALOG "bypass -h npc_268474529_goto 50178"
SET_TARGETING ATTACKABLE 0
RETURNSUB
//////////////////////////////////////////////////////////////////////
//R_SLEEP VOID 2 #i1000 #i7000
FUNCTION R_SLEEP 2 MIN MAX
DEFINE INT RESULT 0
GET_RAND RESULT "<&MIN&>" "<&MAX&>"
PRINT_TEXT "We will sleep for <&RESULT&> milliseconds"
SLEEP "<&RESULT&>"
RETURN VOID
FUNCTION R_MOVE_TO 4 X Y Z RAND_MOV
DEFINE INT TMP
GET_RAND TMP 0 "<&RAND_MOV&>"
PRINT_TEXT "TMP = <&TMP&>"
PRINT_TEXT "X Y Z = <&X&> <&Y&> <&Z&>"
X = X + TMP
GET_RAND TMP 0 "<&RAND_MOV&>"
Y = Y + TMP
MOVE_TO "<&X&>" "<&Y&>" "<&Z&>"
RETURN VOID
FUNCTION GO_TO 4 X Y Z OUT_F_DIST
DEFINE INT TMP_GO_TO_1 0
DEFINE INT TMP_GO_TO_2 0
R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 30
DO
DISTANCE TMP_GO_TO_1 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
SLEEP 200
DISTANCE TMP_GO_TO_2 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
IF TMP_GO_TO_1 == TMP_GO_TO_2
R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 90
ENDIF
LOOP TMP_GO_TO_2 > OUT_F_DIST
RETURN VOID
FUNCTION GO_TO_STRING 2 OUT_F_DIST LOC_LINE
DEFINE INT TMP1
DEFINE INT TMP2
DEFINE INT TMP3
DEFINE INT TMP4
DEFINE INT X 0
DEFINE INT Y 0
DEFINE INT Z 0
define int cut
define int cut_lenght
DEFINE INT TMP_GO_TO_1 0
DEFINE INT TMP_GO_TO_2 0
PRINT_TEXT "LOCLINE : <&LOC_LINE&>"
SLEEP 5000
TMP1 = LOC_LINE.LASTINDEXOF #$:
TMP2 = LOC_LINE.INDEXOF #$,
TMP3 = LOC_LINE.LASTINDEXOF #$,
TMP4 = LOC_LINE.INDEXOF #$(
cut = TMP1 + 2
cut_lenght = TMP2 - cut
X = LOC_LINE.SUBSTRING cut cut_lenght
cut = TMP2 + 2
cut_lenght = TMP3 - cut
Y = LOC_LINE.SUBSTRING cut cut_lenght
cut = TMP3 + 2
cut_lenght = TMP4 - cut
cut_lenght = cut_lenght - 1
Z = LOC_LINE.SUBSTRING cut cut_lenght
R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 30
DO
DISTANCE TMP_GO_TO_1 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
SLEEP 200
DISTANCE TMP_GO_TO_2 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
IF TMP_GO_TO_1 == TMP_GO_TO_2
R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 90
ENDIF
LOOP TMP_GO_TO_2 > OUT_F_DIST
RETURN VOID
|
1. nie ma wytlumaczenia zadnego wiec musisz sobie sam zobaczyc
2. bypass napewno sie zmienil wiec musisz nowe nagrać
to jes bypass: NPC_DIALOG "bypass -h npc_268474529_Chat 5"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|