Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna www.l2walkerpolska.fora.pl
L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sum CP skrypt i zmiana subek

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babciawladzia




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:35, 11 Mar 2011    Temat postu: Sum CP skrypt i zmiana subek

Witam,
Chcialbym prosić uprzejmie o napisanie prostego skrypciuku który wyglądał by tak:

1 Useskill_1324 (Sum Cp pot)
2 sleep 15sek
3 Rozpoczęcie rozmowy z npc Croop
4 wybranie opcji 2 (sub class)
5 wybranie opcji 2 (change subclas)
6 wybranie opcji 2 (pierwsza suba)
7 Useskill_1324 (sum cp pot)
8 sleep 15sek.

i teraz pętelka od targetu czyli:
9 rozpoczęcie rozmowy z npc Croop
10 wybranie opcji 2 (sub class)
11 wybranie opcji 2 (change subclas)
12 wybranie opcji 3 (druga suba)
13 Useskill_1324 (sum cp)
14 Sleep 15sek.

Dalej:
15 rozpoczęcie rozmowy z npc Croop
16 wybranie opcji 2 (sub class)
17 wybranie opcji 2 (change subclas)
18 wybranie opcji 4 (trzecia suba)
19 Useskill_1324 (sum cp)
20 Sleep 15sek.

i powrót na main clas:
21 rozpoczęcie rozmowy z npc Croop
22 wybranie opcji 2 (sub class)
23 wybranie opcji 2 (change subclas)
24 wybranie opcji 1 (Main class)
25 Sleep 10min

Próbowałem przerobic inny skrypt na tą zasade lecz niestety samo kobninowanie bez wiedzy nie wyszłoSad
Wydaje sie tego dużo, ale mysle, że dla kogoś ogarniętego to kilka minut pracy:)
Dziekuje z góry, gdy ktoś się podejmie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez babciawladzia dnia Pią 15:38, 11 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
akazel




Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:42, 11 Mar 2011    Temat postu:

musisz zlapac bypass

FX napisal taki skrypcik

Kod:

SET_EVENT "<&SCRIPTEVENT_CLIENTPACKET&>" "<&SYSTEM_CURRENTFILE&>" aaaa 35

do
sleep 1000
loop 1 == 1
end_script

function aaaa
define string byp ""

packet.read_byte null
packet.read_string byp
print_text " juz"
print_text "<&byp&>"

return void


patrz http://www.l2walkerpolska.fora.pl/l2-net-scenariusze-scrypting,54/da-rade,359.html

pozniej wyglada to tak


sleep useskill i dialog z npc w petli

DO

LOOP 0 == 0


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babciawladzia




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 2:19, 12 Mar 2011    Temat postu:

metodą prób i błędów napisałem takie oto coś:

Kod:
DO
    PRINT_TEXT "Sumowanie main"
Use_skill 1324
Sleep 15000
PRINT_TEXT "Zmiana 1"
    COMMAND "/target Croop"
    SLEEP 1500
    TALK_TARGET
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 0"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 2"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 5 1"
    SLEEP 2000
    Use_skill 1324
Sleep 15000
PRINT_TEXT "Zmiana 2"
 COMMAND "/target Croop"
    SLEEP 1500
    TALK_TARGET
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 0"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 2"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 5 2"
    SLEEP 2000
    Use_skill 1324
Sleep 15000
PRINT_TEXT "Zmiana 3"
COMMAND "/target Croop"
    SLEEP 1500
    TALK_TARGET
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 0"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 2"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 5 3"
    SLEEP 2000
    Use_skill 1324
Sleep 15000
PRINT_TEXT "powrot na Main"
COMMAND "/target Croop"
    SLEEP 1500
    TALK_TARGET
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 0"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 2"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 5 0"
    SLEEP 600000
DO

LOOP 0 == 0


Chyba w porządku sumuje i zmienia subklasy, ale nie umim zapętlićSad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez babciawladzia dnia Sob 2:24, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
akazel




Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:37, 12 Mar 2011    Temat postu:

Kod:

DO
    PRINT_TEXT "Sumowanie main"
Use_skill 1324
Sleep 15000
PRINT_TEXT "Zmiana 1"
    COMMAND "/target Croop"
    SLEEP 1500
    TALK_TARGET
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 0"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 2"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 5 1"
    SLEEP 2000
    Use_skill 1324
Sleep 15000
PRINT_TEXT "Zmiana 2"
 COMMAND "/target Croop"
    SLEEP 1500
    TALK_TARGET
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 0"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 2"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 5 2"
    SLEEP 2000
    Use_skill 1324
Sleep 15000
PRINT_TEXT "Zmiana 3"
COMMAND "/target Croop"
    SLEEP 1500
    TALK_TARGET
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 0"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 2"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 5 3"
    SLEEP 2000
    Use_skill 1324
Sleep 15000
PRINT_TEXT "powrot na Main"
COMMAND "/target Croop"
    SLEEP 1500
    TALK_TARGET
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 0"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 2"
    SLEEP 1000
    NPC_DIALOG "bypass -h Subclass 5 0"
    SLEEP 600000

LOOP 0 == 0
end_script


jedno DO w przedostatniej linii za dużo i end_script na koniec trzeba dac
teraz powinno dzialac


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez akazel dnia Sob 19:40, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babciawladzia




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:45, 13 Mar 2011    Temat postu:

Dziękuje ślicznie, działa jak natura chciałaSmile
Teraz jeszcze tylko muszę pogdukać nad kwestią przeciążenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez babciawladzia dnia Nie 1:45, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:18, 13 Mar 2011    Temat postu:

moze mailem ig zalatw wysylanie potkow ?Razz
przyklady uzycia maili byly na glownym forum l2neta


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FX dnia Pon 11:40, 14 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
akazel




Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 1:35, 14 Mar 2011    Temat postu:

jak to jakis hrate mozesz jeszcze pomyslec o relogowaniu ;]

Kod:

DEFINE INT DELAYTMP1 0
DEFINE INT DELAYTMP2 0
DEFINE INT SLOTTMP 0
GET_RAND DELAYTMP1 22222 33333
GET_RAND DELAYTMP2 22222 33333
PRINT_TEXT "delay1 <&DELAYTMP1&> milliseconds"
PRINT_TEXT "delay2 <&DELAYTMP2&> milliseconds"

RELOGTO VOID 3 SLOTTMP DELAYTMP1 DELAYTMP2
end_script

FUNCTION RELOGTO 3 NEXTSLOT DELAY1 DELAY2
DEFINE bytebuffer CharSelect_bb 64
INJECT "57"
SLEEP "<&DELAY1&>"
CharSelect_bb.WRITE_BYTE #i18
CharSelect_bb.WRITE_INT32 NEXTSLOT
CharSelect_bb.WRITE_INT16 #i0
CharSelect_bb.WRITE_INT32 #i0
CharSelect_bb.WRITE_INT32 #i0
CharSelect_bb.WRITE_INT32 #i0
CharSelect_bb.TRIM_TO_INDEX
injectbb CharSelect_bb
DELETE CharSelect_bb
SLEEP "<&DELAY2&>"
RETURN VOID




slot to nr chara od 0-6


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin